Ist wirklich die LIebe die Lösung?
Ist die LIebe wirklich so enorm, so wichtig und komplex dass ein Mensch ohne Liebe auf den Gedanken kommt sein Leben zu beenden, ist die LIebe so extrem wichtig dass ein Mensch entgegen seiner Natur, entgegen seines Überlebensinstiktes handelt? Ist die LIebe so extrem dass er entgegen des glaubens, und entgegen des guten handelt?
Der Mensch ist ein Lebewesen, und jedes Lebewesen hatt den Überlebungsinstikt welches das wichtigtse ist und wovon das ganze Leben besteht...
Die Natur hatt so vieles vollbracht, die Lebewesen mit so vielen verschiedenen und komplexen Eigenschaften geschmückt um zu überleben, das wichtigste eines Lebewesen ist das überleben, also ist es doch extrem wenn "eines" davon sich denkt sein Leben zu beenden.
Meine persöhnliche Meinung dazu ist: Liebe ist das wichtigste im Leben und irgendwann im Leben wird diese Liebe schwach sein, sehr schwach aber dort braucht man Kraft, Energie und Geduld, in diesem Moment braucht man den glauben, glaube an gute und bessere Zeiten, die Kraft für die geduld.
@Miss
Ich versuchte vorhin mir zu erklären was Selbstmord ist, egoistisch? nein, den es giebt Fälle wo Vater oder Mutter sich umbringen weil sie keinen Job haben, die Familie nicht mehr ernähren...ect.
Ich denke nicht daass es in diesem Fall egoistisch ist, sondern eher auch als Schutz dient. Egoistisch ist der Selbstmord auf keinen Fall.
Egoistisch ist wenn man Menschen in stich lässt, dass ist egoistisch!
Es giebt einige Menschen, sehr sehr viele Menschen, junge Menschen zuhaufen und es fällt mir so verdamt schwer wen ich jene sehe.
ICh hab mir die letzten 6 Monate immer wieder Gedanken gemacht, immer wieder über die jungen Leute nachgedacht die Depressiv sind, deswegen Tabletten schlucken Alk trinken und und und und, es ist mir nie so strak aufgefallen wie jetzt, so viele junge Leute, so viele, irgendwie tuts mir jetzt weh wenn ich nachdenke. Ich sehe sehr viel, aber versuche nicht darauf zu gehen, ich versuche es auf meiner art,die menschen ein bisschen zum lachen zu bringen....schlussendlich bin ich dan der verarschte weil ich dan an situationen komme wo mich dan gewisse Leute nicht ernst nehmen
, aber das ist nicht so wichtig, ich sehe vieles daher weis was ein Lachen wert ist.
Ich denke auch dass man nur durch seine Art, wie man ist, wie man lacht, gästig mimik, ohne auf irgendetwa stiefer einzugehen Menschen kraft giebt.
Oh man, das ist so kompex ich könnte so vieles schreiben.
Die Antwort auf die Frage Selbstmord kennt am besten dieser Herr:
Leo Buscaglia (1924–1998) unterrichtete Erziehungswissenschaften an der Universität von Südkalifornien. Der Selbstmord einer seiner Studentinnen traf ihn so tief, dass er es sich zu seiner Aufgabe machte, die Liebe zum Leben und ein liebendes Miteinander als seine Lebensbotschaft zu verkünden. In Vorträgen und zahlreichen Radiosendungen beschrieb er den Weg zu einer ganzheitlichen Persönlichkeit.
13 Bücher hatt er veröffentlicht, 5 davon sind auf der Bestsellerliste.
Sogar auf albanisch gibts die Bücher, mein letztes Buch war UDHA e demit.
hier noch in Interview
http://www.intouchmag.com/german.php?u=interview.html
einige Zitate:
* Jeta eshte nje parajse per ata qe dashurojne me pasion shume gjera-- Sa me me pasion dashurojme shume gjera, aq me shume i afrohemi te jetojme parajsen tone tani..
* Vlerat e dashurise, si butesia, pergjegjshmeria, interesimi, fisnikeria dhe besimi jane syrgjynosur ne mbreterine e banalitetit dhe nuk perfillen...
* Dashuria universale jo veetem qe eshte e mundshme, por eshte dhe forma me e plote, gje per te cilen jemi te afte si qenie njerezore... Eshte e nevojshme qe ne jeten tone te pranojme dashurine si forcen me te madhe universale per bashkimin dhe miresine, te pranueshme nga te gjithe ata qe me te vertete e deshirojne..
*Vleresoni forcen e pakufishme te dashurise, jo si nje joshje te thjeshte, por si nje force dinamike dhe e prekshme..
* Te kesh nje mik, nenkupton plotesisht nje gje tjeter, eshte nje gje mjaft e shtrenjte.. ashtu sic e shkruan aristoteli: "Nje shpirt ne dy trupa" Sipas meje(leos).. Miqte e vertete mund ti njofesh kur ke nevoje..
* Askush nuk eshte i perjetshem. Nuk i humbsim kurre njerezit qe i duam. Ata behen te pavdekshem nepermjet nesh. Vazhdojne te jetojne ne zemrat tona dhe ne mendjet tona.. Ata jane pjesmarres ne cdo veprim tonin, mendim apo vendim.. Askush nuk mundet kurre ti zevendesoje e, me gjithe dhimbjen, behemi me te pasur pikerisht nga te gjitha ato vite qe kemi invetuar per ata... Fale atyre njerezve te dashur, kemi kaq shume per te dhene ne raportet tona te tanishme dhe atyre qe do te vijne..
*Te mbash zemerimin per gjithe jeten, eshte nje peshe shume e rende. Pervec qe te shton rrudhat e ballit, mbart shume hidherim dhe mosbesim. Askush nuk eshte pa faj. Nese deshirojme te na falin per veprimet tona, duhet te fillojme te falim te tjeret per veprimet e tyre. Per te miren tone, here here eshte me mire te falim dhe pse jemi me te drejten tone..
* Dashuria eshte e durueshme dhe e sjellshme, dashuria nuk eshte xheloze, as mendjemadhe, as zemerake: dashuria nuk llogarit gabimet; dashuria nuk kenaqet nga e keqja, por kenaqet nga e verteta. Dashuria nuk heq dore kurre: besimi, shpresa, durimi jane te pashtereshme. Dashuria eshte e perjeteshme.. Eshte besimi, shpresa dhe dashuria; por nga keto te trija me e madherishme eshte dashuria...
* Arritja e lumturise eshte ndoshta nje nga idealet me te medha. Edhe kushtetuta e permban. Si e arrijme dhe si e perkufizojme, ndryshon nga njeri tek tjetri. Ndoshta ajo qe e ben kaq te pakapshme nuk eshte ajo qe nuk dime si ta fitojme, por si ta mbajme. Gjendja jone shpirterore sa me e kenaqur te jete, ne nje cast te vetem mund te permbyset..