Meta
Senior Member
Senior Member

Di, 24. Jan 2006, 23:39

Natyrisht qe njerezit i lidhin gjerat me kapitale e jo keto sekondaret si p.sh.virgjiniteti ose nationi apo feja.Shumica prej juve jeton ne perendim dhe ka shok apo shoqe te klases qe ia vlen te dashurohesh pa marr parasysh a jane te virgjera apo jo.E njihni gjuhen dhe mentalitetin dhe kjo do iu ndihmoj te krijoni shoqeri apo familje te mire.Braktisni primitivizmat qe i kane marr prinderit e juaj qysh kohe me pare...Tani eshte nje kohe tjeter dhe nevojiten qasje tjera.Me pelqeu artikulli i Majlindes.

m

[DelFini]
Member

Di, 24. Jan 2006, 23:53

krejt mvaret se a don ni njeri me i taku shoqrise evropiane apo jo.

nese po ather Majlinda veq e ka spjegu shkurt e shum kjart.
nese jo ather vazhdoni me i taku shekullit te 19.

gabim nuk jeni ne asnjenin rast, veq osht qeshtje e percaktimit personal.

Saranda
Member

Mo, 30. Jan 2006, 13:04

ich finde das du vooooooooll recht hast wasserfall man weis nähmlich nie was die liebe bringt man kann nie wissen ob es wahre liebe ist oder nicht also finde ich das jeder mit jedem heiraten könnte nur ich bin auch erst 14 jahre alt aber ich selber möchte nur mit einem albaner heiraten aber ich find das voooll coooool das du deine meinung so vertritts echt respekt

liebe liebe grüße saranda

Hana
Member

Do, 09. Mär 2006, 0:39

Also ich gebe auch mal meinen Senf dazu, nachdem ich mir jetzt fast alle Meinungen zu diesem Thema durch gelesen habe.

Ich finde die Haltung von einigen Albanerin hier sehr primitiv, da sie meiner Meinung nach keine Ahnung von der Liebe haben!

Ich heirate lieber einen Deutsche/n und weiß alles von ihr anstelle von irgendeiner Albanerin die mir mal kurz auf einem Foto präsentiert wurde und die ich absolut nicht kenne (Charakter usw.)

PS: An Kejn!

Könntest du mir bitte deine Tradtionen zu der albanischen Kulutur (kosovarischen) erläutern?!? Das interessiert mich jetzt sehr!
Das Leben ist das größte Geschenk Gottes an das menschliche Wesen. Weil es nach dem Bilde Gottes geschaffen ist, gehört es IHM, und wir haben kein Recht, es zu zerstören.

Mutter Teresa (1910-97), ind. Ordensgründerin alban. Herk., 1979 Friedensnobelpr.

viola_viola
Member

kujdes

Di, 11. Apr 2006, 11:46

ju lutem mendohuni ca shkruhani se na injoruat ... ne nuk jemi kaq te prapambetur sic e beni.. Mendohuni para se te shkuhani ;)

viola_viola
Member

Peinlich

Di, 11. Apr 2006, 11:51

diese Äusserung können nur v. KOSOVO-ALBANA kommen....

Bitte überlegt vorher bevor solche Äusserung zum vorschein kommen ..
Es ja peinlich. :oops: :oops: :oops:

Kusho1983
Senior Member
Senior Member

Do, 13. Apr 2006, 16:34

aman, leni keto muhabete se nam lat ne forum...
secili ka te drejten e tij individuale te martohet me ke te kete deshire!!!disa forumiste ketu gjeneralizojne mendimin e tyre apo mendimin e shoqerise se tyre...mendoni me pare,dhe pastaj shkruani diçka...
dhe kam vene re,qe jane gjithemone te njejtit individe,qe gjeneralizojne dhe qe mendojne se flasin per nje komb te tere...ndoshta ne kosove dhe nga kosovaret kjo çeshtje diskutohet ndryshe(ndoshta njerezit ne kosove mendojne se eshte tradheti te martosh nje gjerman/gjermane),por ne shqiperi martesa e nje shqiptari/shqiptarje me nje gjermane/gjerman nuk eshte problematike!!!edhe ne kohen e socializmit ka patur shqiptare qe jane martuar me gjermane(nga shqip:RDG,gjermanisht:DDR)...

Laureta19
Senior Member
Senior Member

Di, 16. Mai 2006, 13:04

Hana hat geschrieben:Also ich gebe auch mal meinen Senf dazu, nachdem ich mir jetzt fast alle Meinungen zu diesem Thema durch gelesen habe.

Ich finde die Haltung von einigen Albanerin hier sehr primitiv, da sie meiner Meinung nach keine Ahnung von der Liebe haben!

Ich heirate lieber einen Deutsche/n und weiß alles von ihr anstelle von irgendeiner Albanerin die mir mal kurz auf einem Foto präsentiert wurde und die ich absolut nicht kenne (Charakter usw.)

PS: An Kejn!

Könntest du mir bitte deine Tradtionen zu der albanischen Kulutur (kosovarischen) erläutern?!? Das interessiert mich jetzt sehr!

sowas gibt es nur noch in den tiefsten dörfern dass man den zukünftigen nur mal aufm foto gesehen hat.ihr deutschen sagt wir stecken euch in eine schublade dabei sind wir albanerinnen für euch nur die dummen hausfrauen die nur gut zum kochen und kinder kriegen sind.ihr wisst gar nicht wie das ist wenn heutzutage ein albaner eine albanerin heiratet die er selber vorher kennen- und lieben gelernt hat,wenn sie mit respekt mit dem anderen umgehen...hört doch mal auf immer mit der gleichen schei sse anzukommen wir albanerinnen sind alle doof und können nix,wenn ihr nicht wollt dass wir euch alle in eine schublade stecken.wir wissen sehr wohl was liebe ist wir sind keine aliens oder sonstwas und nur weil es für uns nicht infrage kommt einen nicht-albaner zu heiraten heisst es nicht wir sind primitiv oder doof oder wissen nicht was liebe ist,die emisten hier sind in deutschland geboren und/oder aufgewachsen und jeder von uns hat etwas deutsches aber ist es denn verboten noch ein wenig an unserer kultur festzuhalten und sie zu leben???
"A wise girl kisses but doesnt love,listens but doesnt believe and leaves before she is left"

Albana
Member

Shqiptaret me gjermanet

Di, 16. Mai 2006, 21:51

Laureta,

e ke keqkuptuar diskutimin. Nuk na paragjykoi njeri. Dikush paragjykoi palen tjeter, bile e ofendoi. Ti po thua, pikerisht, ate qe jane mudnuar te thone bashkebisedueset gjermane: qe shqiptaret jane njerez si gjithe te tjeret, ata dashurojne, ndahen, bashkohen. Ka edhe njerez si Kejn, pastaj, qe jane fare-fare dogmatike dhe e shnderrojne jeten ne nje ekuacion matematik qe te merr frymen e te mbyt, por keshtu e ka jeta.

Vajza dhe gra, shqiptare apo gjermane: mos u provokoni kaq shpejt. Kejn perfaqeson vetem veteveten!

Laureta19
Senior Member
Senior Member

Mi, 17. Mai 2006, 10:47

une e kuptoj kejnin aj ska than as ni fjal keq,problemi asht qe kta gjemant po na thojn "sozusagen" "hört auf so zurückgeblieben zu denken werdet mal moderner also besser gesagt wie wir" ey ajo asht meine entscheidung a po du me jetu me kulturen e traditen tim a me kulturen e tjerat.ti albana ski lexhu ato messagat cilat ma kan shkru gjemonkat ktu,kan shkru kishe "hajt geh in die küche da wo du hingehörst....da sieht man mal dass wir deutschen in vielen dingen besser sind wie ihr weil eure männer lieben uns einfach" so in der art weiss nicht mehr ganz genau.ey kush jan kta bre mem than mu ashtu???
sorry mein albanisch ist ziemlichj miserabel bin hier geboren...
"A wise girl kisses but doesnt love,listens but doesnt believe and leaves before she is left"

Nita20
Member

Mi, 24. Mai 2006, 11:57

Ok ka shum rraste qe jan martu shiptaret per letra me gjermanka dhe zviceranka dhe lloj lloj tjer, po ka edhe femna qe jan martu per me letra.

Ni njeri i thjesht gjihmon kur e sheh ni shiptar me ni gjemank ose zvicerane, mendon aj esht martuar vet per letra, po nuk esht ashu, ka shum vet qe jan martu per dashnuri.

Dhe me falni ce thom, amo neve femnat shiptare jemi pag nga menjda disa her e leht, pse neve mendojm kur marthohemi me nje qe esht pi ma kosove ose maqedonie na dashuron, po nuk esht puna gjithmon ashu, qe aj qe mertohet me shkos, aj njer e njer nuk e njeh qar ka martu, ce ti gjith jeten nuk do e njohtojsh at njeri qe je bashk.

Dhe me thon bash ato qe jan prej kosove ose prej maqedonie marthohen per masshumti per letra, qe te qojn ni jete ma te mire me mendimin e atinve. Dhe neve nga niher bohemi shum naiv dhe mendojm ato jan martua me neve sepse na duan.

Bash ato jan qe pasta, dalin shpesh jasht me shoqni dhe ju lon na per shpi me i prit deri sa thkehen prej diskotekave ose ku kan qene.

Dhe me falni ce thom amo shiptaret ne ket one jane shum te thejsht.

Ishallah nuk e keqkuptoni amo kjo esht fakt per mua.

ju pershendes.

ushtar i mbretneshes TEUT
Member

Fr, 26. Mai 2006, 22:03

kujt nuk ja kana ( wenn es nicht schmeckt ) i vjen vështir me ngrën. por nëse je me moral,karakter e traditë të lart siq jemi ne shqiptarët ësht për tu krenuar! e jo zurückgeblieben. përshëndetje.

Member

Fr, 26. Mai 2006, 22:31

o na batë gaz, qa mendoni ju more me një foto të prezëntuar kështu siq shprehhesh ti HANA që ne shqiptarët kemi tradit martese si kurdit (usw.) apo ke shiquar shum filma ORJENTAL?

.:Gjakovare:.
Member

Re: Shiptart me gjermonkat

Fr, 26. Mai 2006, 23:21

vlora hat geschrieben:Mu po me intreson qka po mendoni ju...?a po mendoni ju qe burrat kosoves ose macedonies munden me dasht gjermonkat a veq pe martojn per letrat???
Valla une po mendoj qe shumica martoen per letra kjo eshte e vertet ma merr mendja .. nuk po besoj se ka dashuri te vertet ne gjermanke bre qik mos qa kry per ksi sene se qe besa mir e kam moj :D

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen

Sa, 27. Mai 2006, 12:16

.:Gjakovare:. hat geschrieben:[

Valla une po mendoj qe shumica martoen per letra kjo eshte e vertet ma merr mendja .. nuk po besoj se ka dashuri te vertet ne gjermanke bre qik mos qa kry per ksi sene se qe besa mir e kam moj :D
Ani ok, por ata qe kane letrat edhe jane tu punu e apet po martoen me gjermanet/zviceranet, per qka po mendoni ju po martoen???

Member

Sa, 27. Mai 2006, 20:42

Estra hat geschrieben:
.:Gjakovare:. hat geschrieben:[

Ani ok, por ata qe kane letrat edhe jane tu punu e apet po martoen me gjermanet/zviceranet, per qka po mendoni ju po martoen???
:!:

Lindatirana
New Member
New Member

So, 24. Sep 2006, 20:47

also hab es erst vor kurzem am eigenem Leib zu spüren bekommen, das die meisten männer nur papiere oder geld wollen, ich bin albanerin und habe mich voll in einen Kosovo Albaner verliebt (beide in deutschland), anfangs war alles toll, voll verliebt aber dann fing er an ach schazt schick mir bitte dies und das, hab kein geld, aber geld um jedes wochenende in die disco zu gehen hatte er, hab gedacht er meine es ernst, aber ach egal bin rechtzeitig von ihm losgekommen, also madels augen auf!!!!! :(

altruisti
Senior Member
Senior Member

Mo, 02. Okt 2006, 22:44

Pershendetje Linda
Eshte per te ardhur keq vertet kjo qe shumica e meshkujve kan sjellje te tilla megjithse ka edhe te tjere qe moralisht dhe per nga karakteri jane me te qendrueshem sikurse qe te tilla ka edhe ne mesin e vajzave..Megjithate une mendoj se kjo eshte pune individi dhe ne kete rast mua me vjen mire qe e ke verejtur kete me kohe dhe nuk ke ren ne kete gracke. Thjesht secili duhet te dij se çka kerkon dhe pastaj eshte me lehte te ju shmagesh ketyre provokimeve qe vin nga njerz te tille te cilet ne emer te dashurise deshirojne te arrijne qellimet tjera...Prandaj pajtohem me verejtjen tuja me vend.....
Wer den Weg der Wahrheit geht, stolpert nicht

Fati
Member

pershendetje nga fatti

Mo, 15. Jan 2007, 21:34

E vertet eshte se disa martohen per letra e disa per pasuri pa e ditur se pasurija ma e madhe eshte lumturia ne jet e jo paraja,po eshte edhe everteta ku edhe i njoh disa qe jetojn mir me gjermonka e kan femij edhe jet te planifikuar. e disa qe martohen edhe prishen pas disa muje apo vitesh mendoj se si te njihen edhe kerkojn martes te menjehershem per shkak qe jan zhgenjyher nga nje i/e dashur edhe pa u njohft mir martohen e pastaj normal qe shfaqen mospajtime edhe vijn deri te ndarja, e sa per nacionalitet nuk ka pengesa ne ndjenja kur dikush dashuron me te vertet. ju pershendes te gjithve :wink:
- jetoni nё atё mёnyrё qё kur tё vdisni edhe armiqtё tё qajnё pёr ju -

fetah
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!

Mo, 22. Jan 2007, 2:10

vlora hat geschrieben:Mu po me intreson qka po mendoni ju...?a po mendoni ju qe burrat kosoves ose macedonies munden me dasht gjermonkat a veq pe martojn per letrat???
fatekeqesisht shumica e shqipetareve martohen me femra gjermane vetem per lejqendrimin. sigurishte ka edhe raste ku martesa eshte rezultati i dashurise.

Zurück zu „Shqip“