Benutzeravatar
Koby Phoenix
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 4836
Registriert: Sa, 18. Mär 2006, 0:34

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Fr, 14. Mär 2014, 14:12

Per mu Nacionalismi radikal edhe feja radikale, qe provokon dhune ose qe perdor dhune, jan njejt edhe katigorisohen ne System fashisem.
Demokracia e drejt nuk funkcionon , kur ki pun me llopt.

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Fr, 14. Mär 2014, 16:43

Komunizmi i ndrejt dhe Demokracia e ndrejt, nuk esht kontabil me Mendjen njerzore, keshtu qe osht nje e padrejtesi plotsisht normale.
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Benutzeravatar
Florim
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 862
Registriert: Fr, 05. Jul 2013, 9:29

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Fr, 14. Mär 2014, 17:56

Për fat të keq, këtu prap akuzohem për gjëra, me të cilat nuk kam lidhje.

Unë mendoj se pa mëdyshje deklarova opinionin tim të caktuar ndaj projektligjit të ministrit Dardushi.
Mendoj se Alketi gabon nëse thotë se besimtarëve mysliman në Kosovë duhet imponuar një koncept europerëndimor konzervativ dhe posaçërisht pozicioni personal që merrë Alketi jo vetëm ndaj meje, por si duket kundër çdonjërit që nuk është i mendimit të njëjtë si ai, me akuza të pasakta, të padrejta, të pahijshme dhe jo logjike.

Për diskutime direkte nuk ka vend, sepse e shoh se këtu tema qëllimisht minimizohet dhe defamohet me argumenta rreth grupimesh fare të vogla.
O ku ka si ti o Shqipëria ime, o fisnikja përmbi gur.
Rrjedh në këngë e ligjerime, ballëlarta me flamur!

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Di, 18. Mär 2014, 13:00

Oh ti burr

"Koncept evroperendimor" ? Duhet me than se ti kerkon sheriatin a qka? Ksi lloj argumente ndegjoj qdo her nga turkofilet dhe ktyre vehabitave, qe kan per qillim me kundershtu shtetet shqiptare.
Jo vetem nga ta, edhe Islamophobet perdorin te njejten Argument, "muslimanizmi nuk mund te integrohet ne demokraci"


Ti perdor Argumente pa me dit se nga vin ato, apo qka duhet me than ato. Personalisht befasone me disa qe flasin ne emer te muslimanizmit dhe mbeshtetin absolutisht qdo gje qka ka lidhje me islamin, pa me mor parasysh a eshte nregull a jo.

Ashtu si ne filli te ksaj bisede, ku ke perdor argumentet vehabitave, dhe je qart per nje ligj krejtsisht ligitime. (Dhe te lutem, familja ime ka vet xhami, i kam 2 hoxhallar, dhe bash ti po don mem tregu mue diqka per xhami dhe fejen islame? Ti po mundohesh mu bo ma Hoxh se gjyshi dhe migja jem, ma besimtar se bashkia islame ne kosove vet.


Mbasi ndodhi "inkuisicioni slawo-greke" kunder shqiptaret me pranimin e shteteve Evropiana ne Ballkan, kur u deportuan gjysa popullit shqiptar, coptu dhe shkatru trojet shqiptare, elite intelektuale dhe politike shqiptare more vendim te mlidhen gjith fuqiet per me drejtu kombin shqiptar drejt perendimit, se mbas mendimin e tyre, feja muslimane dhe lidhja politike dhe kultura "oriental" i kishte fajit per katastrofiken shqiptare, e kshtu vazhdoj politika dhe elite shqiptare te nacionalizoj kombin shqiptar, me vlera anti-muslimane, anti-orientale.

Dhe deri sod vazhdon ky mentalitet, edhe individa te famshen si ismajl kadare dhe tjer e kan lidhur deri tani trunin dhe shpirtin me keto zhingjir te ideologies, qka eshte krejtsisht ne kundershtim me vlerat demokrate dhe civilizuese.

Kjo gjendje eshte si kur prindet e injorojn femien e vet, dhe fmija duhet te msohet nga rruga dhe te hujt, se pse "NE" e kem fjalen popullore "mos i kshyrni kishat e xhamiat". Kjo eshte nje Problem nga qka burojn probleme tjera, si per shembull futja e interesave politike dhe ekonomike per mes fejes nga shtetet te huja ne trojat shqiptare, siq e bojn turket dhe saudiarabet, serbet dhe greket.

A din qka eshte "Hikmet" me kryetarin Muftiun Abduallah Gyl, ku eshte edhe Erdogani Pjestar? Cili edhe ne Gjermani i ka hapur 200 Shkolla, po si ashtu edhe ne Kosove, Shqipni dhe Maqedoni, ku edhe femiet e Thacit dhe shum tjer shkollohen aty. Ky grup ka vizione shum ma te mdhaj se qe ta kap tye trunin more burr, kta e shkollojn "eliten" e ardhshme, me ideja turkofile.

Shumica Shqiptarve muslimane nuk jan te realizu se me qfar propagande ballafaqohen na Facebook dhe Youtube, edh enga Turqia, ku prodhon foto se kisha "Erdogani eshte ma i mir se Thaci, se berdhogun e turkit duhet me dasht ma shum se berdhogun tone"

Ashtu me vehabitet, kta indoktrojn muslimanet me ideologien e tyre ekstremiste, qka ne te verteten ashte anti-muslimane, ku besohet se zoti eshte njeri, ku besohet se ner nje kulm nuk guxohet te falet, ku besojet ne ideja se muslimani duhet te asimilohet ne kulturen beduine te arabve.

feja muslimane eshte nje pjes e kombit shqiptar,dhe duhet te integrohet ne shoqeri dhe komb, e jo te lihet anash, siq e kemi ber deri tani. Shteti duhet ta forcoj me ligj bashkian islame, as nje njeri nuk guxon ta ndertoj nje Xhami pa lejet e bashkie islame dhe shtetit, as nje njeri nuk guxon ti thot vetes "hoxh" pa lejen e bashkies islame dhe shtetit.

Une tham qka kam tham gjithmon "kshyrni kishat e xhamiat, se jan tona, e jo te shkaut, te grekut apo turkit dhe arabit, po tona!"

Edhe nje her po te tham, mos um shit mue ktu mend "kishe pe mbroj fejen islame", se 2 hoxhallar i kam ne familje dhe nje xhami, e vetma sen qka mbron ti, eshte pordha e ktyre pisave, dhe ktina GOLD AG qe nuk ka kur far lidhje me fejen islame.

Muslimanet jan aq te degjenerum qe mbeshtetin qdo veper apo fjal qe behet ne emer te islamit, e vran njerin " e bona per allahun", rren, manipulon, nxit urretje, perdor dhun "e bone per islamit", dhe muslimanet doretrokiten "bravo"

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Di, 18. Mär 2014, 13:33

Strellci i Vertet hat geschrieben:Komunizmi i ndrejt dhe Demokracia e ndrejt, nuk esht kontabil me Mendjen njerzore, keshtu qe osht nje e padrejtesi plotsisht normale.
Demokracia eshte nje sistem per me jetu shum njerz dhe grupe me mende dhe idej te ndryshme se bashku, ksaj i thuhet civilizim.

Dhe nqofse te doket tye demokracia jo e drejt, tani shko more jeto ne Iran,Saudi Arabi,Rusi apo ne Koren e veriut, kerkush nuk po te ndal.

Benutzeravatar
Florim
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 862
Registriert: Fr, 05. Jul 2013, 9:29

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Di, 18. Mär 2014, 18:22

I nderuar Alket

Të diskutosh me ty është më vështirë se sa të mbajsh fjalim në Paris lidhur me kokëposhtë për Kullës së Ajfelit.

Përsh.
Florim
O ku ka si ti o Shqipëria ime, o fisnikja përmbi gur.
Rrjedh në këngë e ligjerime, ballëlarta me flamur!

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Mi, 19. Mär 2014, 8:33

Alket

nuk je tu e dit se qka po shkrun..........her hudhesh ne anen e pushtetarve qeviretar e her hudhesh ne pushtetaret Fetar.

por ti kesh edhe 100 hoxhalar e pse jo hoxhenica en Familjen tende, nuk te ben ma shum te devotshem per diskutim per Feja apo te tjera Tema. :roll:

asnje fjali nuk pergjigjesh apo thuresh ne to qka ka shkru Florimi apo une......e kjo dhe sharjet tua personale, per te cilat ende nuk kerkove falje tek une dhe Florimi, me bojn te jam shum i sigurt qe nuk je alketi.

ps........te mer kontrollen Shteti mbi Fejat i bjen kjo diktatur, dhe me duket se shum afer me mendimet e ati far squadi i cili po ashtu i kishte mendimet e veta shum te peraferta me Diktauren.
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Mi, 19. Mär 2014, 9:13

Seid ihr eigentlich von allen guten Geistern verlassen?

Wie kommst du überhaupt auf die Idee dass ich mich bei einem wie dir, der hier offen Lügen im Namen des Islams verbreitet entschuldigen sollte? Oder dem Florim der diese Lügen noch bekräftigt und auf basis dieser Lügen hetzt und verleugnet.

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Mi, 19. Mär 2014, 9:17

Florim hat geschrieben:I nderuar Alket

Të diskutosh me ty është më vështirë se sa të mbajsh fjalim në Paris lidhur me kokëposhtë për Kullës së Ajfelit.

Përsh.
Florim
Rrenat e kan qdo her veshtir kunder drejtsies....kshtu qe....te kuptoj shum mir se ki veshtir te flasish me mu.

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Mi, 19. Mär 2014, 10:08

Alket hat geschrieben:Seid ihr eigentlich von allen guten Geistern verlassen?

Wie kommst du überhaupt auf die Idee dass ich mich bei einem wie dir, der hier offen Lügen im Namen des Islams verbreitet entschuldigen sollte? Oder dem Florim der diese Lügen noch bekräftigt und auf basis dieser Lügen hetzt und verleugnet.

was waren denn meine Lügen?

was meinst du mit einer wie mir?

wann gibst du endlich zu, dass du nur den Account von Alket missbrauchst? :roll:


http://www.albanien.ch/forum/newinst/vi ... 46#p223346

Alket ist nicht so scheinheilig, dass er wo anders nach gerechtigkeit ruft und hier dann selber beleidigt und ganze Gruppen diskreditiert.



hier noch ein beispiel.....
http://www.albanien.ch/forum/newinst/vi ... 92#p213310
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Mi, 19. Mär 2014, 13:49

Du hast dieses Thema eröffnet mit der Lüge dass kosova das gebet verbieten möchte, das ist eine Lüge.

ich beleide mein volk und meine religion auf der basis des kritischen denkens, die anderen dagegen waren richtige kleine faschos.

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Mi, 19. Mär 2014, 14:52

Alket hat geschrieben:Du hast dieses Thema eröffnet mit der Lüge dass kosova das gebet verbieten möchte, das ist eine Lüge.

ich beleide mein volk und meine religion auf der basis des kritischen denkens, die anderen dagegen waren richtige kleine faschos.

Lies den Titel nochmal und lies den Text den ich geschrieben habe und dann versuch dir selbst zu erklären was du mit deinen unhaltbaren anschuldigungen bezwecken willst :!:

Dein Volk? Wer bist du ? moses oder jesus oder muhamet oder ein König?

wie lange willst du noch vorgeben du seist Alket? :roll:
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Benutzeravatar
Koby Phoenix
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 4836
Registriert: Sa, 18. Mär 2006, 0:34

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Mi, 19. Mär 2014, 18:12

Leute beruhigt euch.

Strellci , gibt es über haupt ein Verbot bzw. ein Antrag , der den Muezinruf verbietet oder auf Lautstärke einschränkt?
Wie stehst du zum Islam und wie stehst du zu den Vorwürfen von dem Rapper Gold AG?
Was sagst du über Fanatismus im Allgemeinen?

Alket, was würdest du gerne verändern wollen? Welche Art des Glaubens wünscht du dir?

Und lasst uns doch in Ruhe und ohne genseitige persönliche Vorwürfe diskutieren, vielleicht lassen sich dadurch neue Erkenntnisse gewinnen.Ich will nicht, dass so vieles gesperrt wird, weil wir alle nicht ruhig diskutieren können. Das forum ist eh so schlecht besucht, dass ich es schade fänden würde wenn keine Diskussionen entstehen könnten.

Benutzeravatar
Florim
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 862
Registriert: Fr, 05. Jul 2013, 9:29

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Mi, 19. Mär 2014, 21:29

Alket hat geschrieben:
Rrenat e kan qdo her veshtir kunder drejtsies....kshtu qe....te kuptoj shum mir se ki veshtir te flasish me mu.
I nderuar Alket

Rrenacak, çetnik, vahabitë...!? Mendoj se duhet të vendosesh!

Po drejtësin kush e bën Alket?

Prsh.
Florim
O ku ka si ti o Shqipëria ime, o fisnikja përmbi gur.
Rrjedh në këngë e ligjerime, ballëlarta me flamur!

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Do, 20. Mär 2014, 10:45

nje pytje, siq iu kam kuptuar, a mendoni njejt siq ky shkrim?

"Ata duan ta luftojnë ideologjikisht dhe ta ndajnë në dy pjesë. Pjesa e parë është Islami europian, tolerant perëndimor, duke i vënë prapashtesë Islamit, që është e ndaluar, dhe ky është një gjymtim, duke e gjymtuar atë (Islamin, duke thënë Islami evropian). Kush nuk i pranon këto prapashtesa të këtij Islami që pretendojnë ata, atëherë e quajnë atë Islam radikal. Këta duan ta ndajnë Islamin në dy pjesë dhe thonë se, ‘kush pranon të lërë pjesë të Islamit, atë do ta pranojnë dhe kush nuk pranon atëherë do ta quajmë radikal’. Për këto Islami është vetë dy lloje; Islami tolerant apo perëndimor, amerikan apo i mesëm, dhe Islami radikal"

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Do, 20. Mär 2014, 13:28

Koby Phoenix hat geschrieben:Leute beruhigt euch.

Strellci , gibt es über haupt ein Verbot bzw. ein Antrag , der den Muezinruf verbietet oder auf Lautstärke einschränkt?
Wie stehst du zum Islam und wie stehst du zu den Vorwürfen von dem Rapper Gold AG?
Was sagst du über Fanatismus im Allgemeinen?

Alket, was würdest du gerne verändern wollen? Welche Art des Glaubens wünscht du dir?

Und lasst uns doch in Ruhe und ohne genseitige persönliche Vorwürfe diskutieren, vielleicht lassen sich dadurch neue Erkenntnisse gewinnen.Ich will nicht, dass so vieles gesperrt wird, weil wir alle nicht ruhig diskutieren können. Das forum ist eh so schlecht besucht, dass ich es schade fänden würde wenn keine Diskussionen entstehen könnten.
im Gesetzesentwurf, stand drin, wie die Lärmbelästigung zu regeln ist und Mauzin Ruf und Glcoken Geläute wird in diesem Gesetz als Lärmbelästigung bezeichnet.

Das hat viele vor dem Kopf gestossen und auch wurde dieser Gesetzes Entwurf nicht mit der Islamischen und Christlichen Oberhäupte abgesprochen, erst als einiges Geschirr zerschlagen war, hat man eine Ad-hoc Zitzung einberufen mit den Vertrettern der Glaubensrichtungen.

Also wurde Technoparty Lärm gleich gestellt mit Glaubenrufe ob durch Glocken oder Lautsprächer.

Das war das Hauptproblem und nicht dass dies vereinheitlicht reguliert wird.

Der Islam ist wie das Christentum. Sehr alt und nicht mehr Zeitgenösisch. Ausser Kriege und Blutvergissen, gab es nicht viel Gutes was diese Hervor brachten haben. Aber diese Verteufelung des Islams geht mir einfach nur auf den Gicker....

Fanatismus ist eine beschränkung und eine Abgrenzung und dieses führt dann meist zu Konflikten, also ist egal ob im Glauben oder sonst in etwas anderes Fanatismus nichts was Gutes hervor ruft, denn mit deinem Fanatismus schränkst du dich selbst ein. Also nicht du persönlich sondern man als Algemein.

und was will man mir Vorwerfen, wenn man mich Sperren will?
:shock:

freundlichen Gruss

Strellci i vertet

ps. meine wenigkeit, Florim und du diskutieren doch ruhig.....als warum schreibst du wir alle? :shock: :wink:
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Benutzeravatar
Koby Phoenix
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 4836
Registriert: Sa, 18. Mär 2006, 0:34

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Do, 20. Mär 2014, 16:04

Bei Sperrung ist wie auch dort oben von mir beschrieben und nicht anders, die Sperrung von Themen und nicht von Personen gemeint.
Ich bin 8 Jahre in diesem Forum, um zu erkennen, dass diese Themen meist gesperrt werden, weil sich alle aufbrausen!

Warum ich "wir alle" sage? Weil doch jeder dabei ist, wenn es um Streitereien geht.. Vorwürfe etc. .
Ja ich kann mich auch erinnern, dass viele hier und damit schließe ich weder dich noch mich aus, hier
im Forum, wenn auch öfters oder seltener als andere gerne Diskussionen aufbrausen lassen.. Ich für meinen
Teil bitte eine friedlicheren Umgang und das gilt für dich , Alket, Florim und auch an mich und allem im Forum. Ich sehe es auch nicht
ein hier den Aufpasser zu markieren, aber ein Rat , wenn er ehrlich und aufrichtig gemeint ist, sollte man nicht
einfach liegen lassen. Außerdem bin ich nicht hier der Kindergartenaufpasser, der jetzt einzelne Namen erwähnen muss,
da dann wie wir ja schon sehen einzelne aufstehen und sagen, "was ist mit dem" oder "warum ich"!? Außerdem will ich mit euch auf
der gleichen Augenhöhe sprechen und auch Diskussionen mit euch führen, wo wir alle voneinander lernen können, auch wenn
der andere nicht der gleichen Meinung ist.

Freundlichen Gruß,
Koby

PS: Kannst du mir einen Link geben? der Behördlich oder von einer glaubwürdigen Quelle stammt? Nicht , dass ich dir nicht glauben mag, nur
bin ich was Informationen angeht, immer vorsichtig und das Thema interessiert mich, weil es echt spannend ist.

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Do, 20. Mär 2014, 18:38

Das ist nicht wahr was ihr erzählt,ihr habt ein Problem mit der Realität, ich muss immer wieder darauf aufmerksam machen um was es geht, was die Fakten sind:

1.Die Regieurng hat ein Gesetztesentwurf zum Lärmschutz vorbereitet welches das Parlament Mehrheitlich annah, der Lärmschutz ist nicht neu, jedoch wurde er erweitert und verbessert, unter anderem unterstehen auch die Gebetsrufe und Kirchengläuten dem Lärmschutz.

2.Das Ministerium hat die (BIK) Kosovarische muslimische Gemeinschaft konsultiert, sowohl auch die katholische Kirchen.

3. Alle religiösen Institutionen,und die BIK, die muslimische Gemeinschaft Kosovas hat das Gesetzt ohne weiteres angenommen.


der Islam wird nicht angegriffen, der gebetsruf wird nicht angegriffen oder degradiert, niemand und nichts wird beschädigt, allein ihr behauptet das weil ihr mit Lügen aufgehetzt wurdet. Und die Geldstrafen von bis zu 15 000 Euro im extremfall sind normal, Restaurants und Bars in Kosova können wegen Rauchens mit bis zu 30 000 Euro bestraft werden, das steht so in der Verfassung.

Strellci, wen du glaubst dass der Gebetsruf kein akustischen Signal ist der bei erhöhter Lautstärke Gesundheitsschädlich auf die Lebewesen wirkt, dann bist du auch nicht mündig genug um abzustimmen, egal wie alt du bist.

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Do, 20. Mär 2014, 21:07

Strellci i Vertet hat geschrieben:Also wurde Technoparty Lärm gleich gestellt mit Glaubenrufe ob durch Glocken oder Lautsprächer.
Du hast ne Logik und Verständnis von einem 13 jährigen Sonderschüler.

Du verstehst nicht mal was Lärm, "Zhurma" ist, das ist ein Zustand der erst dann erreicht wird wen es für andere störend und schädlich ist, das heist, das Gebetsruf ist kein Lärm und wurde auch nicht als solches deklariert, sondern kann LÄRM ERZEUGEN, du sonderschüler.

Alle akustischen Signale mit hoher Intensivität was Gesundheitsschädlich ist, werden auch als "Lärm" bezeichnet, dabei spielt die Quelle keine Rolle.

Benutzeravatar
liberté
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 1066
Registriert: Mi, 02. Feb 2011, 22:56

Re: Gold AG und sein neues Lied über den Islam

Do, 20. Mär 2014, 21:56

kannst du bitte aufhören das wort sonderschüler als schimpfwort zu benutzen?! behinderte menschen haben sich ihr schicksal ebenso wenig ausgesucht wie du. strellci oder ich und haben es nicht verdient, dass man so über sie spricht. respekt!
Paulo Coelho ‎"Love can consign us to hell or to paradise, but it always takes us somewhere"

Zurück zu „Musik“