hallo dada
wenn es dir wirklich ernst ist dieser fragen kann ich dir evtl weiterhelfen
allerdings hab ich kein bock hier alles darzulegen du kannst mir gerne deine email geben oder evt hast du msn da können wir uns mal unterhalten.
so wiä ich das gseh bisch du vo bern weg dim dialekt, also wenn bock hesch chasch mer gern dini msn adresse ge viellecht chamer da au privat es mail schicke allerdings weiss ich im moment nöd wie das gaht bi neu hie.kurz zu mir ich bin 24 kumanovare und wohne in züri min maa isch schwizer und mir hend sehr eh glücklichi ehe aber wenn mir öppert frag würd stelle würsch das allne empfehle ich glaub nöd das ich mit ja würd antworte den inzwüsche denk ich anders über liebi und beziehige schlussendlich bin ich zum schluss cha das es nöd dä einzig maa im lebe git dä einzig wo dä richtig isch aber mer entscheidet sich für eine ich hätt au mit emen albaner chöne glücklich werde mis huus baue ect aber mer entscheidet sich für eine und minere meinig na söttmer den au debi blibe wil wiä gseit dä rase vom nachbar isch immer grüäner würd mi ufjedefall froie öpis vo dir z ghöre
liäbe gruess and byebye