gjilanasja_zh
Member
Beiträge: 99
Registriert: So, 04. Nov 2007, 10:05

Sa, 01. Dez 2007, 23:04

ladyflorijana hat geschrieben:Bist ja ne ganz Freche tsts gibts solche mehrere????

Mir ist egal was du denkst und über wen und wie und sowieso und überhaupt.
Halte dich an die Regeln so wie wir alle!!!!
no comment
Kur ta kujtojsh Gjilanin, kujtom edhe mua

gjilanasja_zh
Member
Beiträge: 99
Registriert: So, 04. Nov 2007, 10:05

Sa, 01. Dez 2007, 23:06

besimi hat geschrieben:
gjilanasja_zh hat geschrieben:
po normal sna perkran kerkush...e tash?? a po menon se na veq qeshtu tash dahemi edhe e marrmi nje tjeter a??...jo vllavi jem une me at djal qy e du ma shum se kejt senet ne bot kom me qu jeten ndesh me hallal te babes nones ndesh jo....
Po ti nuk dahesh nashta a aj dahet ose nuk dahet se don me dal jasht amo nese nuk martohesh si e don bili pak familja kurr sun rahatohesh.


haha sry aber aj nuk e ka njeher ndermend mu da as une...edhe sa per me dal jasht aj kish mujt moti me dal jasht...mos fol misi se din qysh osht puna....pytja jem ke qysh po menoni ju per ksi mendimi te shqiptarve mos me guxu ne dit te sodit me mor njerin qy e dashuron...1, se kam kurgjo 2. eshte musliman 3. familjen e mir e ka...hallku po shkojn po morrin tuli zvicrranve gjermane e na as shqiptar tash mos me guxu me mor....une valla njet se kom me hup njerin e jetes tem per kanunin e babes tem...kurr hiq
Kur ta kujtojsh Gjilanin, kujtom edhe mua

Benutzeravatar
besimi
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 1285
Registriert: Fr, 21. Apr 2006, 16:46

Sa, 01. Dez 2007, 23:20

gjilanasja_zh hat geschrieben:
besimi hat geschrieben:
gjilanasja_zh hat geschrieben:
po normal sna perkran kerkush...e tash?? a po menon se na veq qeshtu tash dahemi edhe e marrmi nje tjeter a??...jo vllavi jem une me at djal qy e du ma shum se kejt senet ne bot kom me qu jeten ndesh me hallal te babes nones ndesh jo....
Po ti nuk dahesh nashta a aj dahet ose nuk dahet se don me dal jasht amo nese nuk martohesh si e don bili pak familja kurr sun rahatohesh.


haha sry aber aj nuk e ka njeher ndermend mu da as une...edhe sa per me dal jasht aj kish mujt moti me dal jasht...mos fol misi se din qysh osht puna....pytja jem ke qysh po menoni ju per ksi mendimi te shqiptarve mos me guxu ne dit te sodit me mor njerin qy e dashuron...1, se kam kurgjo 2. eshte musliman 3. familjen e mir e ka...hallku po shkojn po morrin tuli zvicrranve gjermane e na as shqiptar tash mos me guxu me mor....une valla njet se kom me hup njerin e jetes tem per kanunin e babes tem...kurr hiq
Nuk asht aj kanuni i babes tan amo prit e shef vet tani,lej ti kto pun se kish mujt me dal se me pas mujt kish dal po u ba i kajl me mor ni kojshike veq per me dal jasht,se njeri normal nuk i bon kto kurse e din krejt se nuk miren prej ni fshati edhe ka arsyje pse nuk miren.amo ju te rit veq per pak pu mendoni.ano nejse ishalla nuk ndodh sen.nga cili fshat je nese bon me tvet?
Wenn eine Frau schweigt,sollte man sie nicht unterbrechen.
Rechtschreibfehler absichtlich!

gjilanasja_zh
Member
Beiträge: 99
Registriert: So, 04. Nov 2007, 10:05

Sa, 01. Dez 2007, 23:23

besimi hat geschrieben:
gjilanasja_zh hat geschrieben:
besimi hat geschrieben:
gjilanasja_zh hat geschrieben:
po normal sna perkran kerkush...e tash?? a po menon se na veq qeshtu tash dahemi edhe e marrmi nje tjeter a??...jo vllavi jem une me at djal qy e du ma shum se kejt senet ne bot kom me qu jeten ndesh me hallal te babes nones ndesh jo....
Po ti nuk dahesh nashta a aj dahet ose nuk dahet se don me dal jasht amo nese nuk martohesh si e don bili pak familja kurr sun rahatohesh.


haha sry aber aj nuk e ka njeher ndermend mu da as une...edhe sa per me dal jasht aj kish mujt moti me dal jasht...mos fol misi se din qysh osht puna....pytja jem ke qysh po menoni ju per ksi mendimi te shqiptarve mos me guxu ne dit te sodit me mor njerin qy e dashuron...1, se kam kurgjo 2. eshte musliman 3. familjen e mir e ka...hallku po shkojn po morrin tuli zvicrranve gjermane e na as shqiptar tash mos me guxu me mor....une valla njet se kom me hup njerin e jetes tem per kanunin e babes tem...kurr hiq
Nuk asht aj kanuni i babes tan amo prit e shef vet tani,lej ti kto pun se kish mujt me dal se me pas mujt kish dal po u ba i kajl me mor ni kojshike veq per me dal jasht,se njeri normal nuk i bon kto kurse e din krejt se nuk miren prej ni fshati edhe ka arsyje pse nuk miren.amo ju te rit veq per pak pu mendoni.ano nejse ishalla nuk ndodh sen.nga cili fshat je nese bon me tvet?

valla met kallxu drejt spo kam qef me kallxu nga cili fshat....mos e mir keq amo jam qesi njeri skallxoj....ishalla nuk ndodh sen edhe une po thom ,...
Kur ta kujtojsh Gjilanin, kujtom edhe mua

mogli_at
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 1223
Registriert: Mi, 18. Jan 2006, 10:24

So, 02. Dez 2007, 0:19

gjilnasja: aufgrund des von dir gewählten thread-titels:
Ich glaube du solltest einmal den Kanun wirklich lesen bevor du darüber redest ;)
Siehst du, und das ist was ich meine, nicht der des es groß hinausposaunt, ob auf deutsch oder albanisch, der ist der wahre Albaner, sondern der, der das wahre Wissen in sich trägt ;)

Benutzeravatar
ALI_BENGALI
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 1195
Registriert: Fr, 15. Jun 2007, 14:10

So, 02. Dez 2007, 5:57

also meine liebe im kanun steht das wenn sich 2 vom gleichen dorf heiraten muss eine familie das dorf verlassen und dann kannst du dir vor was du deinem papa damit antust und glaub mir meine kleine das ist keine einzige liebe dieser welt wert aber du bist jung und du denkst ich libe ihn und nicht wirklich nihcts kann mich daran hindern ihn zu nehmen aber du wirst ganz schön überrascht sein was noch alles hinzukommen wird alsi ich sag dir nur noch eins mach nie deine familie kaputt wegen einem typen den das es nieeeeeeeemals wert dein papa hat geweint als du geboren bist dein papa hat gelacht als du dein erstes wort konntest er hat mit dir gelacht wenn du glücklich warst allles hast du mit deinen eltern erlebt und jetzt soll jemand in dein leben kommen der deine eltern auf die seite stellt ohhh nein meine liebe beziehungen gehen und kommen eltern sind immer für dich da
Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann. Das Gegenteil ist schon schwieriger.
Kurt Tucholsky (1890 - 1935)

albaaner
Member
Beiträge: 50
Registriert: Fr, 16. Nov 2007, 22:07

So, 02. Dez 2007, 20:58

ALI_BENGALI hat geschrieben:also meine liebe im kanun steht das wenn sich 2 vom gleichen dorf heiraten muss eine familie das dorf verlassen und dann kannst du dir vor was du deinem papa damit antust und glaub mir meine kleine das ist keine einzige liebe dieser welt wert aber du bist jung und du denkst ich libe ihn und nicht wirklich nihcts kann mich daran hindern ihn zu nehmen aber du wirst ganz schön überrascht sein was noch alles hinzukommen wird alsi ich sag dir nur noch eins mach nie deine familie kaputt wegen einem typen den das es nieeeeeeeemals wert dein papa hat geweint als du geboren bist dein papa hat gelacht als du dein erstes wort konntest er hat mit dir gelacht wenn du glücklich warst allles hast du mit deinen eltern erlebt und jetzt soll jemand in dein leben kommen der deine eltern auf die seite stellt ohhh nein meine liebe beziehungen gehen und kommen eltern sind immer für dich da
du hast absolut recht!!

Benutzeravatar
nere**
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 201
Registriert: Mo, 01. Okt 2007, 21:51

So, 02. Dez 2007, 21:52

ladyflorijana hat folgendes geschrieben:
Bist ja ne ganz Freche tsts gibts solche mehrere????

Mir ist egal was du denkst und über wen und wie und sowieso und überhaupt.
Halte dich an die Regeln so wie wir alle!!!!


no comment

_________________
Kur ta kujtojsh Gjilanin, kujtom edhe mua

hahahahahhahahahahaha :lol:

sa e sinqerte je!!

Berat
Member
Beiträge: 26
Registriert: Fr, 15. Jun 2007, 20:46

So, 02. Dez 2007, 23:35

gjilanasja_zh hat geschrieben:
ladyflorijana hat geschrieben:Du hast letzt schon einen Thread eröffnet wo du nur wolltest das Albaner sich melden.
Wurdest auch schon darauf hingewiesen, daß wenn du dies willst es doch bitte in dem Thread "Shqip" öffnen sollst.

Es kann nur Absicht sein, wenn ich lese was aus deinem letzten Thread rausgegangen ist und du jetzt wieder hier auf Albansich schreibst. Sorry aber anderst kommts nicht rüber.

also dass mal eins geklärt ist----ich habe ganz bestimmt nicht mit absicht hier reingepostet weil es wie es scheint "verboten" ist sondern weil es um liebe geht dachte ich logischerweise hier wär der richtige ort....aber nein SORRY...und ich bin keine rassistin ich habe nichts gegen ausländer...und wie es bei die rüberkommt interessiert mich ja wohl ziemlich einen dre.ck???

Gjilanase Du kannst sowieso nichts gegen Ausländer haben, Du bist nämlich selber eine! Das will ich dir nur in Erinnerung bringen, anscheinend hast du es vergessen.
Mehr als die Hälfte der Forummitglieder sind nicht-Albaner, meiner Meinung sollte man daher Rücksicht auf diese nehmen. Schliesslich kann man auch somit das Bild der Albaner verbessern...

Zu deinem Problem mit den Kanun: Der Kanun ist mehr im Westen Kosovas (Rrafshi i Dukagjinit) verbreitet. Dass in Raum Gjilan das Kanungesetz kräftig ist, habe ich sehr selten gehört. Diese Leute müssen ja sehr hängengeblieben und primitiv sein! Wenn ich deine Kollegin wäre, würde ich so schnell wie möglich den Kontakt mit diesen Affenmenschen brechen. Was bringt es wenn dieser seine eigenen Tochter aus Lust und Laune das Leben zerstört. Auch wenn ihr Freund der falsche für sie ist, dann soll sie doch daraus was lernen. Doch wenn sie sich wegen ihrer Familie trennt, dann wird sie vielleicht ihr Leben lang bereuen, trauern oder ihn vermissen.
Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit....beim Universum bin ich mir aber nicht sicher. (Albert Einstein)

Benutzeravatar
ladyflorijana
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 585
Registriert: Fr, 31. Aug 2007, 20:39

So, 02. Dez 2007, 23:36

sa e sinqerte je!!
Ich nehm das mal als Kompliment hahahaha und ignoriere den möglichen sarkassmus.
Man muß ja nicht immer alles als Beleidung sehen, oder?????

Wenn ja werd glücklich damit Nere

Benutzeravatar
kesulkuqja
Member
Beiträge: 60
Registriert: Di, 31. Jul 2007, 17:13

Mo, 03. Dez 2007, 0:18

ALI_BENGALI hat geschrieben:also meine liebe im kanun steht das wenn sich 2 vom gleichen dorf heiraten muss eine familie das dorf verlassen
1. der kanun wird mündlich widergegeben und ist von region zu region unterschiedlich, im kanun STEHT also gar nichts
2. geheiratet wird im normalfall dann nicht, wenn 2 personen über die männliche linie verwandt sind. wenn in einem katun mehrere nicht verwandte familien leben können sie untereinander heiraten
3. einziger zweck dieser regelung war, dass wenn man eine braut an eine andere familie abgegeben hatte, konnte man sich sicher sein, für den sohn auch eine braut aus der anderen familie zu bekommen, was heutzutage sowieso keine rolle mehr spielt.

@gjilanasja: vielleicht kannst du ja herausfinden, ob deine, oder seine familie aus einer anderen gegend zugewandert ist. ich denke nur das könnte die verwandten überzeugen.

Benutzeravatar
egnatia
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 2912
Registriert: Fr, 15. Jul 2005, 12:58

Mo, 03. Dez 2007, 5:50

Më falni,
por një pyetje kisha - Me rregullat e Kanunit jetohet sot në këtë kohë?
Koha s'vjen pas teje, ti hiq pas kohese!
Naim Frasheri

REAL
Member
Beiträge: 50
Registriert: Do, 15. Nov 2007, 2:24

Mo, 03. Dez 2007, 11:33

egnatia hat geschrieben:Më falni,
por një pyetje kisha - Me rregullat e Kanunit jetohet sot në këtë kohë?
po ne veri po

Benutzeravatar
kesulkuqja
Member
Beiträge: 60
Registriert: Di, 31. Jul 2007, 17:13

Di, 04. Dez 2007, 0:49

me duket se shume krime ne shqiperine e veriut justifikohen me rregullat e kanunit. p.sh. nese nje burre vret nje tjeter gjate nje grindjeje ai e ka me te lehte te thote: e mbrojta nderin sesa: une bera nje krim te rende. por me duket se shume tradita te vjetra praktikohen akoma ne kohen e sotme si kumbaria e flokeve.
problemi eshte se mediat flasin me shume per vrasjet lidhur me kanunin sesa per traditat e bukura.

Benutzeravatar
egnatia
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 2912
Registriert: Fr, 15. Jul 2005, 12:58

Re: Del në dritë botimi origjinal i Kanunit të Lekë Dukagjin

Mo, 09. Jun 2014, 11:04

http://www.shekulli.com.al/web/p.php?id=48650&kat=102

Jeta e një shqiptari e shkatërruar nga gjakmarrja

Edhe njëherë ironia e fatit tregon se, edhe sot jetohet me këtë fenomen ... :(
Koha s'vjen pas teje, ti hiq pas kohese!
Naim Frasheri

Trim
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 254
Registriert: Do, 24. Okt 2013, 10:07

Re:

Mo, 09. Jun 2014, 15:07

kesulkuqja hat geschrieben:me duket se shume krime ne shqiperine e veriut justifikohen me rregullat e kanunit. p.sh. nese nje burre vret nje tjeter gjate nje grindjeje ai e ka me te lehte te thote: e mbrojta nderin sesa: une bera nje krim te rende. por me duket se shume tradita te vjetra praktikohen akoma ne kohen e sotme si kumbaria e flokeve.
problemi eshte se mediat flasin me shume per vrasjet lidhur me kanunin sesa per traditat e bukura.
Nuk ka agje te keqe nese traditat e mira vazhdohen te praktikohen. Une jam kunder praktikimit te traditave te keqija.

Belifario
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 1376
Registriert: So, 16. Jul 2006, 21:53

Re:

Mo, 08. Sep 2014, 18:22

egnatia hat geschrieben:Më falni,
por një pyetje kisha - Me rregullat e Kanunit jetohet sot në këtë kohë?

Mos Egantia mos se jemi bo si mos ma keq!
Me vjen keq per popuj si somalezet kongolezet viatnamezet.. etj etj qe jane kaq larg perendimit! Ne jemi mu ne mes te Europes fizikisht por me koke e me shpirt... kanun dhe vetem kanun hesapi! Ne e kemi vendin ne Somali Etiopi ose Afaganistan por kurre ne Europe!
Duam kanun dhe vetem kanun (ne te gjitha formet e tij...!


Ps. pershendetje!

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re:

Di, 23. Sep 2014, 11:03

egnatia hat geschrieben:Më falni,
por një pyetje kisha - Me rregullat e Kanunit jetohet sot në këtë kohë?

Po si jo, Trashegimi deri sod ka perjetu, si dhe disa gjana tjera.

Un jam Krenar per Kanunin, po si gjithmon, dija jep vleren

Dhe kto Gjakmarjet ne ditet e sodit skan pun me Kanun, kanuni keqperdoret per vepra kriminale me shpres qe Krimi legitimohet ndaj rethi.

Zurück zu „Shqip“