leyla
Member

Kurze Übersetzung

Di, 22. Jan 2008, 13:44

e dashur L, me fal qe po te pergjigjem kaq me vonese por me te vertete kam pasur shume pune . Dje kam ardhur ne shtepi pasi kam qene nja 10 dite tek nena ime sepse kemi pasur mysafir nga shqiperia. Udhetimet do ti filloj pak me vone pasi nga dita ne dite pres pergjigje per dokumentat e saj per te cilat me duhet pastaj patjeter te shkoj ne shqiperi .Faleminderit qe me kujton e te uroj gjithe te mirat.

Pershendetje L

Shqipetare
Danke für die vielen Übersetzungen

Re: Kurze Übersetzung

Di, 22. Jan 2008, 14:09

leyla hat geschrieben:e dashur L, me fal qe po te pergjigjem kaq me vonese por me te vertete kam pasur shume pune . Dje kam ardhur ne shtepi pasi kam qene nja 10 dite tek nena ime sepse kemi pasur mysafir nga shqiperia. Udhetimet do ti filloj pak me vone pasi nga dita ne dite pres pergjigje per dokumentat e saj per te cilat me duhet pastaj patjeter te shkoj ne shqiperi .Faleminderit qe me kujton e te uroj gjithe te mirat.

Pershendetje L

Liebe L.,

sorry,dass ich mich so spät(wörtlich:mit Verzögerung) bei dir melde,aber ich hatte wirklich sehr viel Arbeit (am Hals) gehabt.Ich bin gestern nach Hause zurückgekehrt,da ich so 10 Tage bei meiner Mutter(kann auch Oma heißen)verbracht habe,weil wir Besuch aus Albanien hatten.Die Reisen werde ich ein bisschen später angehen,da ich täglich auf ihre Dokumente warte,für die ich danach unbedingt nach Albanien fahren muss.Danke,dass du an mich denkst und ich wünsche dir alles erdenklich Gute.

Lieben Gruß L.

LG,Shqipetare
Me dogji malli moj nena ime...

leyla
Member

Di, 22. Jan 2008, 14:13

Hallo shqipetare, falemindert shume per perkthimin e shpejte :wink:

Shqipetare

Di, 22. Jan 2008, 14:35

leyla hat geschrieben:Hallo shqipetare, falemindert shume per perkthimin e shpejte :wink:
S'ka per se :wink:

Pershendetje
Me dogji malli moj nena ime...

Zurück zu „Albanische Sprache“