Misses chicca latina superlativa diva princess queen
Hey du ich danke dir viel mal das du mir voll dini erlaubnis gisch und mir die gross ehr zuteil werde lahsch dir es paar wort zsäge....
Ich weiss dini grosszügigkeit zschätze will ich doch weiss wie wertvoll dini kostbari ziit isch wo du nöd für dich sälber nutze chasch....
Du bisch eso schön dass du dich sälber mindestens eso fest liebsch wie e muetter ihres chind...
Du bisch so hübsch dass du dir nöd müesch müeh mache öppis zübercho
Du bisch so bezaubernd dass der immer wider gern gholfe wird...
Du bisch eso attraktiv das du dich nöd mal muesch astränge anderi manipuliere.. geschweige dänn öppert um en gfalle bitte....
Du bisch eso guet ussehend dass du dir natürlich srächt chasch neh dich als öppis bsonders fühle... und ohni frag häsch du au srächt zdänke du bisch öppis bessers als anderi und was sowiso klar isch das du genau wäge dene gründ immer dörfsch vo obe abe uf anderi mänsche luege... und dass sind alli mänsche egal wie alt vo wo wie schön oder weniger schön sie sind...
Sälbverständlich muess mer dich au immer eso behandle und öpert wo das nöd macht isch eifach kein aständige und darum chamer die au eso behandle wie mer grad lust hät.. und die zum biespiel gar nöd beachte.. oder eifach nume dänn wämer öppis brucht...
Wämer eso usgseht isch es au normal dass du dich sälber eso fest liebsch dass wahrschinli kein partner finde wirsch wo dich meh liebe chan...darum dörfsch au nume du schluss mache und anderi verletze...
Nume blöd dass es schwer isch zwüsse ob din partner dich würkli liebt.. oder stell der vor... viellicht nume dini schöni schalle...
Scho mal dra dänkt dass i dinnere schalle nöd all zu viel drinn isch?scho mal dra dänkt dass die meiste type wo dich gsehnd dich scho im bett gsehnd?scho mal dra dänkt das es mänsche git wo no anderi inträssene händ? Zum bispiel stell der vor.. sache wo nöd dis eigene ego betrifft?sache wo nöd demit ztue händ föteli vo dir veröffentliche zum komplimente becho....sache wo nüt demit ztue händ nume in usgang gah zum gseh werde wie mer schön gstylt gsi isch...sache wo nüt demit ztue händ e bestätigung vo anderne zübercho wo eim sowiso nöd interessiered nume zum dich besser fühle....
Hoppla sorry ich hoffe ich han nöd dis hirni all zu fest agsträngt... falls es hirni häsch wärs sogar no schön wänns au no dänke chan... und no besser wänns sogar merke chan dass mer gar kein super star wird wo rich berüehmt und agseh isch...wänns ganz glatt chunt merksch viellicht sogar dass au nume än mänsch bisch nöd meh und nöd weniger...nume en mänsch wo halt echli weniger charakter und bildig hät.. defür um so meh ibildig inklusive schöne style und ganz krassem bling bling...
Danke dass der die müeh gmacht häsch das ganze dure läse... zu 90% wird’s dich e nöd beträffe... also kein grund zum beleidigt si...mer chan sich ja zum glück au sälber alüge... ich meine wänn wenigstens ehrlich zu dir sälber bisch merksch es hoffentlich dass es no anderi sache als dis ego git...so komischi sache wie tolerant sie gägenüber allne egal was für rasse farb religion oder herkunft... so komischi sache wie mer chan fair und sozial mitenand um gah... so merkwürdigi sache halt wo leider nöd so krass in und agseit sind...macht eifach nöd so viel spass wie übers eigene ego rede...
Zum schluss um dis gwüsse beruhige... es git zum glück no type mit charakter und stolz wo eso fraue wie dich entweder uf dä bode bringet und nöd wie anderi trotzdem versueched bi dir zlande... nume guet für dich dass es genügend type git wo dir naränne werdet und dir dä hof mached... viellicht sogar nöd nüme fürs bett zumindest chasch es hoffe oder dir sälber irrede dass es nix mit dinere schalle sondern mit dim charakter ztue hät wo du fast häsch....