Welche dieser Abschnitte bestehen als Autobahn?
Durrës-Rrogozhinë
Rrogozhinë-Lushnjë, glaube ich schon nach Bildern im Forum
Lushnjë-Fier, glaube ich auch
Fier-Tepelenë
Tepelenë-Gjirokastër
probleme:nikola.jelovac hat geschrieben:Kann das jemand übersetzen: anscheinend gibt es Probleme mit Finanzierung und Muren (wenn ich richtig verstanden habe)
http://www.youtube.com/watch?v=lkf0hBsS9qU
Geplant war schon, dass die Fertigstellung der besagten im März 2008 sein sollte. Doch haben sich Probleme unterschiedlicher Natur eingeschlichen, und die Fertigstellung musste verschoben werden. Doch ich weiss auch nicht, wann diese Autobahn fertig gebaut werden soll.MK-CH hat geschrieben:Hey!
Ich habe eine Frage. Es ist die Rede von einer Autobahn von Lushnja nach Fieri. Wann wird denn diese fertig gebaut? Ich glaube im März 2008. Aber ich finde keine weitere Infos über diesen Abschnitt. Jetzt frage ich Euch ob Ihr etwas darüber wisst und vielleicht sogar Fotos davon habt.
Danke!
Source: http://www.biznesi.com.al/news/124/ARTI ... 03-31.htmlMbikalimi i Vorës, nënshkruhet marrëveshja për financim
Orjeta Zhupa
31-03-2008
Nënshkruhet marrëveshja e Huasë, ndërmjet Republikës së Shqipërisë dhe Fondit Kuvaitian për Zhvillimin Ekonomik Arab, për Financimin e Projektit “Mbikalimi i Durrësit dhe Nyjes Rrugore të Vorës”, me huanë prej 14.3 milion EURO.
Kjo marrëveshje është nënshkruar nga Ridvan Bode, ministër i financave nga zv.drejtori i Përgjithshëm i Fondit Kuvaitian për Zhvillimin Ekonomik Araba z. Hesham Al Ëaqayan. Kjo marrëveshje ka për qëllim lehtësimin e lëvizjes së trafikut në segmentin rrugor Durrës-Vore që është pjesë e korridorit të rëndësishëm Durrës-Morinë, duke përmbushur kështu kërkesat e trafikut në këtë Korridor.
Mbikalimi i Durrësit fillon nga dalja e mbikalimit të Shkozetit ne Autostradën Tirane – Durrës dhe përfundon duke arritur ne Mbikalimin e Plepave. Projekti i Mbikalimit të Durrësit përfshin ndërtimin e rreth 5 km superstrade me 4 korsi kalimi.
Projekti parashikon ndërtimin e rrethrrotullimit te ri të Shkozetit dhe te tre rrethrrotullimeve të reja ne pikat lidhëse me rrugët transversale, nënkalim e trasesë hekurudhore si edhe degëzimet që e lidhin mbikalimin me Portin e Durrësit dhe kodrat e Rrashbullit (Rruga ekzistuese Durrës - Vore) dhe që janë ne total 2 km rrugë me katër kalime. Kostoja e këtij projekti arrin ne 11.4 milion euro.
Nyja rrugore e Vorës (Vora Interchange) ka për qëllim disiplinimin e trafikut dhe përfshin ndërtimin e rrugëve paralele ne një gjatësi prej 3 km, në një brez rrugor në një gjatësi rreth 2km që shtrihet ne Superstradën Tiranë-Durrës, së bashku me rrugët dytësore, rrethrrotullimet, nënkalimet dhe mbingritjen, rakordimin përmirësimin e 4 korsive te rrugës ekzistuese.
Kostoja totale e projektit, është 7.92 milionë Dinarë Kuvajtianë pa taksat dhe shpronësimet. Nga këto Fondi Kuvajtian për Zhvillim do të mbulojë 6,000,000 (gjashtë milion) Dinarë Kuvajtianë, ose 14,3 milion EUR.
Kjo shumë do të mbulojë 75% të Punimeve Civile, 100% të konsulencës si dhe 10% te shumës totale për Kontigjencën. Ndërsa diferencat për kontigjencën dhe punimet civile do të mbulohen nga Qeveria Shqiptare sipas tabelës së mëposhtme:
Agjenci Zbatuese për këtë projekt do të jetë Drejtoria e Përgjithshme e Rrugëve.
Termat e kredisë jane koncensionale si vijon :
• Prinicipali 6,000,000 Dinarë Kuvajtianë
• Maturimi 20 vjet
• Periudhe pa pagesë prinicipali 4 vjet
• Shlyerja 32 këste të barabarta 6 mujore,
• Interesi vjetor 2 %
• Shpenzimet e menaxhimit 0.5 %
Qeveria e Shqipërisë ka një bashkëpunim financiar mjaft të frytshëm me Fondin Kuvaitian për Zhvillimin Ekonomik Arab, i cili financon 5 projekte në fushën e infrastrukturës rrugore dhe bujqësi, me një total prej rreth 13,5 milion Dinar Kuvaitian, ose 32,2 milion EUR.
quelle:"kohajone"Tirane-Durres, dy mbikalime gjigante
E Marte, 01 Prill 2008
Blerina Hoxha
Korridori rrugor, qe lidh Tiranen me Durresin, do t'i nenshtrohet permiresimeve te metejshme infrastrukturore. Per kete qellim do te sherbeje realizimi i dy projekteve ne kete aks, mbikalimi i Durresit dhe nyja rrugore e Vores. Fondet rreth 14 milione euro qe nevojiten per perfundimin e ketyre dy veprave te infrastruktures ne nje nga zonat me te ngjeshura per sa i perket trafikut te levizjes i dha Fondi Kuvajtian per Zhvillimin Ekonomik Arab. Marreveshja rreth termave te huas u nenshkrua ne emer te pales shqiptare nga ministri i Financave, Ridvan Bode dhe firmetar per palen kuvajtiane ishte zv/drejtori i Pergjithshem i Fondit Kuvajtian per Zhvillimin Ekonomik Arab, Hesham Al Vaqayan. Projektet kane per qellim lehtesimin e levizjes se trafikut ne segmentin rrugor Durres-Vore qe eshte pjese e korridorit te rendesishem Durres-Morine, duke permbushur keshtu kerkesat e trafikut ne kete Korridor.
Mbikalimi i Durresit
Mbikalimi fillon nga dalja e mbikalimit te Shkozetit ne Autostraden Tirane-Durres dhe perfundon duke arritur ne mbikalimin e Plepave. Projekti i mbikalimit te Durresit perfshin ndertimin e rreth 5 km superstrade me 4 korsi kalimi. Gjithashtu projekti parashikon ndertimin e rrethrrotullimit te ri te Shkozetit dhe te tre rrethrrotullimeve te reja ne pikat lidhese me rruget transversale, nenkalimin e trasese hekurudhore, si edhe degezimet qe e lidhin mbikalimin me Portin e Durresit dhe kodrat e Rrashbullit (Rruga ekzistuese Durres-Vore) dhe qe jane ne total 2 km rruge me kater kalime. Kostoja e ketij projekti arrin ne 11.4 milione euro. Realizimi i ketij projekti pritet t'i jape zgjidhje trafikut ne ate zone, i cili konkretisht paraqitet i renduar.
Nyja rrugore e Vores
(Vora interchange) ka per qellim disiplinimin e trafikut dhe perfshin ndertimin e rrugeve paralele ne nje gjatesi prej 3 km, ne nje brez rrugor ne nje gjatesi rreth 2 km qe shtrihet ne superstraden Tirane-Durres, se bashku me rruget dytesore, rrethrrotullimet, nenkalimet dhe mbingritjen, rakordimin permiresimin e 4 korsive te rruges ekzistuese.
Kostoja totale e projektit, eshte 7.92 milione dinare kuvajtiane pa taksat dhe shpronesimet. Nga keto, Fondi Kuvajtian per Zhvillim do te mbuloje 6000000 (gjashte milione) dinare kuvajtiane, ose 14,3 milione euro. Kjo shume do te mbuloje 75% te punimeve civile, 100% te konsulences si dhe 10% te shumes totale per kontigjencen. Ndersa diferencat per kontigjencen dhe punimet civile do te mbulohen nga qeveria shqiptare sipas tabeles se meposhtme: Agjenci Zbatuese per kete projekt do te jete Drejtoria e Pergjithshme e Rrugeve.
Projektet, si lehtesohet trafiku
Investimet ne infrastrukturen pergjate autostrafes Tirane-Durres do te shtrijne efektet ne te gjithe rajonin, per sa i perket lehtesimit te infrastruktures. investimet do te perfshije nyjat rrugore te Vores dhe mbikalimin e Durresit, por lehtesimi ne qarkullim do te ndjehet deri ne Portin e Durresit dhe pergjate rruges se plepave. Ndertimi i ketyre dy veprave eshte me ndikim te drejtperdrejte ne rrugen e re Durres-Prishtine. Ndertimi i autostrades se re kerkon nje grykederdhje me te lehte te trafikut ne aksin me te ngarkuar te vendit. Projektet me se shumti kane qellim dhenien drejtim te trafikut nepermjet nenkalimeve dhe mbikalimeve dhe nderthurje me njera-tjetren. Rrjeti shqiptar rrugor eshte zhvilluar kryesisht ne zonat me afer bregdetit, sidomos ne rajonin Tiranes-Durres, po ne korridorin Shkoder-Durres-Fier-Vlore si pasoje e topografise se vecante. Ne strategjine e zhvillimit te transportit, prioritet eshte ndertimi i rrugeve qe lidhin vendin me korridoret nderkombetare, rruget kufitare dhe ato rajonale. Ne kete kuader, ne Shqiperi po ndertohen tre korridore rrugore, Korridori 8 Lindje-Perendim, Korridori Veri-Jug dhe autostrada e re, Durres-Morine. Nderkohe prioritete jane perfundimi dhe venia ne eficience te plote e rrugeve turistike qe jane aktualisht ne proces ndertimi, si rruga e Velipojes, Butrintit, Dardhes etj., si dhe ndertimi i rruges me te rendesishme te bregdetit jug-perendimor, Dhermi-Himare-Sarande. Ndertimi i segmenteve rrugore qe lidhin me pikat e kalimit kufitar.
Nyja rrugore e Vores
Ndertimi nje brezi rrugor 2 km
Ndertimin e rrugeve paralele me gjatesi 3 km,
Rruget dytesore
Rrethrrotullimet
Nenkalimet dhe mbingritjen, rakordimin permiresimin e 4 korsive te rruges ekzistuese.
Kostoja totale e projektit, eshte 7.92 milione dinare Kuvajtiane pa taksat dhe shpronesimet.
Mbikalimi i Durresit
-Projekti perfshin ndertimin e rreth 5 km superstrade me 4 korsi kalimi.
parashikon ndertimin e rrethrrotullimit te ri te Shkozetit
-Tre rrethrrotullimeve te reja ne pikat lidhese me rruget transversale
nenkalimin e trasese hekurudhore
-Si edhe degezimet qe e lidhin mbikalimin me Portin e Durresit dhe kodrat e Rrashbullit (Rruga ekzistuese Durres - Vore) dhe qe jane ne total 2 km rruge me kater kalime.
-Kostoja e ketij projekti arrin ne 11,4 milione euro.
Termat e kredise
Prinicipali 6000000 dinare kuvajtiane
Maturimi 20 vjet
Periudhe pa pagese prinicipali 4 vjet
Shlyerja 32 keste te barabarta 6-mujore,
Interesi vjetor 2%
Shpenzimet e menaxhimit 0,5%