hallo ihr,
was denkt ihr, wenn man im kosovo massage oder fusspflege anbieten würde, würde es laufen?
lg
einer der besten Ideen... Konsumgesellschaft, drang zur "Europaliierung"..puthke hat geschrieben:hallo ihr,
was denkt ihr, wenn man im kosovo massage oder fusspflege anbieten würde, würde es laufen?
lg
aha, und die in den städten brauchen das geld nicht für andere dinge es kommt nicht drauf an ob stadt oder dorf, sondern ob jemand ein verwanten im ausland hat, der immer brav die kohle rüberschickt.gschumacher hat geschrieben:Von den Dörfern wird wohl kaum jemand eine Fußpflege in Anspruch nehmen, die brauchen das Geld verständlicherweise für andere Dinge.
warum probiert man das nicht einfach?puthke hat geschrieben:ich habe so region pej gedacht. aber ich bin mir nicht sicher, ob die das geld dafür ausgeben würden. bei dem einkommen wo die haben.
Ne Koran nuk shkrun: mos e prish flamurin shqiptarHeather hat geschrieben:@kosovar: a ban me dit ti zoteri qka don me than kjo shej me shqiponje a je arap apo shqipetar un se di qka mendoni ju ne arabi nuk jemi ne pse na perzini neve shqipetarve me arab
nese shkrun diqka per koran, kallxo cillen sure e ke lexu , kallxo sakt ku shkrun ashtu. nese nuk pergjigjesh ,e kallxon veten qe pa dishum je.Viktor hat geschrieben:Ne Koran nuk shkrun: mos e prish flamurin shqiptarHeather hat geschrieben:@kosovar: a ban me dit ti zoteri qka don me than kjo shej me shqiponje a je arap apo shqipetar un se di qka mendoni ju ne arabi nuk jemi ne pse na perzini neve shqipetarve me arab
ne koran shkrun: martoje grujen e armikut...(seriosisht)
arab, si po tshkon martese me shkinen? a e ke virë fotigrafien e miloshit ne salon?
um fal a, po pum keshet fort...
also ich denk auch dass die b auern im KS mehr geld haben als die leute in der stadt allein schon weil fast jeder einen oder gleich mehrere im ausland leben hat aber mehr geld weil er tomaten und soo im garten hat najakosovar hat geschrieben:aha, und die in den städten brauchen das geld nicht für andere dinge es kommt nicht drauf an ob stadt oder dorf, sondern ob jemand ein verwanten im ausland hat, der immer brav die kohle rüberschickt.gschumacher hat geschrieben:Von den Dörfern wird wohl kaum jemand eine Fußpflege in Anspruch nehmen, die brauchen das Geld verständlicherweise für andere Dinge.
die in den dörfern haben sowieso mehr kohle, die müssen zb. keine milch kaufen und haben ihre eigenen felder wo genug nahrungsmittel wachsen, tomaten , kartoffeln, zwiebeln etj.. aber wie gesagt, wenn jemand genug kohle aus dem ausland kriegt, strengt er sich erst garnicht an zu arbeiten ( deswegen auch die hohe arbeitslosenquote).
tja, viele albaner werden es nie lernen, bis auf wenige die im ausland leben.
hehe bist mir ja eineOase hat geschrieben:Gerade deshalb gefällt´s ihnen vielleicht - weil sie (deiner Meinung nach) Machos sind. Albanische Frauen kneten ja aus Moralgründen nicht an "fremden Männerfüßen" herum, daher würde ich´s als Marktlücke sehen. Aber ist es nicht so, dass man Hühneraugen unter anderem durch harte Arbeit bekommt...demnach müssten doch die meisten im Kosovo schöne Füße haben!
also meiner meinung kannst du diese idee nur in 2 Orten durchsetzen (wen überhaupt)puthke hat geschrieben:hallo ihr,
lg
pse arab?Heather hat geschrieben:@kosovar: a ban me dit ti zoteri qka don me than kjo shej me shqiponje a je arap apo shqipetar un se di qka mendoni ju ne arabi nuk jemi ne pse na perzini neve shqipetarve me arab
skenderbe hat geschrieben:pse arab?Heather hat geschrieben:@kosovar: a ban me dit ti zoteri qka don me than kjo shej me shqiponje a je arap apo shqipetar un se di qka mendoni ju ne arabi nuk jemi ne pse na perzini neve shqipetarve me arab
nese e ke ti flamurin e aty shkrun "proud to be an albanian" tani edhe ti je amerikan a?
dhe ky po më doket se nuk ësht i arabis, veq pse e ka fjalen arabisht ne shqiponjë.
mos follni paladidhje edhe mos u shtyni për fejen e sicillit.
nese nuk je mosliman, nuk duhesh mu bo kishe je ma i miri!
kush ësht ky budall, qe menon qe guxon me shah fejen?kosovar hat geschrieben:skenderbe hat geschrieben:pse arab?Heather hat geschrieben:@kosovar: a ban me dit ti zoteri qka don me than kjo shej me shqiponje a je arap apo shqipetar un se di qka mendoni ju ne arabi nuk jemi ne pse na perzini neve shqipetarve me arab
nese e ke ti flamurin e aty shkrun "proud to be an albanian" tani edhe ti je amerikan a?
dhe ky po më doket se nuk ësht i arabis, veq pse e ka fjalen arabisht ne shqiponjë.
mos follni paladidhje edhe mos u shtyni për fejen e sicillit.
nese nuk je mosliman, nuk duhesh mu bo kishe je ma i miri!
mos ja vno veshin fort ktyne, si ky heather esht edhe viktqorri ashtu ky heather u kan perpara me tjeter nick ketu edhe e ka shajt fejen sa ka mujt. mos i beso tulifar budalle ne internet si pershembull kti hajvanit edhe vikqorrit. mu pom thojn arab e po hin me emrin e rusit ktu. jam shqiptar musliman. ne internet kallaj folin ,veq mem pas para ftyres skishin guxu as mem kqyr e leje ma mem fol