Seite 9 von 106

Aktueller Stand der Strassenbauten in Albanien!

Verfasst: Fr, 11. Jan 2008, 15:51
von MK-CH
Welche dieser Abschnitte bestehen als Autobahn?
Durrës-Rrogozhinë
Rrogozhinë-Lushnjë, glaube ich schon nach Bildern im Forum
Lushnjë-Fier, glaube ich auch
Fier-Tepelenë
Tepelenë-Gjirokastër

Aktueller Stand der Strassenbauten in Albanien!

Verfasst: Sa, 12. Jan 2008, 10:27
von MK-CH
Brücke der Bundesstrasse Vorë-Shkodër, bei Milot: Bild und Bild.
Strasse zwischen Shkodër-Han i Hotit, bei Boriç i Math:
Bild.

Brücke der Bundesstrasse Elbasan-Qafë e Thanës, bei Imirakë: Bild.
Und bei Xhyrë: Bild.

Bundesstrasse Qafë e Thanës-Pogradec-Korçë-Kapshticë-Griechenland, bei Zëmblak (nach Korçë): Bild.

Aktueller Stand der Strassenbauten in Albanien!

Verfasst: Sa, 12. Jan 2008, 10:32
von MK-CH
Hier noch ein Artikel über die Autobahn Tiranë-Elbasan:http://www.peshkupauje.com/“kush-e-peng ... 007/07/30/

Aktueller Stand der Strassenbauten in Albanien!

Verfasst: Mo, 14. Jan 2008, 18:26
von MK-CH
Hallo zusammen!
Sorry, dass ich schon wieder in diesem Forum störe. Aber ich habe eine dringende Frage. Ein Freund von mir aus Zürich möchte im Februar in den Skiferien nach Mazedonien (Mavrovo) und er geht mit der Fähre (im Winter?) von Triest nach Durres, dann Rrogozhina-Elbasan-Mazedonien.
Er fragt mich jetzt ob es eine Autobahn zwischen Durres und Elbasan gibt? Ich weiss nur dass es keine zwischen Rrogozhina und Elbasan gibt. Aber Durres-Kavaje-Rrogozhina ist diese Strecke eine Autobahn? In Google, Wikipedia und Google Earth steht mal dies mal das??? Für schnelle Antworten wäre ich euch sehr dankbar!
GRUSS

Durres - Mazedonien

Verfasst: Di, 15. Jan 2008, 10:00
von hoval789
Auch Hallo!

Die gesamte Strecke, wie du sie beschreibst, ist eine überwiegend gut ausgebaute Straße, aber keine Autobahn.

Details:
Durrës - Rrogoshin: gut ausgebaute, jedoch sehr stark befahrene Bundesstraße
Rrogoshin: fehlender Neubauabschnitt, man muss die alte Straße durch den Ort nehmen.
Rrogoshin - Elbasan: sehr gut ausgebaute Straße, deutlich weniger Verkehr ermöglicht rasches Vorwärtskommen
Elbasan - Grenze Qafe Thane: gut ausgebaute Straße, aufgrund der Topografie jedoch deutlich kurviger und weniger flott zu befahren.

Der Begriff Autobahn wird in AL oft auch für sehr gut ausgebaute Überlandstraßen verwendet. Selbst die Autobahn Tirana - Durrës ist im mitteleuropäischen Sinn eine vierspurige Schnellstraße, da sie nicht immer kreuzungsfreie Anschlüsse hat und Fussgänger und Radfahrer (auch querend) üblich sind.

lg ho

Verfasst: Di, 15. Jan 2008, 12:05
von MK-CH
Danke schön!

Tepelene Gjirokaster (28 km)

Verfasst: Mi, 05. Mär 2008, 16:23
von nikola.jelovac
Kann das jemand übersetzen: anscheinend gibt es Probleme mit Finanzierung und Muren (wenn ich richtig verstanden habe)
http://www.youtube.com/watch?v=lkf0hBsS9qU

Re: Tepelene Gjirokaster (28 km)

Verfasst: Mi, 05. Mär 2008, 16:44
von Kusho1983
nikola.jelovac hat geschrieben:Kann das jemand übersetzen: anscheinend gibt es Probleme mit Finanzierung und Muren (wenn ich richtig verstanden habe)
http://www.youtube.com/watch?v=lkf0hBsS9qU
probleme:
-erdrutsch
-langsame bauarbeiten
-entschädigungszahlungen für die enteigneten bewohnern

Lushnja-Fieri

Verfasst: Sa, 29. Mär 2008, 20:26
von MK-CH
Hey!
Ich habe eine Frage. Es ist die Rede von einer Autobahn von Lushnja nach Fieri. Wann wird denn diese fertig gebaut? Ich glaube im März 2008. Aber ich finde keine weitere Infos über diesen Abschnitt. Jetzt frage ich Euch ob Ihr etwas darüber wisst und vielleicht sogar Fotos davon habt.
Danke!

Re: Lushnja-Fieri

Verfasst: Mo, 31. Mär 2008, 19:18
von Squatrazustradin
MK-CH hat geschrieben:Hey!
Ich habe eine Frage. Es ist die Rede von einer Autobahn von Lushnja nach Fieri. Wann wird denn diese fertig gebaut? Ich glaube im März 2008. Aber ich finde keine weitere Infos über diesen Abschnitt. Jetzt frage ich Euch ob Ihr etwas darüber wisst und vielleicht sogar Fotos davon habt.
Danke!
Geplant war schon, dass die Fertigstellung der besagten im März 2008 sein sollte. Doch haben sich Probleme unterschiedlicher Natur eingeschlichen, und die Fertigstellung musste verschoben werden. Doch ich weiss auch nicht, wann diese Autobahn fertig gebaut werden soll.
Die eine Seite der Autobahn ist mittlerweile fertiggestellt (das heisst, zwei Spuren sind schon gebaut). Es wird, soweit ich das im Januar dieses Jahres beurteilen konnte, heftig an der anderen Hälfte gearbeitet (an den anderen zwei Spuren)!

Verfasst: Mo, 31. Mär 2008, 19:20
von Squatrazustradin
Mbikalimi i Vorës, nënshkruhet marrëveshja për financim

Orjeta Zhupa
31-03-2008

Nënshkruhet marrëveshja e Huasë, ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe Fondit Kuvaitian për Zhvillimin Ekonomik Arab, për Financimin e Projektit “Mbikalimi i Durrësit dhe Nyjes Rrugore të Vorës”, me huanë prej 14.3 milion EURO.

Kjo marrëveshje është nënshkruar nga Ridvan Bode, ministër i financave nga zv.drejtori i Përgjithshëm i Fondit Kuvaitian për Zhvillimin Ekonomik Araba z. Hesham Al Ëaqayan. Kjo marrëveshje ka për qëllim lehtësimin e lëvizjes së trafikut në segmentin rrugor Durrës-Vore që është pjesë e korridorit të rëndësishëm Durrës-Morinë, duke përmbushur kështu kërkesat e trafikut në këtë Korridor.

Mbikalimi i Durrësit fillon nga dalja e mbikalimit të Shkozetit ne Autostradën Tirane – Durrës dhe përfundon duke arritur ne Mbikalimin e Plepave. Projekti i Mbikalimit të Durrësit përfshin ndërtimin e rreth 5 km superstrade me 4 korsi kalimi.

Projekti parashikon ndërtimin e rrethrrotullimit te ri të Shkozetit dhe te tre rrethrrotullimeve të reja ne pikat lidhëse me rrugët transversale, nënkalim e trasesë hekurudhore si edhe degëzimet që e lidhin mbikalimin me Portin e Durrësit dhe kodrat e Rrashbullit (Rruga ekzistuese Durrës - Vore) dhe që janë ne total 2 km rrugë me katër kalime. Kostoja e këtij projekti arrin ne 11.4 milion euro.

Nyja rrugore e Vorës (Vora Interchange) ka për qëllim disiplinimin e trafikut dhe përfshin ndërtimin e rrugëve paralele ne një gjatësi prej 3 km, në një brez rrugor në një gjatësi rreth 2km që shtrihet ne Superstradën Tiranë-Durrës, së bashku me rrugët dytësore, rrethrrotullimet, nënkalimet dhe mbingritjen, rakordimin përmirësimin e 4 korsive te rrugës ekzistuese.

Kostoja totale e projektit, është 7.92 milionë Dinarë Kuvajtianë pa taksat dhe shpronësimet. Nga këto Fondi Kuvajtian për Zhvillim do të mbulojë 6,000,000 (gjashtë milion) Dinarë Kuvajtianë, ose 14,3 milion EUR.

Kjo shumë do të mbulojë 75% të Punimeve Civile, 100% të konsulencës si dhe 10% te shumës totale për Kontigjencën. Ndërsa diferencat për kontigjencën dhe punimet civile do të mbulohen nga Qeveria Shqiptare sipas tabelës së mëposhtme:
Agjenci Zbatuese për këtë projekt do të jetë Drejtoria e Përgjithshme e Rrugëve.

Termat e kredisë jane koncensionale si vijon :
• Prinicipali 6,000,000 Dinarë Kuvajtianë
• Maturimi 20 vjet
• Periudhe pa pagesë prinicipali 4 vjet
• Shlyerja 32 këste të barabarta 6 mujore,
• Interesi vjetor 2 %
• Shpenzimet e menaxhimit 0.5 %

Qeveria e Shqipërisë ka një bashkëpunim financiar mjaft të frytshëm me Fondin Kuvaitian për Zhvillimin Ekonomik Arab, i cili financon 5 projekte në fushën e infrastrukturës rrugore dhe bujqësi, me një total prej rreth 13,5 milion Dinar Kuvaitian, ose 32,2 milion EUR.
Source: http://www.biznesi.com.al/news/124/ARTI ... 03-31.html

Verfasst: Mi, 02. Apr 2008, 17:26
von Kusho1983
hier noch ein artikel über dasselbe projekt,leider auch nur auf albanisch:
Tirane-Durres, dy mbikalime gjigante

E Marte, 01 Prill 2008


Blerina Hoxha

Korridori rrugor, qe lidh Tiranen me Durresin, do t'i nenshtrohet permiresimeve te metejshme infrastrukturore. Per kete qellim do te sherbeje realizimi i dy projekteve ne kete aks, mbikalimi i Durresit dhe nyja rrugore e Vores. Fondet rreth 14 milione euro qe nevojiten per perfundimin e ketyre dy veprave te infrastruktures ne nje nga zonat me te ngjeshura per sa i perket trafikut te levizjes i dha Fondi Kuvajtian per Zhvillimin Ekonomik Arab. Marreveshja rreth termave te huas u nenshkrua ne emer te pales shqiptare nga ministri i Financave, Ridvan Bode dhe firmetar per palen kuvajtiane ishte zv/drejtori i Pergjithshem i Fondit Kuvajtian per Zhvillimin Ekonomik Arab, Hesham Al Vaqayan. Projektet kane per qellim lehtesimin e levizjes se trafikut ne segmentin rrugor Durres-Vore qe eshte pjese e korridorit te rendesishem Durres-Morine, duke permbushur keshtu kerkesat e trafikut ne kete Korridor.

Mbikalimi i Durresit

Mbikalimi fillon nga dalja e mbikalimit te Shkozetit ne Autostraden Tirane-Durres dhe perfundon duke arritur ne mbikalimin e Plepave. Projekti i mbikalimit te Durresit perfshin ndertimin e rreth 5 km superstrade me 4 korsi kalimi. Gjithashtu projekti parashikon ndertimin e rrethrrotullimit te ri te Shkozetit dhe te tre rrethrrotullimeve te reja ne pikat lidhese me rruget transversale, nenkalimin e trasese hekurudhore, si edhe degezimet qe e lidhin mbikalimin me Portin e Durresit dhe kodrat e Rrashbullit (Rruga ekzistuese Durres-Vore) dhe qe jane ne total 2 km rruge me kater kalime. Kostoja e ketij projekti arrin ne 11.4 milione euro. Realizimi i ketij projekti pritet t'i jape zgjidhje trafikut ne ate zone, i cili konkretisht paraqitet i renduar.

Nyja rrugore e Vores

(Vora interchange) ka per qellim disiplinimin e trafikut dhe perfshin ndertimin e rrugeve paralele ne nje gjatesi prej 3 km, ne nje brez rrugor ne nje gjatesi rreth 2 km qe shtrihet ne superstraden Tirane-Durres, se bashku me rruget dytesore, rrethrrotullimet, nenkalimet dhe mbingritjen, rakordimin permiresimin e 4 korsive te rruges ekzistuese.

Kostoja totale e projektit, eshte 7.92 milione dinare kuvajtiane pa taksat dhe shpronesimet. Nga keto, Fondi Kuvajtian per Zhvillim do te mbuloje 6000000 (gjashte milione) dinare kuvajtiane, ose 14,3 milione euro. Kjo shume do te mbuloje 75% te punimeve civile, 100% te konsulences si dhe 10% te shumes totale per kontigjencen. Ndersa diferencat per kontigjencen dhe punimet civile do te mbulohen nga qeveria shqiptare sipas tabeles se meposhtme: Agjenci Zbatuese per kete projekt do te jete Drejtoria e Pergjithshme e Rrugeve.



Projektet, si lehtesohet trafiku

Investimet ne infrastrukturen pergjate autostrafes Tirane-Durres do te shtrijne efektet ne te gjithe rajonin, per sa i perket lehtesimit te infrastruktures. investimet do te perfshije nyjat rrugore te Vores dhe mbikalimin e Durresit, por lehtesimi ne qarkullim do te ndjehet deri ne Portin e Durresit dhe pergjate rruges se plepave. Ndertimi i ketyre dy veprave eshte me ndikim te drejtperdrejte ne rrugen e re Durres-Prishtine. Ndertimi i autostrades se re kerkon nje grykederdhje me te lehte te trafikut ne aksin me te ngarkuar te vendit. Projektet me se shumti kane qellim dhenien drejtim te trafikut nepermjet nenkalimeve dhe mbikalimeve dhe nderthurje me njera-tjetren. Rrjeti shqiptar rrugor eshte zhvilluar kryesisht ne zonat me afer bregdetit, sidomos ne rajonin Tiranes-Durres, po ne korridorin Shkoder-Durres-Fier-Vlore si pasoje e topografise se vecante. Ne strategjine e zhvillimit te transportit, prioritet eshte ndertimi i rrugeve qe lidhin vendin me korridoret nderkombetare, rruget kufitare dhe ato rajonale. Ne kete kuader, ne Shqiperi po ndertohen tre korridore rrugore, Korridori 8 Lindje-Perendim, Korridori Veri-Jug dhe autostrada e re, Durres-Morine. Nderkohe prioritete jane perfundimi dhe venia ne eficience te plote e rrugeve turistike qe jane aktualisht ne proces ndertimi, si rruga e Velipojes, Butrintit, Dardhes etj., si dhe ndertimi i rruges me te rendesishme te bregdetit jug-perendimor, Dhermi-Himare-Sarande. Ndertimi i segmenteve rrugore qe lidhin me pikat e kalimit kufitar.



Nyja rrugore e Vores

Ndertimi nje brezi rrugor 2 km

Ndertimin e rrugeve paralele me gjatesi 3 km,

Rruget dytesore

Rrethrrotullimet

Nenkalimet dhe mbingritjen, rakordimin permiresimin e 4 korsive te rruges ekzistuese.

Kostoja totale e projektit, eshte 7.92 milione dinare Kuvajtiane pa taksat dhe shpronesimet.



Mbikalimi i Durresit

-Projekti perfshin ndertimin e rreth 5 km superstrade me 4 korsi kalimi.

parashikon ndertimin e rrethrrotullimit te ri te Shkozetit

-Tre rrethrrotullimeve te reja ne pikat lidhese me rruget transversale

nenkalimin e trasese hekurudhore

-Si edhe degezimet qe e lidhin mbikalimin me Portin e Durresit dhe kodrat e Rrashbullit (Rruga ekzistuese Durres - Vore) dhe qe jane ne total 2 km rruge me kater kalime.

-Kostoja e ketij projekti arrin ne 11,4 milione euro.



Termat e kredise

Prinicipali 6000000 dinare kuvajtiane

Maturimi 20 vjet

Periudhe pa pagese prinicipali 4 vjet

Shlyerja 32 keste te barabarta 6-mujore,

Interesi vjetor 2%

Shpenzimet e menaxhimit 0,5%
quelle:"kohajone"

Verfasst: Do, 10. Apr 2008, 15:58
von Squatrazustradin
Ein paar fotos zum Strassenstand:

Tirane-Durres:
Bild

Bild

Bild

Bild

Verfasst: Do, 10. Apr 2008, 16:00
von Squatrazustradin
Rrogozhine-Lushnje:

Bild

Bild

Verfasst: Do, 10. Apr 2008, 16:04
von Squatrazustradin
Tepelen-Gjirokaster:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Verfasst: Do, 10. Apr 2008, 16:21
von Squatrazustradin
Kalimash-Kukes:

Bild

Bild

Bild

Verfasst: Do, 10. Apr 2008, 16:26
von Squatrazustradin
Kukes-Morine:

Bild

Bild

Bild

Verfasst: Do, 10. Apr 2008, 16:39
von Squatrazustradin
Shkoder-Muriqan:

Bild
(Sorry, für die etwas schlechte Qualität des Fotos)

Verfasst: Do, 10. Apr 2008, 16:52
von Squatrazustradin
Tiran-Fushe Kruje:
Bild

Fushe Kruje-Kruje:
Bild

Fushe Kruje-Rinas (alte Strasse vor der Fertigstellung im Sommer 2007):
Bild
Bild
Bild

Rinas-Tirane (neue Strasse):
Bild
Bild
Bild

Tirane-Shkoder:
Bild

Lezhe-Velipoje:
Bild
Bild
Bild

Puke-Kukes:
Bild

Nahe Qafe Thane:
Bild

Nahe bei Vlore:
Bild
Bild

Vlore-Orikum:
Bild

Verfasst: Do, 10. Apr 2008, 16:57
von Squatrazustradin
Lac-Milot:
Bild
Bild