ada
Member

Warum?

Sa, 11. Mär 2006, 14:33

Ich kann nicht verstehen,warum so viele Leute deutsch schrieben wollen?
Mundem te marr parasysh qe ka prej atyre te cilet jane gjerman dhe jane martuar me shqipetare, ose ata te cilet jane ne gjermani prej shume gjeneratave po prape si mund te mbani emrin shqipetar kur nuk perdorni gjuhen tone, e cila jo vetem eshte nje thesar kulturor por tregon identitenin tone ne kete bote. Ne ndoshta nuk mund te jemi me te miret po me te mire se ne nuk besoj se jane pare! Sigurisht qe per nder te historise sone dhe gjithe vlerave te tjera qe aludojme duhet te jemi krenar. Dhe nje pyetje tjeter: a ka studenta qe jetojne e studiojne ne Kassel?
Disa shtete mburren me bukurine e vendit te tyre,disa me lashtesine e kulturen e kombit te tyre,te tjere me mikpritesine e popullit te tyre.Kenedy ka thene qe nje shtet i m ire i ka te trija!E kush mund ti kete tjeter vecse Shqiperia...

sykaltroshja
Danke für die vielen Übersetzungen!

Sa, 11. Mär 2006, 14:38

Schon wieder diese Frage...

Liebe Ada,

das Forum heisst "albanien.ch" und nicht "shqiperia.al". Wenn du auf Albanisch schreiben willst, dann kannst du unter dem Topic "Shqip" schreiben.

sh.
Gjuha jone sa e mire, sa e embel, sa e dlire!!!

fabienne
Danke für die vielen Übersetzungen

Sa, 11. Mär 2006, 14:41

danke sykaltroshja. :wink:
"Es ist egal, was du bist, hauptsache ist, es macht dich glücklich."
Farin U.

ada
Member

Sa, 11. Mär 2006, 15:17

O bukuroshe! Ich verstehe schon, dass du kein Albanische Sprahe magst! Aber deine Spichwort war Wunderschon! Ich bedanke Ihnen dhe per keshillen te shkruaj ne pjesen e Forumit shqip, sigurisht qe do ta bej sepse une jam shqipetare dhe e tille do mbetem tere jeten. Keq me vjen per ata qe thone se jane te tille, kane mesuar disa fjale te urata, por ne zemer jane indroktinur nga te tjera vende. Ska problem e kuptoj eshte tipike per disa njerez qe kane se njohin mire vendin,kulturen etj...
Duaje ATDHENE, si shqiponja folene. (besoj se e ke mesuar qe shqiponja nuk eshte vetem simboli i Bundestagut gjerman, po dhe i alpeve tona)
Disa shtete mburren me bukurine e vendit te tyre,disa me lashtesine e kulturen e kombit te tyre,te tjere me mikpritesine e popullit te tyre.Kenedy ka thene qe nje shtet i m ire i ka te trija!E kush mund ti kete tjeter vecse Shqiperia...

sykaltroshja

Sa, 11. Mär 2006, 17:39

ada hat geschrieben:O bukuroshe! Ich verstehe schon, dass du kein Albanische Sprahe magst!
Ja genau. Ich mag sie überhaupt nicht, um nicht zu sagen, dass ich sie hasse.

sh.
Gjuha jone sa e mire, sa e embel, sa e dlire!!!

fabienne

Sa, 11. Mär 2006, 18:40

sykaltroshja hat geschrieben:
ada hat geschrieben:O bukuroshe! Ich verstehe schon, dass du kein Albanische Sprahe magst!

sh.
:lol:
"Es ist egal, was du bist, hauptsache ist, es macht dich glücklich."
Farin U.

ada
Member

Fr, 17. Mär 2006, 16:06

epo me keqardhje konstatoj se paskam komunikuar me nje femer pa arsye te shendetshme dhe hiqe ate nickname ne shqip e vendose blauaugen ok "inteligjente" po al contrario ama. tschüs

ada
Member

Fr, 17. Mär 2006, 16:10

fabienne hat geschrieben:

sh.
[Schimpfwörter werden hier nicht geduldet] all them that don't love ALBANIA and her beautiful language.
Che si fotano tutti
Creho che basta
aber wenn du möchtest ich kann auch das dir deutsch sagen,ok?!

besi25

Fr, 17. Mär 2006, 16:44

ada hat geschrieben:

sh.
[Schimpfwörter werden hier nicht geduldet] all them that don't love ALBANIA and her beautiful language.
Che si fotano tutti
Creho che basta

Hallo ada,
wie kannst du(wie kann man) bitte sowas denken dass sykaltroshja die albanische sprache nicht mag wenn du siehst dass sie freiwillige übersetzerin(U.A.) im forum ist?

du bist neu hier im forum,bitte nicht so übereagieren wenn jemand spashalber etwas sagt--glaube nicht alles !!
Bei aller liebe aber bitte greife die menschen nicht grundlos an!!!

und dass was du schreibst(vermutlich italienisch) hat überhaupt nichts mit albanisch und nicht mit deutsch zu tun!

Lass es bitte sein und diskutiere etwas sachlicher .

gruss,besi25
Oslo 19/12/79
Une gjithmonë e kam në zemër popullin tem Shqipëtar.Shumë luti Zotin që paqja e tij të vijë në zemrat tona
Në gjithë botën. Lutem shumë për fukarate e mij- dhe për mua , dhe motrat e mija. Une lutem per juve.Gonxhe Bojaxhiu-Mutter Theresa

ada
Member

Fr, 17. Mär 2006, 17:50

besi25 hat geschrieben:
ada hat geschrieben:
sykaltroshja hat geschrieben: Ja genau. Ich mag sie überhaupt nicht, um nicht zu sagen, dass ich sie hasse.

sh.
Che si fotano tutti
Creho che basta

Hallo ada,
wie kannst du(wie kann man) bitte sowas denken dass sykaltroshja die albanische sprache nicht mag wenn du siehst dass sie freiwillige übersetzerin(U.A.) im forum ist?

du bist neu hier im forum,bitte nicht so übereagieren wenn jemand spashalber etwas sagt--glaube nicht alles !!
Bei aller liebe aber bitte greife die menschen nicht grundlos an!!!

und dass was du schreibst(vermutlich italienisch) hat überhaupt nichts mit albanisch und nicht mit deutsch zu tun!

Lass es bitte sein und diskutiere etwas sachlicher .

gruss,besi25
Aber bitte mein Lieber Besi, sag mir wie kann eine Albanerinnen "ich hasse albanische Sprache" volklisch erzälen.
Und ich glaube dass meine italienisch ist kein Problem für dir,weil ich bin in Ialien gebornen und ist für mich natürlisch aber nicht so wischtig wie Albanisch (meine Sprache und die Sprache meines Eltern) :wink:

griechin30
Senior Member
Senior Member

Re: Warum?

Fr, 17. Mär 2006, 18:55

...
Zuletzt geändert von griechin30 am So, 10. Jun 2007, 11:38, insgesamt 1-mal geändert.

Ikona
Senior Member
Senior Member

Fr, 17. Mär 2006, 19:23

perkundrazi, une personalisht shkruaj ne kete faqe, pikerisht se gjuha zyrtare(ne mos gabofsha, ashtu sipas regjistrimit) eshte gjermanishtja, prandaj, nuk eshte asgje negative nese shkruajme gjermanisht, komunikacioni ne gjuhe gjermane sherben ne menyre pozitive.....mbase nje pjese dermuese e "albanerave" jetojme dhe veprojme ne vendet ku flitet gjermanisht...

pershendetje kudo qe jeni e veni...

harabeli

Fr, 17. Mär 2006, 20:08

ada hat geschrieben:O bukuroshe! Ich verstehe schon, dass du kein Albanische Sprahe magst! Aber deine Spichwort war Wunderschon! Ich bedanke Ihnen dhe per keshillen te shkruaj ne pjesen e Forumit shqip, sigurisht qe do ta bej sepse une jam shqipetare dhe e tille do mbetem tere jeten. Keq me vjen per ata qe thone se jane te tille, kane mesuar disa fjale te urata, por ne zemer jane indroktinur nga te tjera vende. Ska problem e kuptoj eshte tipike per disa njerez qe kane se njohin mire vendin,kulturen etj...
Duaje ATDHENE, si shqiponja folene. (besoj se e ke mesuar qe shqiponja nuk eshte vetem simboli i Bundestagut gjerman, po dhe i alpeve tona)
- opa...
(d)ada
1. mesohu te shkruash gjermanischt
2. lerne richtig albanist,
3. edukohu, dhe se fundi
4. non mi rompi....
-
"Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience"
-

ada
Member

Sa, 18. Mär 2006, 12:32

harabeli hat geschrieben:
ada hat geschrieben:O bukuroshe! Ich verstehe schon, dass du kein Albanische Sprahe magst! Aber deine Spichwort war Wunderschon! Ich bedanke Ihnen dhe per keshillen te shkruaj ne pjesen e Forumit shqip, sigurisht qe do ta bej sepse une jam shqipetare dhe e tille do mbetem tere jeten. Keq me vjen per ata qe thone se jane te tille, kane mesuar disa fjale te urata, por ne zemer jane indroktinur nga te tjera vende. Ska problem e kuptoj eshte tipike per disa njerez qe kane se njohin mire vendin,kulturen etj...
- opa...
(d)ada

sei imbecile oppure fai finta di esserlo? ich hatte nur eine Frage gemacht , weil ich bin neu hier, und sie hat nicht richig beantwortet.
meqe keto 8 vjet skam mesuar te shkruaj gjermanisht do vish ti te me japesh leksione se ato ne uni nuk me mjaftojne!
Mesa shoh edhe ti nuk qenke ndryshe nga ajo zog me krahe te prere
Po nuk kuptove shqip me shkruaj prape se ta perkthej ne italisht,spanjisht,anglisht dhe sigurisht me ndihmen tende edhe DEUTSCH

ada
Member

Sa, 18. Mär 2006, 12:36

[quote="Ikona"]perkundrazi, une personalisht shkruaj ne kete faqe, pikerisht se gjuha zyrtare(ne mos gabofsha, ashtu sipas regjistrimit) eshte gjermanishtja, prandaj, nuk eshte asgje negative nese shkruajme gjermanisht, komunikacioni ne gjuhe gjermane sherben ne menyre pozitive.....mbase nje pjese dermuese e "albanerave" jetojme dhe veprojme ne vendet ku flitet gjermanisht.

Ja du hast Rescht!
Por une tani kam hyre ketu (pasi ma dhane adresen disa studente nga kosova) dhe bera nje pyetje per te marre nje pergjigje si e juaja, e jo te me tregonte ajo perralla me mbret.
Faleminderit per pergjigjen.
Liebe Grüße :wink:

ada
Member

Sa, 18. Mär 2006, 12:43

hekem.. :roll: mamamia e..adaaaa julutem a!,kannst das auch auf germanisht/deutsch für uns nicht-Albaner/innen dolmetshing/übersetzen??.warum schreibst du in ship hier,weil ich verstehe nicht sehr gut ship sorry lol.(pse ti shkruhesh ne ship ktu,por nuk kupton shum mir ship une sorry a!).. :D[/quote]

Hallo Greischin,
ja ich verstehe dich schon gut,aber ich war neu hier und ich wusste nicht,dass man hier Deutsch schreiben muss,(soorry 4 Errors, aber ich schriebe zu schnell,.....weil ich wenig Zeit habe! :oops:

griechin30
Senior Member
Senior Member

Sa, 18. Mär 2006, 20:01

...
Zuletzt geändert von griechin30 am So, 10. Jun 2007, 11:49, insgesamt 1-mal geändert.

harabeli

Sa, 18. Mär 2006, 20:10

ada hat geschrieben:
- opa...
(d)ada

sei imbecile oppure fai finta di esserlo? ich hatte nur eine Frage gemacht , weil ich bin neu hier, und sie hat nicht richig beantwortet.
meqe keto 8 vjet skam mesuar te shkruaj gjermanisht do vish ti te me japesh leksione se ato ne uni nuk me mjaftojne!
Po nuk kuptove shqip me shkruaj prape se ta perkthej ne italisht,spanjisht,anglisht dhe sigurisht me ndihmen tende edhe DEUTSCH
1. mesim te gjuhes shqipe te ofron sykaltroshja
2. mesim te gjuhe gjermane te ofron sylaktroshja
prandaj, lajmerohu tek sykaltroshja,
dhe non mi rompi perseri ...

chiuda in su e legga!
-
"Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience"
-

ada
Member

Fr, 31. Mär 2006, 12:43

ada hat geschrieben:
- opa...
(d)ada

1. mesim te gjuhes shqipe te ofron sykaltroshja
2. mesim te gjuhe gjermane te ofron sylaktroshja
prandaj, lajmerohu tek sykaltroshja,
dhe non mi rompi perseri ...

chiuda in su e legga!

Me fal per vulgaritetin po duket qe je idiot!
E Para: Shqipen e kam gjuhen e nenes dhe sme nevojitet ndihme per ta mesuar, e dyta: gjermanishten po ashtu,e treta: anglishten,italishten,spanjishten i kam me diplome dhe heren tjeter po i skanoj ti shohesh ti, e katerta dhe e fundit:non ropmpere le scatole ok(Rompere eshte verbo riflessivo e il pronome lo prende alla fine
EINVERSTANDEN!

besi25

Fr, 31. Mär 2006, 12:58

ada hat geschrieben: Me fal per vulgaritetin po duket qe je idiot!
ada,ich finde gar nicht nett(obwohl in deiner signatur steht dass du angeblich nett bist) was du zu anderen usern schreibst/angreifst .
und,zum wiederholten mal.............bitte deutsch schreiben,es gibt ein extra forum rubrik--SHQIP wo man albanisch schreiben kann.
muss du dich vulgär (gar beleidigend) äussern?ist das deine umgangs sprache?lass das bitte sein.
Als studentin sollte man meines erachtens sich anders äussern KÖNNEN.

Gruss,Besi25
Oslo 19/12/79
Une gjithmonë e kam në zemër popullin tem Shqipëtar.Shumë luti Zotin që paqja e tij të vijë në zemrat tona
Në gjithë botën. Lutem shumë për fukarate e mij- dhe për mua , dhe motrat e mija. Une lutem per juve.Gonxhe Bojaxhiu-Mutter Theresa

Zurück zu „Albanische Sprache“