Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

A ALLI FRAUE VO DÄ SCHWIZ

Do, 21. Jun 2007, 20:09

Misses chicca latina superlativa diva princess queen


Hey du ich danke dir viel mal das du mir voll dini erlaubnis gisch und mir die gross ehr zuteil werde lahsch dir es paar wort zsäge....
Ich weiss dini grosszügigkeit zschätze will ich doch weiss wie wertvoll dini kostbari ziit isch wo du nöd für dich sälber nutze chasch....
Du bisch eso schön dass du dich sälber mindestens eso fest liebsch wie e muetter ihres chind...
Du bisch so hübsch dass du dir nöd müesch müeh mache öppis zübercho
Du bisch so bezaubernd dass der immer wider gern gholfe wird...
Du bisch eso attraktiv das du dich nöd mal muesch astränge anderi manipuliere.. geschweige dänn öppert um en gfalle bitte....
Du bisch eso guet ussehend dass du dir natürlich srächt chasch neh dich als öppis bsonders fühle... und ohni frag häsch du au srächt zdänke du bisch öppis bessers als anderi und was sowiso klar isch das du genau wäge dene gründ immer dörfsch vo obe abe uf anderi mänsche luege... und dass sind alli mänsche egal wie alt vo wo wie schön oder weniger schön sie sind...
Sälbverständlich muess mer dich au immer eso behandle und öpert wo das nöd macht isch eifach kein aständige und darum chamer die au eso behandle wie mer grad lust hät.. und die zum biespiel gar nöd beachte.. oder eifach nume dänn wämer öppis brucht...
Wämer eso usgseht isch es au normal dass du dich sälber eso fest liebsch dass wahrschinli kein partner finde wirsch wo dich meh liebe chan...darum dörfsch au nume du schluss mache und anderi verletze...
Nume blöd dass es schwer isch zwüsse ob din partner dich würkli liebt.. oder stell der vor... viellicht nume dini schöni schalle...
Scho mal dra dänkt dass i dinnere schalle nöd all zu viel drinn isch?scho mal dra dänkt dass die meiste type wo dich gsehnd dich scho im bett gsehnd?scho mal dra dänkt das es mänsche git wo no anderi inträssene händ? Zum bispiel stell der vor.. sache wo nöd dis eigene ego betrifft?sache wo nöd demit ztue händ föteli vo dir veröffentliche zum komplimente becho....sache wo nüt demit ztue händ nume in usgang gah zum gseh werde wie mer schön gstylt gsi isch...sache wo nüt demit ztue händ e bestätigung vo anderne zübercho wo eim sowiso nöd interessiered nume zum dich besser fühle....
Hoppla sorry ich hoffe ich han nöd dis hirni all zu fest agsträngt... falls es hirni häsch wärs sogar no schön wänns au no dänke chan... und no besser wänns sogar merke chan dass mer gar kein super star wird wo rich berüehmt und agseh isch...wänns ganz glatt chunt merksch viellicht sogar dass au nume än mänsch bisch nöd meh und nöd weniger...nume en mänsch wo halt echli weniger charakter und bildig hät.. defür um so meh ibildig inklusive schöne style und ganz krassem bling bling...
Danke dass der die müeh gmacht häsch das ganze dure läse... zu 90% wird’s dich e nöd beträffe... also kein grund zum beleidigt si...mer chan sich ja zum glück au sälber alüge... ich meine wänn wenigstens ehrlich zu dir sälber bisch merksch es hoffentlich dass es no anderi sache als dis ego git...so komischi sache wie tolerant sie gägenüber allne egal was für rasse farb religion oder herkunft... so komischi sache wie mer chan fair und sozial mitenand um gah... so merkwürdigi sache halt wo leider nöd so krass in und agseit sind...macht eifach nöd so viel spass wie übers eigene ego rede...
Zum schluss um dis gwüsse beruhige... es git zum glück no type mit charakter und stolz wo eso fraue wie dich entweder uf dä bode bringet und nöd wie anderi trotzdem versueched bi dir zlande... nume guet für dich dass es genügend type git wo dir naränne werdet und dir dä hof mached... viellicht sogar nöd nüme fürs bett zumindest chasch es hoffe oder dir sälber irrede dass es nix mit dinere schalle sondern mit dim charakter ztue hät wo du fast häsch....

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Do, 21. Jun 2007, 21:00

Häsch grad echli Stress mit Schwizerfrauen, oder häsch sucht en schlechte Tag? Mach der kei Sorge, morn gseht Wält scho wieder andersch us, au für dich....

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Do, 21. Jun 2007, 21:07

hehe ich mach mir kei sorge dä text isch nöd us stress entstande sondern e feststellig... drealität... obs wötsch glaube oder nöd...

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Do, 21. Jun 2007, 21:19

ahaa ja dänn isch ja guet, ha mer fasch echli Sorge gmacht...
Sötsch viellicht echli dis Umfeld endere, dänn triffsch auch anderi Fraue... aber viellicht stahsch ja grad uf diä Sorte vo Fraue, immerhin schribsch e sitelangi Lobred und schiinsch es guet gstudiert ha....
Viel Glück bim sueche vonere perfekte Frau...

Zymer
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 273
Registriert: Sa, 02. Jun 2007, 14:04

Do, 21. Jun 2007, 21:32

Absolut richtig!!! Du hast es sehr gut geschrieben shaker! Leider gibt’s immer wie mehr davon und immer wie weniger richtige Frauen. Etwas hast du noch vergessen, wenn es nach ihnen geht, sind wir Männer schuld, dass diese Frauen oder was auch immer ausgenutzt werden. Aber eins ist sicher, wer sich nicht F..... lässt, kann auch nicht ausgenutzt werden. Aber eins muss man auch akzeptieren, viele Männer sind noch schlimmer. Deswegen gibt es ja immer wie mehr von diesen Missen, Chiccas, Latinas, Superlativas, Divas, Prinzässinnen und Königinnen. Bitte liebe Damen verstehen sie mich nicht falsch, ich habe nichts gegen anständige Frauen, denen ihre Familien wichtiger sind, als Geld und irgendwelche Typen.

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Fr, 22. Jun 2007, 10:06

estra....

du häsch glaubs dä sinn echli falsch verstande...

und ich sueche kei perfäkti frau... wänn scho...

dänn würi e frau sueche wo mit entspricht.. dass heisst... e frau wo ähnlich isch und zu mir passt.. vom usgseh her und au vom charakter ...

und was mis umfäld betrifft... han mit eso vielne ztue gha... dass alles is extreme grutscht isch.. entweder sind albanische fraue zu sträng erzoge.. oder zu billig... die goldig mitti finde... dass wär idealvorstelleig.. aber ebe... blibt glaub e vorstellig...

zymer....

gebe ich dir recht leider sind sehr viele männer daran schuld dass albaner einen schlechten ruf haben.. es gibt genügend typen die verheiratet sind und trotzdem alles machen... die anständige jungfrau von kosovo lasse sie zuhause.. und alle anderen fraue die er kriegen kann sind ein bonus.. traurig aber wahr... für die meisten typen normal...

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Fr, 22. Jun 2007, 10:48

[quote="shaker"]estra....

du häsch glaubs dä sinn echli falsch verstande...

quote]

nei nöd würkli, :) , isch nur e aspielig uf, dini "Ode an die Frau" gsi. So im Sinn vo, wie me in Wald schreit chunts au retur.
Fraue sind nöd einfach z verstah und voller Rätsel, da bruchts viel Zit und Geduld und gueti Menschekenntinis...
Gruess Estra

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Fr, 22. Jun 2007, 11:03

hehe ich säga ja häsch falsch verstande...

isch nöd im sinn vo wie mer in wald chreit usw...

sondern.. aständigi und zwägi fraue werdet oder müend sich gar nöd betroffe fühle...

dä text söll nur echli die fraue wo flüged uf dä bode bringe...

und was fraue betrifft....mer muess nume chöne richtig läse.. nur scho anere ustrahlig vonere frau und stimmt.. mänschekenntnis sind scho nötig... nur... eso kompliziert sinder au wider nöd... uf em zweite blick wämer echli weiss wie dfraue funktioniered... :-)

Zymer
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 273
Registriert: Sa, 02. Jun 2007, 14:04

Fr, 22. Jun 2007, 12:52

Hallo shaker!!!

Genau das habe ich gemeint shaker. Man kann nicht nur den Frauen die schuld geben. Wenn eine junges Mädchen sieht und vor allem von andern hört was der liebe Vater so treibt, dann kann diese Kind nichts dafür, wenn es dem lieben Vater nachmacht. Kinder lernen von Erwachsenen. Man kann nicht von den Kindern erwarten, das sie gut sind, wenn man selber ein schlechtes Vorbild ist. Ich finde es eine Schande für unser Volk, was einige unsere Landsleute treiben. So werden wir nie etwas auf die Beine bringen. Und was mich am meisten aufregt, es gibt tatsächlich Typen die solche Sachen gut finden und die gleichzeitig behaupten sie wären Religiös (egal welche Religion). Es gibt Leute die meinen unsere Traditionen seien nicht gut und freuen sich, dass sie immer wie mehr verschwinden. Diese Leute sind meiner Meinung nach Verräter. Dank unseren Traditionen gibt es uns Albaner noch. Dank unsere Traditionen hat fast jeder Mensch die Möglichkeit bekommen den passenden Partner zu finden. Alles andere ist doch nur Lust und nochmals Lust. Bei allem andern geht es doch nur wie schön eine oder einer ist. Ein bisschen mehr davon und ein bisschen mehr hiervon und dann geht’s und wen es doch nicht klappt suche ich mir einfach eine andere oder einen andern. Wie kann man so etwas gut finden. Glaub mir shaker, ich habe auch mal so gedacht, aber das war total falsch.

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Fr, 22. Jun 2007, 13:01

zymer...

was diese möchtegern religiösen menschen betrifft.. sie gehen fremd als ob es das normalste wäre... und mich schauen sie komisch an wenn ich sage ihr macht nur was ihr wollt und von der religion nemmt ihr auch nur das heraus was euch passt... und schon bin ich ein ungläubiger.. weniger guter mensch.. in den augen von denen sogar abnormal an sich selbts würden sie ni zweifeln.. sie sind ja gläubig... zumindest denken sie das... echt schlimm aber traurig und wahr....

Lulia
Member
Beiträge: 21
Registriert: Do, 30. Nov 2006, 20:41

Sa, 23. Jun 2007, 18:56

uii.. sind wir echt so schlimm? :P

PS: hat viel Wahres dran! :wink:

griechin30
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 674
Registriert: Sa, 04. Feb 2006, 1:40

So, 24. Jun 2007, 14:17

shaker hat geschrieben:zymer...
was diese möchtegern religiösen menschen betrifft.. sie gehen fremd als ob es das normalste wäre... und mich schauen sie komisch an wenn ich sage ihr macht nur was ihr wollt und von der religion nemmt ihr auch nur das heraus was euch passt... und schon bin ich ein ungläubiger.. weniger guter mensch.. in den augen von denen sogar abnormal an sich selbts würden sie ni zweifeln.. sie sind ja gläubig... zumindest denken sie das... echt schlimm aber traurig und wahr....
shaker
nicht alle gläubigen sind alle gleich.Es gibt die Sorte wo die Religion ernst nehmen und gut bleiben und es gibt solche die nur alles vorspielen (das ist bei jeder nationalität so).Ich sage perfekt ist nur Gott Allah..

Selena
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 22. Jun 2007, 10:12

ajajjaj

Mo, 25. Jun 2007, 10:46

hmmm, shaker, tolli red!!
cha dir jo ned helfe, mein, es stimmt jo scho, ich kenne vill so fraue, es gits se jo in allne nationalitäte, aber genau glich wied männer!!I finds halt eifach recht schad, aber ebbe, wie jede mensch uf dere Welt, seht me jo meistens schlechte vo de Mensche, wer weiss, es heisst jo me bechunt das wo mer verdient, chasch jo no hoffe :wink:

vici
Member
Beiträge: 24
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 11:15

Re: A ALLI FRAUE VO DÄ SCHWIZ

So, 01. Jul 2007, 10:42

shaker hat geschrieben:Misses chicca latina superlativa diva princess queen


Hey du ich danke dir viel mal das du mir voll dini erlaubnis gisch und mir die gross ehr zuteil werde lahsch dir es paar wort zsäge....
Ich weiss dini grosszügigkeit zschätze will ich doch weiss wie wertvoll dini kostbari ziit isch wo du nöd für dich sälber nutze chasch....
Du bisch eso schön dass du dich sälber mindestens eso fest liebsch wie e muetter ihres chind...
Du bisch so hübsch dass du dir nöd müesch müeh mache öppis zübercho
Du bisch so bezaubernd dass der immer wider gern gholfe wird...
Du bisch eso attraktiv das du dich nöd mal muesch astränge anderi manipuliere.. geschweige dänn öppert um en gfalle bitte....
Du bisch eso guet ussehend dass du dir natürlich srächt chasch neh dich als öppis bsonders fühle... und ohni frag häsch du au srächt zdänke du bisch öppis bessers als anderi und was sowiso klar isch das du genau wäge dene gründ immer dörfsch vo obe abe uf anderi mänsche luege... und dass sind alli mänsche egal wie alt vo wo wie schön oder weniger schön sie sind...
Sälbverständlich muess mer dich au immer eso behandle und öpert wo das nöd macht isch eifach kein aständige und darum chamer die au eso behandle wie mer grad lust hät.. und die zum biespiel gar nöd beachte.. oder eifach nume dänn wämer öppis brucht...
Wämer eso usgseht isch es au normal dass du dich sälber eso fest liebsch dass wahrschinli kein partner finde wirsch wo dich meh liebe chan...darum dörfsch au nume du schluss mache und anderi verletze...
Nume blöd dass es schwer isch zwüsse ob din partner dich würkli liebt.. oder stell der vor... viellicht nume dini schöni schalle...
Scho mal dra dänkt dass i dinnere schalle nöd all zu viel drinn isch?scho mal dra dänkt dass die meiste type wo dich gsehnd dich scho im bett gsehnd?scho mal dra dänkt das es mänsche git wo no anderi inträssene händ? Zum bispiel stell der vor.. sache wo nöd dis eigene ego betrifft?sache wo nöd demit ztue händ föteli vo dir veröffentliche zum komplimente becho....sache wo nüt demit ztue händ nume in usgang gah zum gseh werde wie mer schön gstylt gsi isch...sache wo nüt demit ztue händ e bestätigung vo anderne zübercho wo eim sowiso nöd interessiered nume zum dich besser fühle....
Hoppla sorry ich hoffe ich han nöd dis hirni all zu fest agsträngt... falls es hirni häsch wärs sogar no schön wänns au no dänke chan... und no besser wänns sogar merke chan dass mer gar kein super star wird wo rich berüehmt und agseh isch...wänns ganz glatt chunt merksch viellicht sogar dass au nume än mänsch bisch nöd meh und nöd weniger...nume en mänsch wo halt echli weniger charakter und bildig hät.. defür um so meh ibildig inklusive schöne style und ganz krassem bling bling...
Danke dass der die müeh gmacht häsch das ganze dure läse... zu 90% wird’s dich e nöd beträffe... also kein grund zum beleidigt si...mer chan sich ja zum glück au sälber alüge... ich meine wänn wenigstens ehrlich zu dir sälber bisch merksch es hoffentlich dass es no anderi sache als dis ego git...so komischi sache wie tolerant sie gägenüber allne egal was für rasse farb religion oder herkunft... so komischi sache wie mer chan fair und sozial mitenand um gah... so merkwürdigi sache halt wo leider nöd so krass in und agseit sind...macht eifach nöd so viel spass wie übers eigene ego rede...
Zum schluss um dis gwüsse beruhige... es git zum glück no type mit charakter und stolz wo eso fraue wie dich entweder uf dä bode bringet und nöd wie anderi trotzdem versueched bi dir zlande... nume guet für dich dass es genügend type git wo dir naränne werdet und dir dä hof mached... viellicht sogar nöd nüme fürs bett zumindest chasch es hoffe oder dir sälber irrede dass es nix mit dinere schalle sondern mit dim charakter ztue hät wo du fast häsch....


Mal abgesehen davon, daß ich mich sehr darüber freue, daß ich des Schwizerischen nach zehn Jahren noch so mächtig bin, um diesen echt interessanten Beitrag lesen und begreifen zu können, finde ich, dieses
Princess-Phänomen erstreckt sich nicht nur auf den Schweizerischen Raum!
Ja, nicht mal nur auf das weibliche Geschlecht!
Es ist schon ziemlich auffällig, daß heutzutage wirklich viele Menschen den Anspruch haben, zumindest mal berühmt zu werden /oder zu sein, was sich schon in der Lavine von Talkshows niederschlägt, die seit Jahren das TV überrollt.
Nie genug zu bekommen, nie genug zu sein, eine wahre Plage der Wohlstandsgesellschaft!
Aber wem kann man dafür den Vorwurf machen??
Der ein oder andere ändert sich vielleicht in dem Maße, in dem er Erfahrungen macht, aber es gibt auch Leute, die beneidenswert naiv durch das Weltgeschehen laufen.
Also, shaker, wenn's Dir ein Trost sein sollte: Mit der von Dir so wohlformulierten Beobachtung stehst Du nicht alleine auf weiter Flur.
Liebe Grüße, Vici :)

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Mo, 02. Jul 2007, 0:23

vici...

der text gilt eigentlich auch für alle nur habe ich es auf schweizerdeutsch geschrieben und deshalb dieser thema spruch an alle aus der schweiz....

umso mehr freuts mich wenns andere auch verstehen...

hehe ich mache allen egoistischen engstirnigen durchschnittsmenschen den vorwurf die sich niemals die mühe machen nur schon an andere sachen zu denken als nur ihr eigenes ego... und leider. .sind die menschen mit erweitertem horizont brutal in der minderheit....

schön zu wissen dass es noch menschen gibt die das ganze sogar verstehen analysieren und im besten falle.. selber besser machen können...

gruss zurück...

selena...

hehe schöne spruch wänns nume wahr wär... mir bechömed nöd das wo mer verdiened... mir werdet au nöd für eusi bemühige immer belohnt...aber dä grösst lohn für eusi bemühige isch das wo mir durs werdet...

hehe dhoffnig stirbt zuletzt klaro... aber wänn ich nume scho annähern das übercho wür wo ich verdiene.. hetemer e mischig vo nere frau wo so usgseht wie top model... so gschied isch wie doktor professor und en charakter hät wie dmuetter theresa... :-P

wie gseit die fraue gits bestimmt und wartet uf mich... ;-)

Selena
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 22. Jun 2007, 10:12

Mo, 02. Jul 2007, 8:07

hahaaha, ganz klar;-) mutter theresa;-))
wirsch mich jetzt uslache, aber ich glaube es wird au so fraue gäh!
i mein, was gits ned scho alles uf dere Welt??die komischte Variantene vo mensche, es topmodel mit Charakter, das isch doch en klacks;-))
Aber ob sie de genau uf dich wartet, wer weiss!du chaschs mer de jo mol verzelle, wenn de das gfunde hesch wo du suechsch!
I glaub au and gerechtigkeit, do drzue will i nur säge, i bi no jung, und i ha dHoffnig noni ufgäh!!Immene Johr red i de sicher so wie du!!

gruess selen

Benutzeravatar
shaker
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 445
Registriert: Di, 19. Jun 2007, 10:49

Mo, 02. Jul 2007, 22:08

selena...

hehe oje pass uf dass nie eso wie isch wirsch... :-)
hmm zwar... wie wötsch eso guet wie ich werde... ;-)

spass beiseite... pass eifach uf dich uf gahne din wäg und swichtigste...
mach das was du für richtig haltisch und das was du wötsch...

gruss

Selena
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 22. Jun 2007, 10:12

Di, 03. Jul 2007, 9:00

@shaker!!
Natürlich machi das, so jung bini au wieder ned!!
wer het gseit es isch positiv wie du bisch??isch eher sarkastisch gmeint gsi, wie du wärde, gott bewahre;-)
nei seich!
luegsch au uf di, und gohsch au din weg!!vill glück bim topmodel ufrisse;-)

gruss selen

albacina
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 308
Registriert: Fr, 01. Jun 2007, 8:13

Mo, 09. Jul 2007, 17:56

Jaa es wird halt immer extremer ... Fraue werdet immer offener. Offener im Sinn vo "offener für sexuelli Erlebnis" und Männer wönd das Erlebnis mit immer meh Fraue teile. Bi vielne reicht 1 Frau hützutags nüme.
Wem sölemer also dschuld gäh?
Aber es wird immer 2 verschiedeni gschlächter gäh, wo zuenand chrakterlich wiä optisch passe wöret. Ob mer diä ander hälfti i dä Gägänd findet.. weniger.

lovely_s
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 321
Registriert: So, 12. Nov 2006, 18:31

Mo, 03. Sep 2007, 14:15

hmm....

bisch du en poet???

Zurück zu „Liebe & Kontakte“