Trim
Senior Member
Senior Member

Re: Vorstellung

Mo, 28. Okt 2013, 12:25

@ Alket

Das stimmt nicht. Im Geschichtsunterricht wurde das Kosovo behandelt. Ich habe einmal so ein Geschichtsschulbuch in der Hand gehabt.

Belifario
Senior Member
Senior Member

Mo, 28. Okt 2013, 14:02

Trim hat geschrieben:@ Alket

Das stimmt nicht. Im Geschichtsunterricht wurde das Kosovo behandelt. Ich habe einmal so ein Geschichtsschulbuch in der Hand gehabt.
vorsicht du wiedersprichst dem "kenner" albaniens...!!!!!!!!!!

Alket
Senior Member
Senior Member

Re: Aus Schulbus geholt und abgeschoben

Di, 29. Okt 2013, 16:24

Ich weis nicht was du in der Hand gehabt hast, aber soviel ich weis wurden die albanischen Gebiete und Albaner ausserhalb Albaniens nicht in den Schulbüchern während dem Kommunismus behandelt.

Trim
Senior Member
Senior Member

Di, 29. Okt 2013, 21:20

Alket, wie gesagt, Unwissen erzeugt Vorurteile. Und du weisst anscheinend nicht genug über Albanien. Denn solche Themen wurden definitiv im Geschichtsunterricht (und auch im Geographieunterricht auf Gymnasialstufe) behandelt.
Isa Boletini, Hasan Prishtina, Bajram Curri usw. sind bekannte Personen in Albanien, einige haben die Würdigung "Hero i Popullit" vom kommunistischen Regime erhalten. Nach Bajram Curri wurde sogar eine Stadt benannt.

Belifario
Senior Member
Senior Member

Di, 29. Okt 2013, 21:31

Trim hat geschrieben:Alket, wie gesagt, Unwissen erzeugt Vorurteile. Und du weisst anscheinend nicht genug über Albanien. Denn solche Themen wurden definitiv im Geschichtsunterricht (und auch im Geographieunterricht auf Gymnasialstufe) behandelt.
Isa Boletini, Hasan Prishtina, Bajram Curri usw. sind bekannte Personen in Albanien, einige haben die Würdigung "Hero i Popullit" vom kommunistischen Regime erhalten. Nach Bajram Curri wurde sogar eine Stadt benannt.
....... und Isa Boletini ka nje monument nja 10 meter te larte ne Shkoder ....... i bjen hija deri te shtepija ime!

Trim
Senior Member
Senior Member

Di, 29. Okt 2013, 21:38

Belifario, shkodran je ti? Shkodra eshte (bashke me Korcen) qyteti me i bukur shqiptar.

Belifario
Senior Member
Senior Member

Re:

Di, 29. Okt 2013, 21:48

Trim hat geschrieben:Belifario, shkodran je ti? Shkodra eshte (bashke me Korcen) qyteti me i bukur shqiptar.
Flm. Trim por kujdes se nuk ben shume shoke me keto komente...!

Trim
Senior Member
Senior Member

Di, 29. Okt 2013, 21:55

Gezohem qe njoftoj nje shkodran.
Pse?

Panaiota
Member

Di, 29. Okt 2013, 23:48

Trim hat geschrieben:Gezohem qe njoftoj nje shkodran.
Pse?

Sepse esht sidomos nje persin këtu, cili ësht 24h online dhe mezi pret te atakoj njerzit me ofendime dhe ti titulloj sikur Serbe. ;-)

Alket
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 9:51

Belifario hat geschrieben:
Trim hat geschrieben:Alket, wie gesagt, Unwissen erzeugt Vorurteile. Und du weisst anscheinend nicht genug über Albanien. Denn solche Themen wurden definitiv im Geschichtsunterricht (und auch im Geographieunterricht auf Gymnasialstufe) behandelt.
....... und Isa Boletini ka nje monument nja 10 meter te larte ne Shkoder ....... i bjen hija deri te shtepija ime!
Sa bukur, don ta takojsh vajzen cilja eshte rritur ne shpijen e isa boletinit dhe e njeh me bacin Is dhe gjith familjen Boletin prej se eshte lindur? Eja te un shoki im, qaji eshte gati.

Por ta dish beli, se paku 4 ore duhesh ti planifikojsh, se kur ja nis plaka me fol, sdin ti mu qu prej vendit.
Zuletzt geändert von Alket am Mi, 30. Okt 2013, 10:30, insgesamt 4-mal geändert.

Alket
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 9:55

Du hast ja während dem Kommunismus die Schule in Albanien nicht besucht, und hattest wie du sagst auch nur ein Buch in der hand (welches überhaupt?).Sobald ich mehr Zeit habe werde ich diese Passage in eines meiner Bücher suchen.

Belifario
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 10:31

Trim hat geschrieben:Gezohem qe njoftoj nje shkodran.
Pse?
Te falemnderit edhe une gezohem shume qe me ne fund mund te komunikoj normalisht me nje bashkatdhetar te pertej kufirit ne kete forum!

Kusho1983
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 10:46

Alket, pse e zgjat kot muhabetin? Ti nuk din asgje per Shqiperine dhe nga paragjykimet e tua nxjerr konkluzione absurde.

Alket
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 11:55

Jo ti burr, une nuk kam paragjykime dhe me doket pak a shum hipokrite te ballafaqona nga te me ksi lloj shpifje, kurse vet je ai personi qe ka paragjykime te renda ndaj tjer.

dhe a ka mundesi qe ti te drejtohesh temes dhe te ndalojsh veten mu fut qdo her me llafe personale, flm.

Kusho1983
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 12:15

Dhe kete e thote pikerisht mister insulter personalisht dora e vete. Me cove te qesh o jahu.

Alket
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 12:32

Po po kusho, si qdo her, shpifje dhe ofendime.

Dhe me doket pak a shum qesherake me mshef te verteten e komunizmit dhe me sugeru te kunderten, si per isa boletinin, hasan prishtinen dhe per arsimin ner kohen e komunizmit, dhe te njejten koh me fol per paragjykime dhe mosdije.

sdi a jon kto gjana nga ju paragjykime, se nuk e dini ma mir se qka bonen komunistat me rilindaset, a po e beni me qillim, e mshefni te verteten e komunizmit.

me thu ti..

Kusho1983
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 12:45

Alket, qe sistemi komunist ka bere pislliqe, kjo as qe diskutohet. Por eshte merite e atij sistemi komunist qe ju ne ish-Jugosllavi flisni akoma shqip. Ai sistem ka derguar mesues dhe libra ne kosove dhe maqedoni derisa kosova ishte ne gjendje te prodhoj kuadrot e veta intelektuale.
Cdo shkrim I yti tregon qart paragjykimet e tea.

Trim
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 13:01

@ Alket

Das Buch hiess Historia e Shiperise dhe shqiptareve.

Trim
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 13:07

@ Kusho1983

Das kann ich bestätigen. Als mein Vater anfangs der 70er Jahren an der Uni Prishtina studiert hat, gab es da v.a. Profs aus Serbien, Kroatien und Albanien. Einheimische Profs gab es wenige.
Und die Bücher zur albanischen Sprache und Literatur waren in Tirana gedruckt.

Belifario
Senior Member
Senior Member

Mi, 30. Okt 2013, 13:33

Trim hat geschrieben:@ Kusho1983

Das kann ich bestätigen. Als mein Vater anfangs der 70er Jahren an der Uni Prishtina studiert hat, gab es da v.a. Profs aus Serbien, Kroatien und Albanien. Einheimische Profs gab es wenige.
Und die Bücher zur albanischen Sprache und Literatur waren in Tirana gedruckt.
nicht nur... anfag der 70 jahre gab es ein ganz anderen dimension an austausch zw. alb. und kosovo! viele prof. der uni tirana waren zu gast in prishtina und umgekehrt! austausch an büchern künstler usw.

Zurück zu „Leben in Westeuropa“