Baton84 hat geschrieben:E kuptoj plotesisht shqetesimin e Zymer-it.
Cfare nese ushtria Serbe futet ne Kosove? KFOR-i ka thene, se nese fillon ndonje konflikt midis dy popujve me te medhejne ne Kosove, atehere KFOR-i do rrij neutral dhe do te angazhohet per ta ndalur konfliktin, ashtu siç veproje ne Mars 2004. Por KFOR-i do te angazhohet gjithemon qe ta parandaloj ndonje konfrontim midis dy paleve ekstremiste!!!
Pra, ne Rezoluten 1244 nuk shkruhet, se KFOR-i do te ruaj Shqiptaret apo Serbet, por do te ruaj qetesine dhe stabilitetin ne Kosove!!
Argumenti, se e kemi KFOR-in ne Kosove nuk vlen!!
Edhe Gjermania e ka ushtrine e vete, edhe pse i ka bazat Amerikane ne vendin e vet!!!
KFOR-i do te garantoje siguri per te gjithe popullaten kosovare dhe do te ruaj stabilitetin. Do te thote, qe KFOR-i do te mundohet te parandaloje konflikte midis etnieve te ndryshme kosovare.
Por nese Kosova kanoset nga reziku i invazionit nga ushtria serbe, atehere KFOR do ta parandaloje ate me ushtaret qe ka dhe me perfaqesuesit politike, qe ka NATO, por edhe komuniteti nderkombetare dhe prezenca nderkombetare ne Kosove do te intervenonte, nese ushtria serbe do pretendonte te futet ne Kosove. Plus, Serbia kurre nuk do rezikoje te prishe marreveshjet me komunitetin nderkombetar, sepse shumica e politikaneve serbe shume mire e dine, se çfare pasojash do kishte nje invazion ne Kosove.
Sa per rastin e Gjermanis: Gjermania deri ne fund te viteve '60 nuk ka patur ushtri, dhe askush nuk e sulmoj...
Dhe ne fund te fundit: Kush thote, se Kosova patjeter duhet te jete anetar i NATOS?! (E njejta gje vlen per tu thene edhe per Shqiperin.)
Cfare do sillte nje anetaresim i Kosoves ne NATO? Asjge, perveç shpenzimesh te shumta ne ekuipment ushtarak.
Dhe nga ana tjeter, NATO-s nuk i nevoitet as Kosova dhe as Shqiperia...
Und zum Schluss: Ich möchte mich Besis Meinung anschliessen. Im Kosovo legen die meisten Menschen zu viel Wert darauf, dass das Kosovo endlich unabhängig und einen eigenen Staat hat. Und alle glauben, dass mit dem neuen Staat auch alles aus heiterem himmel perfekt sein wird, alla deus ex machina. Doch niemand macht sich Gedanken darüber, dass es auf dieser Welt so viele Staaten hat, die aus verschiedenen Gründen nicht funktionieren. Auch Mosambique, Ghana, Rwanda, etc. sind Staaten aber diese sind gescheiterte Staaten, sogenannte failed states!
Ich würde eher sagen, dass im Kosovo zuerst sozialer und ökonomischer Wohlstand erreicht werden sollte, und erst dann das Kosovo in die vollständige Unabhängigkeit entlassen werden sollte, so wie es im Nachkriegsdeutschland der Fall war.
Ich wäre auch der Ansicht, dass auch in anderen Ländern, in welchen der Staat nicht richtig oder kaum funktioniert, eine internationale administration eingerichtet werden sollte. Bsp. Albanien, Serbien, Mazedonien, und alle anderen failed states in Afrika, Asien und Lateinamerika! Sch*** auf die nationale Souveränität! Was bringt einem diese nationale Souveränität, wenn man fast nichts zu essen hat, was bringt einem ein Heer, oder ähnliche paramilitärische Einheiten, wenn man keine Arbeit hat?!
Ouuu, harrova krejtesisht, qe kjo eshte rubrika shqip e forumit. Me falni.