Përshendetje,
nëse ka dikush nga ju recete me miell te misrit iu lutem shumë të e shkruani këtu....
flm paraprakisht dhe gjithë të mirat
Na dann erklär mal auf Deutsch, damit wirs probieren könnenharabeli hat geschrieben:wow, mas i kohe shum t' gate kom honger dje:
buk' kallomoqe t'rreshkne n' çerep, e long t'djathit!
einfach göttlich!
(Specialitet i rrafshit t' dukagjinit e malcise se madhe!)
hat jemand von den nicht albanern das schon mal probiert?
long per goje m'ka shkua!
ju bofte mire!
mogli_at, ehmmm, ich glaube es ist so schön auf albanisch geschriebn und es hört sich "glüschtig" an, dass eine überstzung ins deutsche kein sinn machen würde.mogli_at hat geschrieben:Na dann erklär mal auf Deutsch, damit wirs probieren könnenharabeli hat geschrieben:wow, mas i kohe shum t' gate kom honger dje:
buk' kallomoqe t'rreshkne n' çerep, e long t'djathit!
einfach göttlich!
(Specialitet i rrafshit t' dukagjinit e malcise se madhe!)
ju bofte mire!
Flm shum
harabeli hat geschrieben:mogli_at hat geschrieben:harabeli hat geschrieben:wow, mas i kohe shum t' gate kom honger dje:
ju bofte mire!
Na dann erklär mal auf Deutsch, damit wirs probieren können
Flm shum
mogli_at, ehmmm, ich glaube es ist so schön auf albanisch geschriebn und es hört sich "glüschtig" an, dass eine überstzung ins deutsche kein sinn machen würde.
m. meinung nach, diesen satz könnten nur einige top forumisten übersetzen. ich will jedoch keine namen nennen.
ich kann es selber im moment nicht ganz übersetzen. es fehlt mir ein adequates wort auf dt.
mfg
Po, vera pihet në Shqipëri dhe është e një cilësie të mirë. Ka disa lloj verërash. Më të njohura janë: Shesh i Bardhë, Shesh i Zi, Kallmet, Kabërnet, Merlot, Riesling etj. Për meny me peshk ose prodhime të tjera deti pihet zakonisht verë e bardhë, kurse për mish viçi të zier ose të skuqur, mish qingji të pjekur në hell ose qofte të skuqura (të zgarës) pihet verë e kuqe.fetah hat geschrieben: A pihet vera ne shqiperi? Dhe se qfar gjella shqipetare shoqerohen me vere?
Gjellė me patateegnatia hat geschrieben:Kush di ndonje recetë për gjellë me perime, pa mish?