albacina
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 308
Registriert: Fr, 01. Jun 2007, 8:13

Di, 04. Sep 2007, 16:54

ALI_BENGALI hat geschrieben:ja du muesch nid alles verstah du huere dorfmeitli und jetzt gang mit dine schaf go spiele
en "hueree" frächä siech hahahha

und zu dir shaker:
Ja es isch nur än fine wand zwüschet liäbi und einsamkeit. Es reicht nur wenig um diä z durbrechä
niämert isch gebore worde um einsam z sterbe... früäner oder spöter wird me di ander hälfti scho findä
Wie heissts so schön: dhoffnig stirbt z letscht
We were here when the time began
We will be there after it ends
We, Illyrians

Benutzeravatar
FaLLinG
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 829
Registriert: Fr, 22. Jun 2007, 11:52

Di, 04. Sep 2007, 18:10

albacina hat geschrieben:Hahahahha also das ist dann die extreme Variante von Schweizerdeutsch... obwohl im Graubünden wirds extremer.
Also ich persönlich versteh das Schweizerdeutsch aus Graubünden besser als zum Beispiel aus Zürich. Weiss nicht wieso, aber kann sein, dass es wegen der Lage is. Graubünden grenzt ja an Vorarlberg (Österreich) und der vorarlbergische Dialekt ähnelt dem der Graubündner sehr. Deswegen versteh ich den auch besser, obwohl ich am ganz anderen Ende von Österreich wohne :mrgreen: . Aber man kriegt halt so einiges mit :D
Mark Twain: „Gib jedem Tag die Chance, der schönste deines Lebens zu werden.“

Benutzeravatar
ALI_BENGALI
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 1195
Registriert: Fr, 15. Jun 2007, 14:10

Di, 04. Sep 2007, 18:16

albacina hat geschrieben:
ALI_BENGALI hat geschrieben:ja du muesch nid alles verstah du huere dorfmeitli und jetzt gang mit dine schaf go spiele
en "hueree" frächä siech hahahha

und zu dir shaker:
Ja es isch nur än fine wand zwüschet liäbi und einsamkeit. Es reicht nur wenig um diä z durbrechä
niämert isch gebore worde um einsam z sterbe... früäner oder spöter wird me di ander hälfti scho findä
Wie heissts so schön: dhoffnig stirbt z letscht

heb de latz du huere cumulus punkt was wotsch eigentli sölli di mti minem trottinett überfahren
Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann. Das Gegenteil ist schon schwieriger.
Kurt Tucholsky (1890 - 1935)

albacina
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 308
Registriert: Fr, 01. Jun 2007, 8:13

Di, 04. Sep 2007, 19:14

ALI_BENGALI hat geschrieben:
albacina hat geschrieben:
ALI_BENGALI hat geschrieben:ja du muesch nid alles verstah du huere dorfmeitli und jetzt gang mit dine schaf go spiele
en "hueree" frächä siech hahahha

und zu dir shaker:
Ja es isch nur än fine wand zwüschet liäbi und einsamkeit. Es reicht nur wenig um diä z durbrechä
niämert isch gebore worde um einsam z sterbe... früäner oder spöter wird me di ander hälfti scho findä
Wie heissts so schön: dhoffnig stirbt z letscht

heb de latz du huere cumulus punkt was wotsch eigentli sölli di mti minem trottinett überfahren
alii i bin coop kundeeeee
stress mini eierstöck nid du cheib :D
We were here when the time began
We will be there after it ends
We, Illyrians

Benutzeravatar
ALI_BENGALI
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 1195
Registriert: Fr, 15. Jun 2007, 14:10

Di, 04. Sep 2007, 19:34

auaa lueg dia ander a ure fasnachts bützli wötsch en box ims sbarki oder was
Der Vorteil der Klugheit besteht darin, daß man sich dumm stellen kann. Das Gegenteil ist schon schwieriger.
Kurt Tucholsky (1890 - 1935)

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Di, 04. Sep 2007, 19:42

und zu dir shaker:
Ja es isch nur än fine wand zwüschet liäbi und einsamkeit. Es reicht nur wenig um diä z durbrechä
niämert isch gebore worde um einsam z sterbe... früäner oder spöter wird me di ander hälfti scho findä
Wie heissts so schön: dhoffnig stirbt z letscht[/quote]

also zu dir albacina...

dass isch vo person zu person unterschiedlich und wie guet sie ich sälber känned und wie guet dass sie mit ihrne gfühl umgah chönd...

du häsch kei garantie druf dass früehner oder spöter die person träffe wirsch und seinzige was mit garantie säge chasch isch dass jede vo eus mal sterbe wird... trurig aber wahr aber es chunt au nöd jede immer das über wo er verdient...

wie heissts so schön... urteile nie über jemanden in dessen schuhe du nicht mindestens einen tag verbracht hast...

zur beruhigung bin kein negative mänsch aber ich bin ehrlich und diräkt und gsehne dsache eso wies würkli sind...

Benutzeravatar
becool
Member
Beiträge: 89
Registriert: So, 17. Jun 2007, 21:42

Mi, 05. Sep 2007, 18:55

((urteile nie über jemanden in dessen schuhe du nicht mindestens einen tag verbracht hast... ))


also der spruch gefällt mir. BRAVO
http://www.vajzat.com/ger.htm


Verurteile nie jemanden den du nicht kennst.

vici
Member
Beiträge: 24
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 11:15

So, 09. Sep 2007, 9:56

shaker hat geschrieben:hmm

also ehrlich gesagt verstehe ich was du meinst... aber ich finde die kombination gefährlich... wenn man nach der trennung merkt das einem etwas fehlt kann man es schnell mit liebe verwechseln... kann sein muss aber nicht...(man ist sich ja nicht daran gewöhnt alleine zu sein.. mit sich mal alleine klar zu kommen und neu zu beginnen)

ein verliebter mensch.. ist für mich zu sehr vielem fähig...
bei sehr vielen menschen wird die die kreativität von der liebe ausgelöst...

und dennoch wirds gefährlich wenn menschen nicht vernünftig damit umgehen können, etwas nicht zu bekommen was sie lieben....oft wird das unerreichbare am meisten geliebt oder das was man nicht hat am meisten begehrt...

Shaker, Du beeindruckst mit Deiner Sichtweise!!! LG, Vici

ich finds schön wenn kreativität positive dinge auslösen und anderen nicht schaden...

doch wissen alle die mal verliebt waren, dass man die richtige "liebe" immer im herzen haben wird...ob man will oder nicht... die frage ist nur wie man damit umgeht... dass ist einfacher gesagt als getan...

vici
Member
Beiträge: 24
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 11:15

So, 09. Sep 2007, 9:58

Sorry- Sonntag früh!
Shaker, wollte mal anmerken, daß ich das beeindruckend finde, was Du schreibst!!!
LG, Vici

Benutzeravatar
rrebelja7
Member
Beiträge: 10
Registriert: Di, 10. Jul 2007, 20:00

hoi..

Di, 11. Sep 2007, 15:35

Hesch de Text selber ussegfunde??
Wer ich en Typ uf so Fraue wördi nid mal spucke..Leider gits do Fraue viel zu viel hehe
bye klm :)

Benutzeravatar
Armend
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 1546
Registriert: Di, 05. Jun 2007, 8:36

Di, 11. Sep 2007, 15:58

Wieso Spucke ??
Wandern, Strand oder Kultururlaub in Albanien ?

http://www.albanien-reisen.ch

Benutzeravatar
bardh_e_zi
Member
Beiträge: 25
Registriert: Sa, 07. Jan 2006, 17:20

Mi, 12. Sep 2007, 0:41

kann mich jemand aufklären? denn ich verstehe nicht ob mit schweizerinnen wir albanerinnen gemeint sind die hier aufgewachsen sind, oder die "echten" schweiezrinnen mit schweizerbrüdern und vätern und müttern?!

Grüssl
Wer nicht von dreitausend Jahren
Sich weiß Rechenschaft zu geben,
Bleib im Dunkeln unerfahren,
Mag von Tag zu Tage leben.
[Johann Wolfgang v. Goethe]

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Mi, 12. Sep 2007, 10:18

becool...

du bist einfach cool :-)

vici...

schön zu hören freut mich das ab und zu alles gelesen wird!
habe langsam zu sehr vielem etwas "gesagt" und geschrieben...

rrebelja7

jups das hät mich ja dezue bracht so öppis schriebe...

bardh e zi

also gemeint sind alle frauen auf die der inhalt des textes zutrifft oder welche sich betroffen fühlen....(missen diven etc) egal welcher herkunft...

weil ichs auf schweizerdeutsch geschrieben habe, und nicht alle lesen könne schrieb ich "a alli fraue vo dä schwiiz"

k princess
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 168
Registriert: Do, 27. Apr 2006, 23:23

So, 14. Okt 2007, 21:10

@ALI_BENGALI
buahahahaha han mich kaputtklacht!segs ihre mal eso das sie es verstaht hahaha dan isch es fair!

@ shaker
find din beitrag interessant

nur find ich dini sicht gagä über anderi mensche chli zu kritisch!
Aber dä bitrag het mer scho kfalle will sehr viel wahres dra isch,aber ich glaub dur dä bitrag wird sich das nör andere will mer isch eso wie mer isch!!und wens einem nöt passt cha mer sich usem wag gah...isch am beste eso..
Und dini wunschvorstellig vonere frau sind scho huere krass die muess ja perfekt si!aber kei mensch isch perfekt!du sicher au nöt!ich hoff die fase bi dir gaht wieder schnell verbi!
die welt isch sowieso am ars.ch dmensche werdet immer schlimmer!aber staht sich mit dem zbescheftige sött mer sis eigene lebe so schön wie möglich kstalte und lebe den me cha niemertem ändere!

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Di, 16. Okt 2007, 13:09

k princess

han erst jetzte gseh das gschriebe häsch....

also du machsch mer es paar falschi vorwürf :-)

besser gseit du känsch mini vorstellig vonere guete frau nöd und was mänsche und mänscheit betrifft hani scho bi paarne biträg mini meinig güsseret...

hehe ich han nöd e "phase" dass ich dänke e frau muess perfäkt für mich si oder dassi mich für pärfekt halte...

was mich persönlich betrifft tueni nüt verlange oder han nöd unrealistische träumerische vorstellige...

ich verlange nüt wo ich nöd sälber chönti gäh... und um beste fall wott ich gar nöd miss perfekt, wänn scho dänn bini froh wänni öppert triffe oder känne lerne wo mir entspricht... dass heisst das vo mir und vo ihre us am andere gnueg vo allem vorhande isch (usgseh,charakter usw.) wo am andere gfallt eso dass chönt gfühl cho, ob gfühl chömed oder nöd isch e anderi gschicht, die händ ihri eigene regle... aber es chan trotzdem e gueti fründschaft werde

stimmt nöd ganz ich mache allne lüüt dä vorwurf wo motze und sich beklage tüend aber sälber nüt mached, mer muess nöd mega gschied si zums schaffe sich sälber positiv ändere und versueche au sini umgäbig positiv beiflusse

ich han kei illusione, aber wänn sich jede einzelne mal würd die müeh mache oder wille zeige, dänn isch das scho mal dä ersti schritt zur besserig und das isch scho viel wert

klar chamer nöd alli ändere oder sind eso stur und blöd wie e wand, aber bi vielne andere chamer durch gueti argument und kritik witer bringe oder sache begrifflich mache, es isch ebe nöd egal will zwangsläufig mit allne mänsche ztue häsch und eso mänsche müend mal of dä bode bracht werde, wänn niemert sich die müeh macht öppis säge oder mache dänn chömed die nie uf dä bode, egal wers isch... ich chan nöd guet und schön läbe wänn ich ständig vo dä umgäbig negativ beiflusst wirde, dänne chasch au nöd immer usem wäg gah, es gaht au nöd darum dass zu viel verlange sondern sminimum und das isch astand und respekt

wämers scho nöd schafft anderi chöne zum positive ändere dänn wenigstens bi sich sälber...

Benutzeravatar
Arjeta_20
Member
Beiträge: 64
Registriert: So, 09. Sep 2007, 21:41

Di, 16. Okt 2007, 14:47

aiii aiii aiii
Mit dem schweizerdeutsch hab ich echt so meine probleme. :?

Würdet ihr bitte auf hochdeutsch schreiben,wenn es euch nichts ausmachen würde,damit wir auch was verstehen.

Und wenn nicht,dann müsste ich mir wohl einen privat Lehrer zulegen,der mir das alles übersetzt. :roll:
Natürlicher Verstand kann fast jeden Grad von Bildung ersetzen,aber keine Bildung den natürlichen Verstand.

www.vajzat.com

k princess
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 168
Registriert: Do, 27. Apr 2006, 23:23

Di, 16. Okt 2007, 16:11

shaker hat geschrieben:k princess

han erst jetzte gseh das gschriebe häsch....

also du machsch mer es paar falschi vorwürf :-)

besser gseit du känsch mini vorstellig vonere guete frau nöd und was mänsche und mänscheit betrifft hani scho bi paarne biträg mini meinig güsseret...

hehe ich han nöd e "phase" dass ich dänke e frau muess perfäkt für mich si oder dassi mich für pärfekt halte...

was mich persönlich betrifft tueni nüt verlange oder han nöd unrealistische träumerische vorstellige...

ich verlange nüt wo ich nöd sälber chönti gäh... und um beste fall wott ich gar nöd miss perfekt, wänn scho dänn bini froh wänni öppert triffe oder känne lerne wo mir entspricht... dass heisst das vo mir und vo ihre us am andere gnueg vo allem vorhande isch (usgseh,charakter usw.) wo am andere gfallt eso dass chönt gfühl cho, ob gfühl chömed oder nöd isch e anderi gschicht, die händ ihri eigene regle... aber es chan trotzdem e gueti fründschaft werde

stimmt nöd ganz ich mache allne lüüt dä vorwurf wo motze und sich beklage tüend aber sälber nüt mached, mer muess nöd mega gschied si zums schaffe sich sälber positiv ändere und versueche au sini umgäbig positiv beiflusse

ich han kei illusione, aber wänn sich jede einzelne mal würd die müeh mache oder wille zeige, dänn isch das scho mal dä ersti schritt zur besserig und das isch scho viel wert

klar chamer nöd alli ändere oder sind eso stur und blöd wie e wand, aber bi vielne andere chamer durch gueti argument und kritik witer bringe oder sache begrifflich mache, es isch ebe nöd egal will zwangsläufig mit allne mänsche ztue häsch und eso mänsche müend mal of dä bode bracht werde, wänn niemert sich die müeh macht öppis säge oder mache dänn chömed die nie uf dä bode, egal wers isch... ich chan nöd guet und schön läbe wänn ich ständig vo dä umgäbig negativ beiflusst wirde, dänne chasch au nöd immer usem wäg gah, es gaht au nöd darum dass zu viel verlange sondern sminimum und das isch astand und respekt

wämers scho nöd schafft anderi chöne zum positive ändere dänn wenigstens bi sich sälber...
Weisch wieso ich denk das du chli unrealistischi vorstellig vonere vfrau häsch?
:arrow: hehe dhoffnig stirbt zuletzt klaro... aber wänn ich nume scho annähern das übercho wür wo ich verdiene.. hetemer e mischig vo nere frau wo so usgseht wie top model... so gschied isch wie doktor professor und en charakter hät wie dmuetter theresa...

cheksch jetzt??Weisch ich denk dä wunsch het jede mensch so wie bi de manne und au bi de fraue!(Trauma&Traumfrau) aber schlussendlich wen mer chli rifer wird und begrifft das mer sälber doch nöt so toll isch wie mer dänkt(also jetzt nöt uf dich bezoge) dann luegt mer sich nach enere normal sterblichi frau um! :wink:

Lueg ich finds eifacht dumm das mer nur fraue afangt zkritisiere wie tuussi haft sie tüend!aber glaub mir das alles isch wäge dä manne, es gaht nur no drumm weli die gei.st isch weli top kstylt isch und weli dä heissischt typ überchunt...
Und bi eu type isch es doch au glich!Nur das ir meistens öppert zum fi... suechet und die frau sitze lönd man ohni schlechtes gwüsse!!

Ich find so witt isch es nur wäg dem konkuranz champf cho und für dmensche hüt zu tag isch das wohl swichtigsch staht sich gedanke zmache bin i morn guet vorbereitet für dprüefig überleit mer sich was mer azieh söll!! :roll:

k princess
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 168
Registriert: Do, 27. Apr 2006, 23:23

Di, 16. Okt 2007, 16:15

Arjeta_20 hat geschrieben:aiii aiii aiii
Mit dem schweizerdeutsch hab ich echt so meine probleme. :?

Würdet ihr bitte auf hochdeutsch schreiben,wenn es euch nichts ausmachen würde,damit wir auch was verstehen.

Und wenn nicht,dann müsste ich mir wohl einen privat Lehrer zulegen,der mir das alles übersetzt. :roll:
Gute idee hol dir einen Lehrer haha...es ist auch nicht so leicht immer hochdeutsch zu schrieben!!
Und ünrigens das ist albanian.CH und De!!!Also ist das selbstverständlich das schweizerdeutsch geschrieben wird!

albacina
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 308
Registriert: Fr, 01. Jun 2007, 8:13

Di, 16. Okt 2007, 16:38

k princess hat geschrieben:Und bi eu type isch es doch au glich!Nur das ir meistens öppert zum fi... suechet und die frau sitze lönd man ohni schlechtes gwüsse!!
Prinzessin…bisch depressiv druf? Es isch absolut nid so, dass en Ma ä Frau nur fürs eine wot.
Wenn er d Frau als seriös kennelernt, wot er sie au für ä ernsti Beziähig. Aber wenn er vo Afang a merkt, dass diä für nüt tauglech isch, denn nützt er da denks us.
Und diä Fraue wo sich druf ihlönd, sind au nid sortigi, für diä mer äs schlächts gwüsse söt ha.
Denn ä Frau merkt, ob er sie nur für s eine wet. Und sie weiss, ob sie ihm s gliche büte chan, wie er sprich z.B. schuelisch oder brueflich öpe glich stark isch.
Denn da chas nid si, dass än Millionär wo sini Kohle nid bim Lotto gwunne het, sich uf ä 1.75 Babiepuppe ilaht.Er weiss doch vo Afang ah, dass er nur ihres Usgseh liebe wird. Und sie weiss es genauso. Aber git ja au Mensche, wo sich mit Geld allei zfriede gäbät.
We were here when the time began
We will be there after it ends
We, Illyrians

k princess
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 168
Registriert: Do, 27. Apr 2006, 23:23

Di, 16. Okt 2007, 16:58

albacina hat geschrieben:
k princess hat geschrieben:Und bi eu type isch es doch au glich!Nur das ir meistens öppert zum fi... suechet und die frau sitze lönd man ohni schlechtes gwüsse!!
Prinzessin…bisch depressiv druf? Es isch absolut nid so, dass en Ma ä Frau nur fürs eine wot.
Wenn er d Frau als seriös kennelernt, wot er sie au für ä ernsti Beziähig. Aber wenn er vo Afang a merkt, dass diä für nüt tauglech isch, denn nützt er da denks us.
Und diä Fraue wo sich druf ihlönd, sind au nid sortigi, für diä mer äs schlächts gwüsse söt ha.
Denn ä Frau merkt, ob er sie nur für s eine wet. Und sie weiss, ob sie ihm s gliche büte chan, wie er sprich z.B. schuelisch oder brueflich öpe glich stark isch.
Denn da chas nid si, dass än Millionär wo sini Kohle nid bim Lotto gwunne het, sich uf ä 1.75 Babiepuppe ilaht.Er weiss doch vo Afang ah, dass er nur ihres Usgseh liebe wird. Und sie weiss es genauso. Aber git ja au Mensche, wo sich mit Geld allei zfriede gäbät.
Nei voooll nöt wieso depressiv?? :o

Du das weiss ich au das nöt jede fraue nur zum f... suecht aber ich ha ja au nur vo dene sorte meitli kredet die für so öppis benutzt werdet!Und du seisch schlussendlich selber söttigi werdet nur für so öppis usknützt, das isch ja sgliche wasi kseit han!!!!!

Du seisch:
"Wenn er d Frau als seriös kennelernt, wot er sie au für ä ernsti Beziähig."
JoP weissi au!Aber was machsch wenn du nonig perat bisch zum hürate und die frau e albanerin isch und sie jungfrau bis zu dä hochzit wot blibe?du nach ä zit wotsch meh mit ihre mache aa??
Da chasch ja wie üblich nix mache!Du liebsch sie aber chasch nöt uf sex verzichte also suechsch dir irgend e b.itch us wo uf dini spieli dri fallt!Isch das dann nöt verarsche????????

Zurück zu „Liebe & Kontakte“