Rovena
New Member
New Member

Tirana

Mi, 06. Jun 2007, 15:56

hallo zusammen

da ich aus tirana komme, würde mich interessieren ob auch andere
mitglieder gibt die auch aus tirana kommten :D :D :D

Bizza
Site Admin
Site Admin

Mi, 06. Jun 2007, 16:36

Tiroona, ti je e jona :D

Hallo Rovena

Habe den Thread hierher verschoben, da es mehr mit Albanien als mit dem Leben in Westeuropa zu tun hat

gruss
Gib deine Träume niemals auf. Wenn du sie verloren hast, existiert noch der Körper, aber innerlich bist du längst tot.

Për të gjithë e në të gjitha pikëpamjet kam qenë e jam njeriu kot, i humbur.

Nostalgie wird durch heimatliche Luft gestillt.

skenderbe
Senior Member
Senior Member

Mi, 06. Jun 2007, 16:42

nicht direkt aus tirana, aber hab viele Verwandte dort und ich muss sagen, es ist die schönste Stadt die ich je gesehen habe.
und die neue Gondel die seit letzten Jahres steht ist einfach der Hammer, man sieht wie gross Tirana doch eigentlich ist und wo sie augebaut ist.

Und ich komme nie an diese Stadt vorbei, ohne etwa 15 minuten lang, die statuja e skenderbeut anzuschauen. :wink:

ach ich könnte noch soviel darüber erzählen, wo man da essen, kleider kaufen, ausgehen,.. soll.
:D
Ësht nje gju qe e flasim tanë, ësht nje ven qe e thrasim nanë.

Belifario
Senior Member
Senior Member

Mi, 06. Jun 2007, 22:15

Une jam nip Tirane, kam nanen nga Tirana, por une vete jam Shkodran dhe shume krenar per qytetin tim, per Tiranen dhe tironsit kam respekt gjynah qe u kthy ne nje kreqytet tipik komunist, pra qe e gjithe Shqipnia punonte e punon per Tiranen, kjo nuk i ka ba mire as Tiranes vete dhe natyrisht edhe vendin e ka demtuar.
Per mua Tiransi tipik nuk ekziston ose asht drejt zhdukjes, sepse ne Tirane asht e perfajqesuar e gjithe Shqiperia, deri ne vitet '90, me shume nga jugu e tani ka dundje te medha nga veriu i vendit, gjithsesi Tirana asht nji qytet shume i bukur me njerez te kulturuar dhe qe neve shkodraneve na kane dashtun shume!

Shqipetare
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen

Fr, 08. Jun 2007, 0:34

Dhe une jam nga Tirana :D
Me dogji malli moj nena ime...

Armend
Danke für die vielen Übersetzungen!

Fr, 08. Jun 2007, 8:48

Une nuk jam nga Tirana po une jam tu lyp nje Banes ne Tiranë dhe dua ta mar Passaportin e Shqiperisë dhe te bona 100 % i Tiranes !

Jeta rre, Pritem !

Nashta mundesh mem ndimu me gjet ni Banes ?
Wandern, Strand oder Kultururlaub in Albanien ?

http://www.albanien-reisen.ch

Kusho1983
Senior Member
Senior Member

Fr, 08. Jun 2007, 12:01

Armend hat geschrieben:Une nuk jam nga Tirana po une jam tu lyp nje Banes ne Tiranë dhe dua ta mar Passaportin e Shqiperisë dhe te bona 100 % i Tiranes !

Jeta rre, Pritem !

tironc puro asiher nuk bohesh!do t'therrasin malok e ça di un,isoj si ato,qe vin pi tropoje apo kuksi n'tiron...100%tironc sot shum pak ke.ashu siç tha ene belifario shumica e atynve,qe jetojn sot n'tiron jon t'ardhum o pi jugut o pi veriut.tashi kohet e funit po vin ene kosovar me jetu n'tiron.ato tironc dem e babadem qe jon me rronja n'tiron jon shum t'pakt.plus t'rinjt po filloj me harru dialektin tironc,sepse n'shkoll jon tu msu n'gjuh letrare,ashu ene me shoqnin folin...

Armend

Fr, 08. Jun 2007, 13:29

Kusho, ke te drejt shoki im, po nuk mendova ashtu si ti te behem "tironc" por dua te jetoj jeten e ardhem temen ne tiranë ! dhe diqka dua te them, nuk kam kunder atyne qe vin nga jugu apo veriu po ato kur te vin ne tiranë ju mungon arusha malit nese din qka po du te them !!

Kusho1983
Senior Member
Senior Member

Fr, 08. Jun 2007, 13:57

Armend hat geschrieben:Kusho, ke te drejt shoki im, po nuk mendova ashtu si ti te behem "tironc" por dua te jetoj jeten e ardhem temen ne tiranë ! dhe diqka dua te them, nuk kam kunder atyne qe vin nga jugu apo veriu po ato kur te vin ne tiranë ju mungon arusha malit nese din qka po du te them !!
jo!nuk kuptoj,se ça don me thon...a don me thon,qe i shtetas i huj duhet me pas t'drejten t'vi n'tiron,kurse i shtetas shqiptar pi tropoje ose diku tjeter jo?
n'fakt t'gjith duhet me pas t'njejten munsi t'vin n'tiron.ama tu e pa,qe tirona osht tu shku ka 1milionshi i banorve,un menoj,qe duhet me nalu,qe t'vin ma shum njerz n'tiron.shteti shqiptar duhet t'krijoj ca munsi ne fshatrat e rajonet ekonomikisht t'prapametura n'veri e jug t'shqipnis,qe njerzit t'rrin atje.ose t'pakten,nese ikin njerzit pi fshatrave tyne,le t'levizin ma mir ne qytetin me t'afert,e jo t'vin deri n'tiron.nese psh.i familje pi noj fshati t'tepelene nuk shef rrugdalje tjeter,veçse t'levizi n'qytet,le t'shkoj n'gjirokaster,fier ose vlone.ama jo t'vi deri n'tiron.isoj,nese ti psh.je pi kumanove,ma mir shko n'shkup,tetov e ku di un,e jo n'tiron.sepse tirona osht tu plas me gjith ato banort e osht tu u rrit aq shpejt,sa qe furnizimi me uje e energji nuk mund t'sigurohet,sepse ujesjellesi i bovilles nuk munsi ma t'medhaja,ashu ene rrjeti elektrik osh mingarku!

Armend

Fr, 08. Jun 2007, 14:32

Kusho shkurt e shqip und auf deutsch: also ich meine die aus dem norden albaniens haben sicher das recht nach tirana umzu siedeln doch das verhalten von ihnen in einer grossstadt wird vielleicht von den "tironc" nicht akzeptirert und ich denke ich würde mich besser anpassen können !

cya shoki

Kusho1983
Senior Member
Senior Member

Fr, 08. Jun 2007, 16:20

Armend hat geschrieben:Kusho shkurt e shqip und auf deutsch: also ich meine die aus dem norden albaniens haben sicher das recht nach tirana umzu siedeln doch das verhalten von ihnen in einer grossstadt wird vielleicht von den "tironc" nicht akzeptirert und ich denke ich würde mich besser anpassen können !

cya shoki
i tironc nuk i thot malok atij qe ka ardh pi veriut,sepse nuk di m'u pershtat n'tiron e m'u sjell si qytetar.por shumica e tironsve[qe jon qytetar me rronja]u thon atyne malok,qe vin pi fshatrat e veriut,ku do qoft kjo n'tropoj,n'kosov apo n'maqedoni.kjo gjo nuk ka t'boj asigjo me sjelljen e mir apo t'keqe!shum tropojon psh.jon pershtat shum mir n'tiron,shembulli ma i mir osht sali berisha!nuk do me thon,qe nese i njeri osht pi tropoje duhet me qen ene i pakulturu e t'sillet si i eger...

Illyrian^Prince
Senior Member
Senior Member

Fr, 08. Jun 2007, 20:09

Shqipetare hat geschrieben:Dhe une jam nga Tirana :D
8)

Belifario
Senior Member
Senior Member

Sa, 09. Jun 2007, 12:11

Armend hat geschrieben:Une nuk jam nga Tirana po une jam tu lyp nje Banes ne Tiranë dhe dua ta mar Passaportin e Shqiperisë dhe te bona 100 % i Tiranes !

Jeta rre, Pritem !

Armend,
Me ble nji banese ne Tirane nji meter katror kushton nga 500 (ne periferi) deri 2500 € (afer qendres), pra jane cmime shume te krypura (shtrenjt), po pse kane ardhun aq shume njerez nga veriu ne kohet e fundit drejt Tiranes? pergjigja asht shume e thjesht, sepse atje ku jane NUK KA PUNE, prandaj shkrujta ma siper se Tirana asht kryeqytet tipik komunist, gjitcka asht e perqendrueme atje, ti nqs. don me shku ne Shqipni me punu, Tirana asht vendi i duhun, por nqs. ti don me shku me ba pushimet ne Shqipni, shiko e kerko shtepi diku tjeter se ne Tirane gjithcka mundet te gjesh por vetem qetesi jo. Ke qytete te tjera shume te bukura, psh. si "malok" nuk ke me pas "probleme" ne Lezhe apo ne Shkoder qe jane edhe afer detit, dhe qe jane ne veri ku fjala "malok" nuk njihet. Gjithsesi te uroj fat e jete te lumtur ne Shqipni kudo qe te shkosh. Tung.

Armend

Mo, 11. Jun 2007, 8:17

Belifario
Flm shum per shqarimet dhe tipat e tua !

Rovena
New Member
New Member

Mo, 11. Jun 2007, 16:58

Bizza hat geschrieben:Tiroona, ti je e jona :D

Hallo Rovena

Habe den Thread hierher verschoben, da es mehr mit Albanien als mit dem Leben in Westeuropa zu tun hat

gruss

Hallo Bizza

danke schön

bin neu dabei und kenne mich noch nicht so aus!!!.... :oops:

rovena

Denisa*

Re: Tirana

Fr, 15. Jun 2007, 7:02

Rovena hat geschrieben:hallo zusammen

da ich aus tirana komme, würde mich interessieren ob auch andere
mitglieder gibt die auch aus tirana kommten :D :D :D

Peshendetje dhe une jam nga tirana.

Cfare lagjeje ke jetuar/jeton ne Tirane ?

tirana
Member

Re: Tirana

Do, 05. Jul 2007, 16:13

hallo Rovena
edhe une vij nga tirana.Gezohem qe ka te tjere nga tirana se jane te ralle.

shqip
Member

Do, 23. Aug 2007, 23:38

edhe une vij nga Tirana :) Jetoj ne Gjermani tashti

ciao
shqip

tirana
Member

Fr, 24. Aug 2007, 12:38

hallo shqip,dhe une jetoj ne gjermani.Po deshet mund te kemi kontakt.Nga kush lagji vjen ti nga tirana?

leyla
Member

Fr, 12. Okt 2007, 16:16

Belifario hat geschrieben:Une jam nip Tirane, kam nanen nga Tirana, por une vete jam Shkodran dhe shume krenar per qytetin tim, per Tiranen dhe tironsit kam respekt gjynah qe u kthy ne nje kreqytet tipik komunist, pra qe e gjithe Shqipnia punonte e punon per Tiranen, kjo nuk i ka ba mire as Tiranes vete dhe natyrisht edhe vendin e ka demtuar.
Per mua Tiransi tipik nuk ekziston ose asht drejt zhdukjes, sepse ne Tirane asht e perfajqesuar e gjithe Shqiperia, deri ne vitet '90, me shume nga jugu e tani ka dundje te medha nga veriu i vendit, gjithsesi Tirana asht nji qytet shume i bukur me njerez te kulturuar dhe qe neve shkodraneve na kane dashtun shume!
Edhe une jam shkodrane e leme dhe e rritur ne Tirane

Zurück zu „Shqip“