hallo,
ich hätte da eine frage?
ich möchte gern ger in den weihnachtsferien nach kosovo fahren und möchte wissen ob das sicher ist zwecks der situation mit serbien?

patrick326 hat geschrieben:hallo,
ich hätte da eine frage?
ich möchte gern ger in den weihnachtsferien nach kosovo fahren und möchte wissen ob das sicher ist zwecks der situation mit serbien?
Shum mir e ke then ket.Belifario hat geschrieben: per ne shqiptaret me duket nji pyetje shume e turpshme, atdheu duhet edhe ma shume kur ai vuan, kur asht ne hall. siguria dhe jeta ime si person nuk asht e ndame nga siguria dhe jeta e familjes time ne Shqiperi, mendoj se edhe ne Kosovë keshtu asht.
Natyrisht ndoshta nuk e formulova mire, pra nuk paragjykoj njeri, sejcili e din vete se çka ban, ishte thjesht vetem nji mendim i imi.albacina hat geschrieben:Shum mir e ke then ket.Belifario hat geschrieben: per ne shqiptaret me duket nji pyetje shume e turpshme, atdheu duhet edhe ma shume kur ai vuan, kur asht ne hall. siguria dhe jeta ime si person nuk asht e ndame nga siguria dhe jeta e familjes time ne Shqiperi, mendoj se edhe ne Kosovë keshtu asht.
Por prap se prap njeriu eshte shum i frikshem. Friken nuk mundesh tja mer me fjal.

von münchen fliegt german wings nicht.patrick326 hat geschrieben:und ich hätte noch ne frage?
wo kann man billig nac kosovo fliegen?
mit welchem reiseveranstalter?
germanwings fliegt nach pristina vonMelissa23 hat geschrieben:von münchen fliegt german wings nicht.patrick326 hat geschrieben:und ich hätte noch ne frage?
wo kann man billig nac kosovo fliegen?
mit welchem reiseveranstalter?
Stuttgard
Berlin
Hamburg