Benutzeravatar
Kusho1983
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2625
Registriert: Di, 05. Jul 2005, 14:48

Sa, 17. Jun 2006, 19:51

Illyrian^Prince hat geschrieben:
egnatia hat geschrieben:Mirëmbrëma Illyrian^Prince!

Çfarë kërkohet për shqiptarët e Shqipërisë, që duan të vizitojnë dikë në Kosovë? Duhet të marrin vizë, dhe ku?

egnatia :)
Hmm ne nga Maqedonia kena pagujt ne 2003 vetem nje Sigurim. Ndoshta e kan hjek, amo nuk e di.

Persh.
per kosovaret hyrja pa pasaporte ka qene edhe vitin e kaluar gjate sezonit turistik...kjo nuk eshte diçka e re.
sa per shtetasit shqiptar:neve duhet te nxjerrim nje vize per ne maqedoni.une veren e kaluar kur vajta ne oher eshte dashtur te paguaj 10euro per nje vize maqedone!kurse per ne kosove me duket se njesoj eshte...

Benutzeravatar
egnatia
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 2912
Registriert: Fr, 15. Jul 2005, 12:58

So, 18. Jun 2006, 14:00

Falem. Illyrian^Prince!

Kusho1983, 10 euro janë për të paguar vizë në Maqedoni edhe për këtë vit, apo jo? Për sa kohë është viza, duke pasur parasysh kohën e hyrjes dhe daljes?

egnatia
Koha s'vjen pas teje, ti hiq pas kohese!
Naim Frasheri

Benutzeravatar
Kusho1983
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2625
Registriert: Di, 05. Jul 2005, 14:48

So, 18. Jun 2006, 15:44

egnatia hat geschrieben:Falem. Illyrian^Prince!

Kusho1983, 10 euro janë për të paguar vizë në Maqedoni edhe për këtë vit, apo jo? Për sa kohë është viza, duke pasur parasysh kohën e hyrjes dhe daljes?

egnatia
une ateher kur ishe ne maqedoni(veren e kaluar)10euro i pagova per nje vize,kurse sivjet nuk e di,se sa do te jete(por me duket se edhe fakti e qenurit nje student luan nje rol te veçante)...
kurse per kohezgjatjen e vizes:une e morra nje vize dy javeshe,por ke mundesi te marresh edhe nje vize per 3muaj,por problemi tek viza e fundit eshte qe duhet te lajmerohesh te ministria e brendshme(ose te policia ne shkup)...nuk e morra vesh mire ate maqedonka(qe vetem pak dinte te flasi shqip)kur ma shpjegonte...
shkruaj ruk-ut nje pn dhe pyete ate,aj ndoshta e din me mire(sepse udheton me shpesh per ne shqiperi dhe maqedoni)ose etap-i...

Benutzeravatar
egnatia
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 2912
Registriert: Fr, 15. Jul 2005, 12:58

So, 18. Jun 2006, 20:56

OK.falem. Kusho1983!

egnatia
Koha s'vjen pas teje, ti hiq pas kohese!
Naim Frasheri

Benutzeravatar
besi25
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 1253
Registriert: Mi, 08. Jun 2005, 16:59

So, 18. Jun 2006, 22:58

egnatia hat geschrieben: Çfarë kërkohet për shqiptarët e Shqipërisë, që duan të vizitojnë dikë në Kosovë? Duhet të marrin vizë, dhe ku?
egnatia :)
Mirembrema Egnatia,
Shtetaseve te Shqiperise nuk u nevojitet vize per te hyre ne Kosove.
Perrshendetje,Besi25
Oslo 19/12/79
Une gjithmonë e kam në zemër popullin tem Shqipëtar.Shumë luti Zotin që paqja e tij të vijë në zemrat tona
Në gjithë botën. Lutem shumë për fukarate e mij- dhe për mua , dhe motrat e mija. Une lutem per juve.Gonxhe Bojaxhiu-Mutter Theresa

Minna
Member
Beiträge: 9
Registriert: Do, 13. Okt 2005, 7:11

Mi, 21. Jun 2006, 8:32

hallo allerseits! hallo anke!

ich heiße minna, bin 25 jahre alt, komme aus österreich und suche ebenfalls nette brieffreundschaften mit albanerinnen bzw albanieninteressierten. :) würde mich echt total freuen, wenn sich jemand melden würde. ich schreibe sehr gerne lange briefe! :)

bis bald! freue mich von euch zu hören!!!!

liebe grüße aus österreich, minna :lol:

m.sunshine1@gmx.at

Illyrian^Prince
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 4788
Registriert: Sa, 17. Apr 2004, 17:35

Do, 22. Jun 2006, 11:37

Fakti: Maqedonia gati për heqjen e vizave për shtetasit shqiptar

Ministria e Punëve të Jashtme e Maqedonisë po e shqyrton mundësinë për heqjen e vizave për shtetasit shqiptarë, praktikë e cila ka funksionuar që nga pavarësimi i vendit, shkruan në numrin e sotëm gazeta "Fakti", duke iu referuar burimeve të veta në Ministri.


Sipas gazetës, një hap i këtillë vjen pasi që kryeministri shqiptar bëri të ditur vendimin për heqjen e vizave edhe për maqedonasit. Ky lehtësim është miratuar me qëllim të krijimit të lëvizjes së lirë të qytetarëve, dhe sidomos gjatë sezonit turistik veror.

Por, sipas "Faktit", maqedonasit vazhdojnë të nxjerrin viza në Ambasadën shqiptare në Shkup dhe në vendkalimet kufitare. Vetëm gjatë javës së kaluar janë nxjerrë mbi 10 viza për hyrje në Shqipëri.

Shefja e kabinetit të ministres së Punëve të Jashtme Ilinka Mitreva, Sabta Argirova për "Faktin" thotë se Ministria deri të hënën nuk ka marrë vendimin zyrtar dhe se në momentin kur do ta pranojnë edhe ata si ministri kanë paraparë lëvizje në këtët drejtim. "Përshëndesim hapin e Qeverisë shqiptare dhe shpresojmë se rajoni po ndjek rrugën e integrimit të përbashkët pa kufij në strukturat euroatlantike", ka deklaruar Argjirova.

Gazeta shkruan se në këtë drejtim, edhe Ambasada shqiptare në Shkup nuk ka marrë konfirmim zyrtar nga Tirana për të hequr procedurën e vizave.

Të gjithë shtetasit shqiptarë që hyjnë në Maqedoni duhet të kenë viza, kurse me vendimin e shtetit shqiptar, regjimi i vizave vlen vetëm për qytetarët e Maqedonisë të entitetit maqedonas dhe jo për shqiptarët.

Benutzeravatar
Yllsen
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 348
Registriert: Mi, 19. Apr 2006, 22:26

Programe ne gjuhen shqipe/Programme auf albanischer Sprache

Mo, 03. Jul 2006, 15:35

Ta bojm nje liste me te gjithe programet ne internet se jone te shkrum ne gjuhen shqipe!


Win Rar => http://www.rarlab.com/rar/wrar351al.exe

Lela85
Member
Beiträge: 22
Registriert: Fr, 05. Mai 2006, 9:22

:-(

Do, 24. Aug 2006, 10:10

Miredita,

ich würde mich sooooooo gerne auch mit euch auf albanisch unterhalten(das was in Mazedonien gesprochen wird). Leider kann ich das nur sehr schlecht, vielleicht hat ja jemand Lust und Zeit sich mit mir bisl zu unterhalten, wäre evtl. ne gute Möglichkeit zu lernen...?!

Allerdings gibt es ja Unterschiede zwischen Kosovoalbanisch und dem albanisch in Mazedonien...(soweit ich weiß)

Tung
Lela85

Ara
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 319
Registriert: So, 06. Aug 2006, 14:31

Do, 24. Aug 2006, 19:37

Hallo Lela85

also ich bin aus mazedonien und spreche den mazedonischen dialekt. :wink:

übersetz dir mal ein paar sätze auf albanisch (in MK dialekt):

a ije majr? = gehts dir gut?
xhi ban? = was machst du? :arrow: das XH spricht man als DSCH aus (dschi ban)
a de shkojm nshpaj? = sollen wir nach hause gehen?
hec hunxhu. = komm setz dich.

natürlich kannst du dich melden für mehr albanisch :wink:

Ara

Illyrian^Prince
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 4788
Registriert: Sa, 17. Apr 2004, 17:35

Re: :-(

Do, 24. Aug 2006, 20:03

Lela85 hat geschrieben:Miredita,

ich würde mich sooooooo gerne auch mit euch auf albanisch unterhalten(das was in Mazedonien gesprochen wird). Leider kann ich das nur sehr schlecht, vielleicht hat ja jemand Lust und Zeit sich mit mir bisl zu unterhalten, wäre evtl. ne gute Möglichkeit zu lernen...?!

Allerdings gibt es ja Unterschiede zwischen Kosovoalbanisch und dem albanisch in Mazedonien...(soweit ich weiß)

Tung
Lela85
öhm wir Kumanovaren sprechen etwas mehr wie im Kosove ^^ kA du meinst wohl tetovarisch/kercovarisch...

Benutzeravatar
Melissa23
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2576
Registriert: Do, 25. Aug 2005, 12:10

Fr, 25. Aug 2006, 11:04

Ara hat geschrieben:Hallo Lela85

also ich bin aus mazedonien und spreche den mazedonischen dialekt. :wink:

übersetz dir mal ein paar sätze auf albanisch (in MK dialekt):

a ije majr? = gehts dir gut?
xhi ban? = was machst du? :arrow: das XH spricht man als DSCH aus (dschi ban)
a de shkojm nshpaj? = sollen wir nach hause gehen?
hec hunxhu. = komm setz dich.

natürlich kannst du dich melden für mehr albanisch :wink:

Ara


hi

also wir in kumanove sprechen nicht so wie ihr aus tetove. Ich vermute stark das du aus tetov kommst aus deinen dialekt her bzw den sätzen die du geschrieben hast.
WIr in mazedonien skopje und kumanove sprechen wie in kosove.
Ihr redet da etwas anders

ihr sagt majr
wie sagen mire.

Benutzeravatar
zajaz_bes
Member
Beiträge: 47
Registriert: Mo, 14. Aug 2006, 20:27

Fr, 25. Aug 2006, 11:09

ne ich denke gostivar oder kercoves

Benutzeravatar
ari83
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 141
Registriert: Fr, 12. Mai 2006, 17:04

So, 03. Sep 2006, 14:42

Hallo Lela85

ich bin aus mazedonien und auch noch aus der nähe tetovo und kann beides also den mazedonischen und kosovarischen dialekt wenn du dich gern unterhalten willst auf albanisch dann hey ich stelle mich liebend gern zur verfügung :lol: :lol: :lol:

lieben gruß ari
Wer glaubt etwas zu sein, hat aufgehört etwas zu werden!

Kejn
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 352
Registriert: Mo, 21. Nov 2005, 11:04

So, 03. Sep 2006, 15:08

Ich muss immer voll lachen, wenn ich die Leute aus Gostivar reden höre.


Beispiel (wahre Begebenheit!!!):

A pe njeh be gjalin e danit qe e ka shpijen te xhamia ati ... kish bo sudar
...aaaa be gajlo ma kish thi lladen...amo shti cka mi bo? ma lipi kerrin , se kish pas me dal me ni femen ma kish thi krejt perpara ati , LLAden krejt sport e kom pas, be gjalo... amo shti ene katin qe ja kom dhon me vesh ma kish shky , ate kat ma ka pru aga pi zvcirres gjalo 500 franga , amo llada po dhimet shume...amo shti cka me bo gjalo veq shendosh
...a pe njeh ti GJINDEN , :-) punon ati te ajo kafja perball fabrikes...para di jave jom konen me ni kafe ati te Gostivari e i pata thi do ustala ati , se ma ngucke njaaani fimnen...

Ara
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 319
Registriert: So, 06. Aug 2006, 14:31

Mo, 04. Sep 2006, 19:55

melissa du hast recht, ich komme aus tetovo. :wink:
kejn du hast den text ein bisschen "kosovarisiert" . aber ist sehr lustig wie sie reden, sie sprechen ein bisschen anderst als wir tetovaren.
çish ban mi tej?? hec bema çeren se dja fajti ntetove. :lol: :lol:

Benutzeravatar
Melissa23
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2576
Registriert: Do, 25. Aug 2005, 12:10

Di, 05. Sep 2006, 21:55

Hi

na siehste wusste ich doch :D :D :wink:

Benutzeravatar
[DelFini]
Member
Beiträge: 99
Registriert: Mo, 14. Nov 2005, 7:27

Di, 05. Sep 2006, 22:25

Kejn hat geschrieben:Ich muss immer voll lachen, wenn ich die Leute aus Gostivar reden höre.


Beispiel (wahre Begebenheit!!!):

A pe njeh be gjalin e danit qe e ka shpijen te xhamia ati ... kish bo sudar
...aaaa be gajlo ma kish thi lladen...amo shti cka mi bo? ma lipi kerrin , se kish pas me dal me ni femen ma kish thi krejt perpara ati , LLAden krejt sport e kom pas, be gjalo... amo shti ene katin qe ja kom dhon me vesh ma kish shky , ate kat ma ka pru aga pi zvcirres gjalo 500 franga , amo llada po dhimet shume...amo shti cka me bo gjalo veq shendosh
...a pe njeh ti GJINDEN , :-) punon ati te ajo kafja perball fabrikes...para di jave jom konen me ni kafe ati te Gostivari e i pata thi do ustala ati , se ma ngucke njaaani fimnen...

:lol: hahahaahha , shum kom kesh :lol:

Akumi_pz
Member
Beiträge: 7
Registriert: Sa, 19. Aug 2006, 1:02

Do, 21. Sep 2006, 1:00

hallo allerseits!

hey anke,hey mina!

es freut mich zu lesen das ihr solche Interessen habt! Ich biete meine freundschaft auch sehr gerne an. ich bin albanerin aber aus dem kosovo, 23 jahre alt, und lebe seit langem in der schweiz. Gerne helfe ich euch, eur albanisch zu bessern, und falls ihr lust habt, könnten wir auch mal eine Reise in kosovo machen, natürlich auch in albanien und mazedonien,da gibts auch albaner/innen!

bis bald :lol:

itreg.net
New Member
New Member
Beiträge: 1
Registriert: Sa, 30. Sep 2006, 18:07

EBAY nun auch in albanisher Sprache (www.itreg.net)

Sa, 30. Sep 2006, 18:43

Shit, Blej, Kërko - Ankandi Online

http://www.itreg.net

Shit dhe Blej ne Ankandin Online itreg.net. Nese jeni person privat atehere shitni dhe bleni qka ju deshironi. Nese keni biznes ju mund te hapni web dyqanin tuaj duke perfituar nga shitblerja online.

Zurück zu „Shqip“