witer
Member
Beiträge: 23
Registriert: Di, 07. Nov 2006, 13:43

Ich brauche eine Ubersetzung!Danke

Di, 27. Feb 2007, 12:04

qysh te kom aje mir apo lodhesh si po kalon diqka te re? urime qe je bo teze jet te qjat femija me prind.une jom mir duke punuar kom gel dyqan me abbazhur (ndriqim) qekjo e re vllou ma im ma i vogel se une osht shku ne amerik qeto dit edhe une jom qzu shum qeshtu kapak probleme kom nevoj per pushim te kisha afer me shku ne pushim me ty diku me kalu bashk mu knaq ish kon mir po ndoshta realizohet verese shimei me te mira ok shkruj ma shesh e-mail edhe une te shkruj ste haroj e fotot qeto nat ti qoj mem pa puthi shum shpiri im te dua me Zemer loqa jem

miSs_prinCess
Member
Beiträge: 76
Registriert: Di, 30. Jan 2007, 14:38

Re: Ich brauche eine Ubersetzung!Danke

Di, 27. Feb 2007, 17:13

witer hat geschrieben:qysh te kom aje mir apo lodhesh si po kalon diqka te re? urime qe je bo teze jet te qjat femija me prind.une jom mir duke punuar kom gel dyqan me abbazhur (ndriqim) qekjo e re vllou ma im ma i vogel se une osht shku ne amerik qeto dit edhe une jom qzu shum qeshtu kapak probleme kom nevoj per pushim te kisha afer me shku ne pushim me ty diku me kalu bashk mu knaq ish kon mir po ndoshta realizohet verese shimei me te mira ok shkruj ma shesh e-mail edhe une te shkruj ste haroj e fotot qeto nat ti qoj mem pa puthi shum shpiri im te dua me Zemer loqa jem
wie gehts dir gehts dir gut is es anstrengend gibts was neues?
Herzlichen Glückwunsch das du Tante geworden bist und ein langes Leben das Kind mit den Eltern. Mir gehts gut ich arbeite, ich habe mein eigenes Geschäft eröffnet, "herrichten" das neue (oder so ich weiss nich genau wie sie das meint :? ) Mein Bruder der kleinere als ich ist nach Amerika gegangen diese letzten Tage. Und ich habe auch hier und da ein paar Probleme, das heisst ich brauch mal wieder Ferien, wenn ich dich hier nah hätte würd ich mit dir in Urlaub fahren um mit dir zusammen zu sein und glücklich zu sein das wäre so schön gewesen doch das verwirklicht sich wahrscheinlich erst im Sommer. Naja wir sehen uns dann, schreib mir öfter dann schreibe ich dir auch ich vergesse dich nie.... und die Fotos da oben habe ich dir geschikt damit du mich siehst ich küsse dich meine Seele ich liebe dich aus ganzem Herzen mein Schatz



soo FertiiiG bussssaaL Saranda

Zurück zu „Albanische Sprache“