Yllsen
Senior Member
Senior Member

Mo, 22. Jan 2007, 15:35

Dr. Ibrahim Rugova und Papst Johannes Paul II.
Bild

Bild

Interview von Präsident Ibrahim Rugova auf Radio Vatikan

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Mo, 22. Jan 2007, 15:47

Schönes Musikvideo über Ibrahim Rugova

http://www.youtube.com/watch?v=ITgLLON5 ... ed&search=

Diamant
Member

Mo, 22. Jan 2007, 21:38

Danke vielmals für deine Bemühungen und deinen interessanten Beiträge.

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Dodë Gjergji zu Besuch beim Parlamentspräsidenten Berisha

Di, 23. Jan 2007, 12:08

Kryeparlamentari Berisha priti ipeshkvin e ri të Ipeshkvisë së Kosovës, imzot Dodë Gjergji

Bild

E Mërkure, 10.01.2007 16:47
Kryetari i Kuvendit të Kosovës , Kolë Berisha, kishte sot një takim me ipeshkvin e ri të Ipeshkvisë së Kosovës, imzot Dodë Gjergji. Ishte ky një takim përgëzimi me rastin e zgjedhjes së imzot Dodë Gjergji në krye të Ipeshkvisë , si dhe rast që do të shërbejë për ngritjen e mëtejme të bashkëpunimit të ndërsjellë. Gjatë bisedës kryeparlamentari Berisha u angazhua për ngritjen në nivel më të lartë të Ipeshkvisë së Kosovës. Imzot Dodë Gjergji tha se në këtë takim u bisedua rreth të ardhmes dhe tejkalimit të vështirësive.

Kisha katolike synon ndërtimin e paqes e të mirëkuptimit për të gjithë qytetarët e Kosovës, pra edhe për pakicat, të cilat gjithashtu duhet të kenë jetë të rehatshme e të qetë.
Të dy bashkëbiseduesit ishin unik në konstatimin se duhet të vazhdojë harmonia dhe toleranca ndërmjet komuniteteve fetare të Kosovës.

http://www.assembly-kosova.org/?krye=ne ... 25&lang=al

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Di, 23. Jan 2007, 15:35

Paskalic - Gemeinde Klinë
Bild

kosovar
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 13:45

armend77 hat geschrieben:Ich habe schon denn text sehr gut verstanden, und das ist eine serbische "kopie" weil solche propaganda behaupten die serben das die albanervon dem Saudische terroristen unterstuezt werden usw.. was natuerlich nicht stimmt, und dein cousin macht die serben nach mit solche propagandas!

Es ist wahr das die Saudis viel geholffen haben, die haben gehollfen moschees wieder aufzubauen, dann haben geholffen Krankehaeuser, schulen, gymnasiums usw, sogar die beste grundschule im Kosova wurde in Prishtina von dem Saudis gebaut sh.f "Xhemal Mustafa" lagja Dardania und dann wurden und werden immer noch die weisen kinder, familjet e deshmoreve etc. geholffen!!
Alles andere ist reine propaganda.
Islam ist nicht kaeuflich mein landsmann, ich versuch Islam zu praktizieren weil ich das selber will, und mich keine zwingen weder zu praktizieren noch kann mich keine zwingen davon abhalten nicht zu praktizieren!!
das stimmt das die araber viel hilfe leisten , es werden wirklich auch schulen gebaut und krankenhäuser ,waisenkindern wird geholfen und auch armen familien. es gab auch kämpfer in der uck die aus arabischen ländern kamen.( ich kann euch jederzeit quellen liefern die das bestätigen).es gibt auch genug uck kämpfer die das selbst bestätigen.

wegen den religionen in kosova

93% muslime , 5% serbisch orthodox , 2 % katholiken

das sind die offizielen quellen
Bild

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Të dielën, festë e Karitasit pro Kosovës në Romë.

Mi, 24. Jan 2007, 16:10

(23.01.07 RV) Të dielën më 28 janar në orën 21.00, Karitasi i Romës organizon edicionin e tretë të Festës për Paqen me temë: “Përtej urës…shpresa”. Një mbrëmje me muzikë për të sensibilizuar dhe për të mbledhur fonde në mbështetje të projekteve të solidaritetit për Kosovën. Biletat mund të blihen paraprakisht duke telefonuar në numrin 06.69886383 ose duke konsultuar faqen e internetit www.caritasroma.it. Në rast se blihen para datës 28, biletat kushtojnë 13 euro, ndërsa në datën 28 janar, kushtojnë 15 euro. Festa zhvillohet në diskotekën Alfeus në via del Commercio, 36 (zona Ostiense) në Romë. Fondet e grumbulluara në këtë mënyrë do të financojnë disa mikro-projekte në qytetin e Mitrovicës, ku punon organizata italiane jo qeveritare “Shpresa”.
-----

Die katholische Kirche hilft: Am Sonntag, dem 28. Januar, wird in Rom eine Wohltätigkeitsveranstaltung für Kosova abgehalten.

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Katedralja ne Prishtinë

Mi, 24. Jan 2007, 16:15

Nga Ardian Ndreca

15-12-2006, shekull

Në Prishtinë duket se të gjithë merren me çeshtjen e ndërtimit të katedrales, jo pse asht edhe aq e randësishme, por pse duket se qenka fort e bezdisshme. S’e kuptoj pse prish punë katedralja në Prishtinë, në nji kohë që shumë prej atyne që e “sulmojnë” e dinë mirë se, jo mungesa e saj, por kundërshtimi i ndërtimit të saj në Prishtinë e damton të ardhmen e Kosovës. Me kundërshtue ndërtimin e katedrales në Prishtinë domethanë me u vu në nji vijë me disa vende të Lindjes së Mesme ku s’mund të ndërtohen vepra kultesh alternative, e sigurisht asnji prej këtyne vendeve nuk asht model për t’u ndjekë sot për nji copë sado të vogël Europe siç asht edhe Kosova. Ajo çka më habiti pa masë ishte fakti se ndërtimi i katedrales katolike në Prishtinë në nji artikull të fundit të gazetarit Migjen Kelmendi krahasohej dhe barazohej me ndërtimin e kishës ortodokse në vitet e fundit të Millosheviçit. E njoh verve-n intelektuale të Migjenit, ashtu si edhe pasionin e tij për paradokset dhe për idetë me spec, por si mund të mendohet se akti politik i Millosheviçit për me ndërtue nji kishë ortodokse të ketë të njejtën vlerë me atë të ndërtimit të katedrales katolike!

Katolikët në Kosovë janë në shtëpi të vet dhe jo në nji geto – i dashtun Migjen – prandaj nuk mund t’u caktohet territori dhe metrat katrorë ku me ndejt dhe ku me u lutë! Nji françeskan shqiptar, filologu i hollë At Viktor Volaj, e kishte zakon me perifrazue nji shprehje të Terencit, e thonte: albanensis sum, albanensis nihil a me alienum puto! Pra: jam shqiptar e kurrgja që asht shqiptare nuk asht e huej për mue. Katolikët e Kosovës janë jo mâ pak shqiptarë sesa pjesa tjetër e popullsisë, janë në shtëpi të vet e duen çka u takon, ata s’janë të ardhun e s’janë të huej. A u harrue ndihma që Kisha katolike me organizmat e saj bamirëse i dhanë popullit të Kosovës në kohën e luftës dhe mbas saj: në Kosovë, në Shqipni, në Itali, Gjermani, Austri dhe në vende tjera europiane! A u harrue përkrahja politike dhe ushtarake që pati ky popull e fakti se vetëm falë kësaj përkrahje sot Kosova po shkon drejt pamvarsisë! Pse, sjellja e katolikëve në përgjithsi ndaj Kosovës asht e njejtë me atë të ish leader-it serb?

Katedralja katolike nuk mund të duhet në Prishtinë njilloj si nji MacDonalds apo si nji dyqan i Zara-ës – siç e bjen Migjen Kelmendi, ashtu si asnji xhami apo teqe bektashinjsh s’mund të konsiderohet si nji ndërtesë e njejtë me nji dyqan ku blehen e shiten mallna! Besimi asht çeshtje ndërgjegjet dhe kurrkush nuk ka të drejtë me cënue dhe me gjykue ndërgjegjen e të tjerëve. Për me ndërtue nji kishë në Kosovë mjafton që kosovarët katolikë ta duen nji gja të tillë e kjo gja të respektojë parametrat administrativë, lejet e ndërtimit, rregullat e sigurisë etj. Sa për debatin e miratimin qytetar të popullit të Kosovës, jam dakord, por tue qenë se populli në Kosovë ka zgjedhë përfaqsuesit e vet të denjë, të cilëve u ka besue nji mandat me pushtet dhe me limite të caktueme, atëherë u takon këtyne me e thanë edhe mâ qartë sesa e kanë thanë deri tashti fjalën e tyne për ndërtimin e katedrales në Prishtinë. Nuk ka referendume për çeshtje të këtilla që i përkasin respektit ndaj ndërgjegjes së tjetrit, asnji vend europian nuk ka ngrehë referendum për me lejue ndërtimin e xhamijave apo pagodave në Europë, por i ka pranue si shenjë tolerance, mbasi numri sasijor i referenduesave jo gjithmonë përkon me cilësinë e parimeve demokratike siç asht toleranca fetare dhe bashkëjetesa paqsore. Por, siç shkruen Migjen Kelmendi te Java,: “Kush na garanton neve në Kosovë, se nesër, nëse ndërtohet katedralja pa debate qytetare, pa miratimin e shumicës muslimane, pa përpjekjen ma të vogël me ia spjegue qytetarëve të qytetit të Prishtinës arsyet pse duhet katedralja, dhe pa – referendum për ndërtimin e saj – se nji djalë i ri musliman, 20 vjet ma vonë, në shembullin e godinës së katedrales nuk ka me e pa materializimin dhe arrogancën e përçmimit ndaj Islamit dhe besimtarëve muslimanë, prandaj i bindun si fidai don me e rivendosë nderin dhe namin e Islamit në këte qytet? Kush në të vërtetë e ban ate djalë me u flijue? Islami apo Kadare me Ali Podrimën e me ata infantila shqiptarë që menduen se po i ndihmojnë europianizimit të Kosovës?” – në qoftë se asht kështu, atëherë ai djalë i ri me idena të stërvjetra, nuk ka me ba kurrgja tjetër veçse ka me vërtetue teoremat serbe.

Asht verbni shpirtnore me pa te nji katedrale e krishtenë në nji qytet me shumicë myslimane përçmimin dhe arrogancën ndaj Islamit, pse un besoj se xhamijat në Europë nuk janë ndërtue si shenja sfidash por si vende të përshpirtshme ku besimtarët falen dhe i afrohen Zotit! A mund të ndërtohet e nesërmja e Kosovës tue e mbajtë veten peng prej atij 20- vjeçarit hipotetik dhe gjithë atyne që pranojnë me u lëvizë prej dikujt si gur shahut, jo për me shkatrrue nji katedrale gurësh (e sa e sa janë shkatrrue deri më sot pa mujtë me trand aspak at’ besim që vijon tash 2000 e sa vjetë!) por me shkatrrue idenë e shqiptarizmës, idenë e tolerancë dhe të mirëkuptimit, idenë se nuk jemi tribu barbarësh por jemi popull që drejtohet me ligje dhe këto ligje shprehin qytetnimin tonë dhe të Europës së cilës i përkasim me rranjë. Mendoj se shumica myslimane e shqiptarëve e din fort mirë se nderi dhe nami i Islamit nuk mbrohet tue cënue kishat katolike, prandaj nuk besoj se në gjinin e besimtarëve tolerantë ka me pasë vend për idena që janë të importueme prej jashtë.

Më erdhi shumë keq kur lexova në nji intervistë të para disa ditëve të shkrimtarit të njohtun gjerman Hans Magnus Enzensberger, i cili kur e pyetnin se cili ishte gabimi mâ i madh gjatë gjithë jetës së tij, thonte se ishte fakti që ka mbështetë UÇK dhe rezistencën e saj (La Repubblica, 6 dhetor 2006, fq. 61). Me siguri kundërshtimet e ndërtimit të katedrales s’kanë të bajnë me faktin se për faj të ndokujt po humbim përkrahje dhe miq, por këto fjalë të shkrimtarit gjerman duhet me na ba me mendue gjatë. Nëmos tjetër katedralja në Prishtinë asht si nji «ambasadë» që e nderon kryeqendrën e atij vendi, nemos tjetër e nderon për kujtimin e të parëve, të cilët nuk besoj se mohohen as si kujtim historik e as si nji e vërtetë e së kaluemes së popullit shqiptar! Ka disa gjana që kanë nji vlerë që shkon përtej funksionit të tyne të mirëfilltë, kjo gja ndodh edhe me katedralen e Prishtinës, dhe ketë gja e kanë kuptue mâ së miri të gjithë Alitë, Ismailat, Bajramat e Mehmetat – që përmend Migjeni e që duen që ajo të ndërtohet: ata janë fytyra e vërtetë e islamit përparimtar dhe demokrat, tolerant dhe atdhedashës, të atij islami që i nevojitet si shembull mbarë Europës. Mos me pasë katedrale në Prishtinë nuk ndodhë asgja, me e kundërshtue ndërtimin e saj vetëm humbim, me e lejue ndërtimin e saj vetëm fitojmë, si popull – merret vesht.
------

Interessanter Artikel über die zukünftige Kathredale in Prishtina, die sich einige hier zu Herzen nehmen sollten. (Von den Rechtschreibfehlern mal abgesehen ist der Text in Ordnung)

Shpendi1984
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 16:18

kosovar hat geschrieben:
armend77 hat geschrieben:Ich habe schon denn text sehr gut verstanden, und das ist eine serbische "kopie" weil solche propaganda behaupten die serben das die albanervon dem Saudische terroristen unterstuezt werden usw.. was natuerlich nicht stimmt, und dein cousin macht die serben nach mit solche propagandas!

Es ist wahr das die Saudis viel geholffen haben, die haben gehollfen moschees wieder aufzubauen, dann haben geholffen Krankehaeuser, schulen, gymnasiums usw, sogar die beste grundschule im Kosova wurde in Prishtina von dem Saudis gebaut sh.f "Xhemal Mustafa" lagja Dardania und dann wurden und werden immer noch die weisen kinder, familjet e deshmoreve etc. geholffen!!
Alles andere ist reine propaganda.
Islam ist nicht kaeuflich mein landsmann, ich versuch Islam zu praktizieren weil ich das selber will, und mich keine zwingen weder zu praktizieren noch kann mich keine zwingen davon abhalten nicht zu praktizieren!!
das stimmt das die araber viel hilfe leisten , es werden wirklich auch schulen gebaut und krankenhäuser ,waisenkindern wird geholfen und auch armen familien. es gab auch kämpfer in der uck die aus arabischen ländern kamen.( ich kann euch jederzeit quellen liefern die das bestätigen).es gibt auch genug uck kämpfer die das selbst bestätigen.

wegen den religionen in kosova

93% muslime , 5% serbisch orthodox , 2 % katholiken

das sind die offizielen quellen
Es stimmt nicht! Die Araber haben sich eher auf Religiöse Einrichtungen fixiert, als an grundlegende Notwendigkeiten der Bevölkerung. Und viele Hilfen, so meine Quellen, sind mit Gegenleistungen zu bekommen. So mpssen sich die Menschen als gläubige Moslems ausweisen, damit sie finanziert werden. Und das soll Hilfe sein? Deine Aussage bezüglich der UÇK und arabischen Helfern ist für mich auch nicht nachvollziehbar. Ich habe versucht mich damit zu beschäftigen, unter anderem habe ich in Drenica UÇK Kommandaten befragt, aber keiner konnte mir diese These bestätigen. Das einzige was ich rausbekam war, dass einige albanische Islamisten aus Mazedonien sich als Mujahedin ausgaben, aber die Zahl lag anscheinend bei grad 20 oder 30 Leuten. Die wiederum im Kampf keinen Beitrag geleistet haben.

:arrow: Zu den Zahlen bezüglich der Konfessionen in Kosovo ist nur zusagen, dass das nicht ganz korrekt klingt. Zum Einen sind über 10 % Minderheiten, davon 8 % Serben. Somit klingen deine Zahlen nicht ganz plausibel. Es sind doch mehr als 10 % christlich und ich vermute, die Zahl liegt bei etwa 15 %.

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 16:28

@Shpendi:

Jeder weiß, dass du Recht hast und kosovar scheizze redet. Nur Einfallspinsel wie kosovar lassen sich nun mal nicht eines Besseren belehren. Wenns nach ihm gehen würde, dann hieße Adem Jashari, Adem bin Laden.

Bitte ruiniert nicht den Thread mit Offtopic. Ihr könnt ja einen seperaten eröffnen, der eben dieses Thema behandelt.

Shpendi1984
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 16:50

Yllsen hat geschrieben:@Shpendi:

Jeder weiß, dass du Recht hast und kosovar scheizze redet. Nur Einfallspinsel wie kosovar lassen sich nun mal nicht eines Besseren belehren. Wenns nach ihm gehen würde, dann hieße Adem Jashari, Adem bin Laden.

Bitte ruiniert nicht den Thread mit Offtopic. Ihr könnt ja einen seperaten eröffnen, der eben dieses Thema behandelt.
An sich muss sowas widerlegt werden ansonsten glauben die Leute das tatsächlich noch. Aber es ist klar, dass es im falschen Thread ist, aber das liegt am ihn, der immer und überall sein Senf geben muss!

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 17:25

Ich stimme dir ja auch voll und ganz zu. Ich finde, dass die Moderatoren hier etwas konsequenter eingreifen könnten und die ganzen Offtopic-posts löschen.

Vorallem dem Spammer kosovar sollte mal eine Verwarnung entgegenflattern.

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 17:47

Alte Kapelle in Stubëll
Bild

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Etwas kosovarische Kunst

Mi, 24. Jan 2007, 18:26

Folgende Gemälde des Künstlers Agron Bytyçi wurden im Nationaltheater in Prishtina im September 2001 ausgestellt und veröffentlicht.

Misioni i Nënës - Die Mission der Mutter
Bild

Kosova e shekullit të kaluar - Kosova des vergangenen Jahrhunderts
Bild

Lajmi për vdekjen dhe ringjalljen - Nachricht des Todes und der Wiedergeburt
Bild

Nostalgji për zotin e vërtetë - Nostalgie für den wahren Gott
Bild

Rikthimi i besimit - Die Rückkehr des Glaubens
Bild

besi25
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!

Mi, 24. Jan 2007, 19:31

@yllsen
danke dir sehr für deine mühe !!
Oslo 19/12/79
Une gjithmonë e kam në zemër popullin tem Shqipëtar.Shumë luti Zotin që paqja e tij të vijë në zemrat tona
Në gjithë botën. Lutem shumë për fukarate e mij- dhe për mua , dhe motrat e mija. Une lutem per juve.Gonxhe Bojaxhiu-Mutter Theresa

kosovar
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 19:58

Shpendi1984 hat geschrieben: Es stimmt nicht! Die Araber haben sich eher auf Religiöse Einrichtungen fixiert, als an grundlegende Notwendigkeiten der Bevölkerung. Und viele Hilfen, so meine Quellen, sind mit Gegenleistungen zu bekommen. So mpssen sich die Menschen als gläubige Moslems ausweisen, damit sie finanziert werden. Und das soll Hilfe sein?
was ich gesagt habe stimmt, es wurden auch schulen gebaut :!: erkundige dich mal lieber. wenn du es genau wissen willst , ich habe verwante die waisen sind und hilfe bekommen und die müssen dafür keine gegenleistung bringen.

Shpendi1984 hat geschrieben:Deine Aussage bezüglich der UÇK und arabischen Helfern ist für mich auch nicht nachvollziehbar. Ich habe versucht mich damit zu beschäftigen, unter anderem habe ich in Drenica UÇK Kommandaten befragt, aber keiner konnte mir diese These bestätigen. Das einzige was ich rausbekam war, dass einige albanische Islamisten aus Mazedonien sich als Mujahedin ausgaben, aber die Zahl lag anscheinend bei grad 20 oder 30 Leuten. Die wiederum im Kampf keinen Beitrag geleistet haben.

du solltest dich echt schämen , albaner aus mazedonien haben sehr wohl in kosova gekämpft und es sind auch welche ums leben gekommen , schämen solltest du dich mit deinen aussagen , islamisten waren das nicht. viele haben auch ihre familien zurückgelassen um zu kämpfen. ich meine sowas wie du würde sich nie trauen für sein land zu kämpfen , ich sehe es ja hier wie sehr sich viele fürchten einen stink normalen militärdienst in der schweiz oder deutschland zu absolvieren ( staatsbürgerschaft). verkriecht euch weiter in den büchern der albanischen geschichte und fangt an zu rennen wenn der böse serbe kommt. :roll:

lächerlich ist deine aussage mit mazedonien :roll:

http://www.cfiva.org/cfiva/remembrances/index.cfm

guck auf der seite , einer aus algerien. nur mal ein beispiel.

nun , das waren DEINE erfahrungsberichte von den uck kämpfern die du bekommen hast.
Shpendi1984 hat geschrieben: :arrow: Zu den Zahlen bezüglich der Konfessionen in Kosovo ist nur zusagen, dass das nicht ganz korrekt klingt. Zum Einen sind über 10 % Minderheiten, davon 8 % Serben. Somit klingen deine Zahlen nicht ganz plausibel. Es sind doch mehr als 10 % christlich und ich vermute, die Zahl liegt bei etwa 15 %.
ich habe die offiziele statistiken genannt.

ps. wird mir zu dumm , ich schreibe in diesem thread nichts mehr rein.[/b]
Bild

Viktor
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 20:18

Ich weis das die islamische Gemeinschaft in Prishtina ein kinergarten erbaut hatt, was dort gelehrt wird weis ich nicht, da mir offen gesagt die frage kamm ob dort religion eine rolle spielt.

@Kosovar hast du sonstige Infos wo die islamische Gemeinschaft auser Moscheen was erbaut hatt, gefördert und was beigetragen?

kennst dich da glaub besser aus als ich.

Yllsen
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 21:06

kosovar hat geschrieben:verkriecht euch weiter in den büchern der albanischen geschichte
Da ist nun mal der feine Unterschied: wir lesen Bücher im Gegensatz zu dir. Hast du überhaupt schon einmal ein albanisches Buch gelesen? Einfacher gesagt: Ein Buch, dass das Niveau eines Bilderbuches überschreitet?
Einfache Fußabtreter wie du sind leicht zu ersetzen. Aber das musst du nicht verstehen. :lol: :lol: :P (çfarë dangall i mrapshtë qenke ti ... tztz ... hajt shko në xhami arkadash dhe lutju allahut me ti fal do mend, se s'paske hiq. :lol:

Wundert mich nicht: Du glaubst auch nur das, was du in der Moschee vorgepredigt bekommst. :roll:

kosovar hat geschrieben:wird mir zu dumm[/b]
Bist nicht der erste, dem du zu dumm wirst. ;)

kosovar hat geschrieben:ich schreibe in diesem thread nichts mehr rein.[/b]
Gott sei Dank! :)

@Mods: Könntet ihr bitte alle Offtopic-Posts löschen? Danke!

Shpendi1984
Senior Member
Senior Member

Mi, 24. Jan 2007, 21:47

kosovar hat geschrieben:
Shpendi1984 hat geschrieben: Es stimmt nicht! Die Araber haben sich eher auf Religiöse Einrichtungen fixiert, als an grundlegende Notwendigkeiten der Bevölkerung. Und viele Hilfen, so meine Quellen, sind mit Gegenleistungen zu bekommen. So mpssen sich die Menschen als gläubige Moslems ausweisen, damit sie finanziert werden. Und das soll Hilfe sein?
was ich gesagt habe stimmt, es wurden auch schulen gebaut :!: erkundige dich mal lieber. wenn du es genau wissen willst , ich habe verwante die waisen sind und hilfe bekommen und die müssen dafür keine gegenleistung bringen.

Shpendi1984 hat geschrieben:Deine Aussage bezüglich der UÇK und arabischen Helfern ist für mich auch nicht nachvollziehbar. Ich habe versucht mich damit zu beschäftigen, unter anderem habe ich in Drenica UÇK Kommandaten befragt, aber keiner konnte mir diese These bestätigen. Das einzige was ich rausbekam war, dass einige albanische Islamisten aus Mazedonien sich als Mujahedin ausgaben, aber die Zahl lag anscheinend bei grad 20 oder 30 Leuten. Die wiederum im Kampf keinen Beitrag geleistet haben.

du solltest dich echt schämen , albaner aus mazedonien haben sehr wohl in kosova gekämpft und es sind auch welche ums leben gekommen , schämen solltest du dich mit deinen aussagen , islamisten waren das nicht. viele haben auch ihre familien zurückgelassen um zu kämpfen. ich meine sowas wie du würde sich nie trauen für sein land zu kämpfen , ich sehe es ja hier wie sehr sich viele fürchten einen stink normalen militärdienst in der schweiz oder deutschland zu absolvieren ( staatsbürgerschaft). verkriecht euch weiter in den büchern der albanischen geschichte und fangt an zu rennen wenn der böse serbe kommt. :roll:

lächerlich ist deine aussage mit mazedonien :roll:

http://www.cfiva.org/cfiva/remembrances/index.cfm

guck auf der seite , einer aus algerien. nur mal ein beispiel.

nun , das waren DEINE erfahrungsberichte von den uck kämpfern die du bekommen hast.
Shpendi1984 hat geschrieben: :arrow: Zu den Zahlen bezüglich der Konfessionen in Kosovo ist nur zusagen, dass das nicht ganz korrekt klingt. Zum Einen sind über 10 % Minderheiten, davon 8 % Serben. Somit klingen deine Zahlen nicht ganz plausibel. Es sind doch mehr als 10 % christlich und ich vermute, die Zahl liegt bei etwa 15 %.
ich habe die offiziele statistiken genannt.

ps. wird mir zu dumm , ich schreibe in diesem thread nichts mehr rein.[/b]
Ich weiß nicht was dein Problem ist. Warum soll ich mich schämen ein Albaner zu sein? Ich kritsiere nicht Albaner, sondern Islamisten, dass ist ein sehr großer Unterschied. Gut, dass du selsbt diese Diskussion beendest, denn mir ging es nur darum, dass du keine falschen Fakten verbreitest.

Bizza
Site Admin
Site Admin

Mi, 24. Jan 2007, 22:55

Bitte geht nicht auf ihn ein, ignoriert ihn, lasst ihn einfach schreiben!!
Gib deine Träume niemals auf. Wenn du sie verloren hast, existiert noch der Körper, aber innerlich bist du längst tot.

Për të gjithë e në të gjitha pikëpamjet kam qenë e jam njeriu kot, i humbur.

Nostalgie wird durch heimatliche Luft gestillt.

Zurück zu „Kosova?!“