gschumacher hat geschrieben:Kann mir das jemand übersetzen?
Lieber Shaban,
auch ich möchte Dir einige Zeilen schreiben. Du bist in meinem Herzen wie ein Sohn und es tut mir und Faik sehr leid, auch uns hat die Sache unerwartet getroffen.
Aber ich bin froh, dass Jasmina es noch vor der Hochzeit erkannt hat. Sie war niemals leichtfertig, und sie war lange Zeit sehr verliebt in Dich. Sie hat aber erkannt, dass verliebt sein und Liebe eben nicht unbedingt zusammen liegen und vor allen Dingen hat sie erkannt, dass sie noch nicht bereit ist, die große Verantwortung einer Ehe zu tragen.
Shaban, ich hatte mich sehr für euch gefreut und nun bin ich auch traurig für euch beide. Aber ich weiß, dass es gut so ist,ihr seit beide noch so jung, da ist alles noch möglich.
Ich wünsche Dir von ganzem Herzen, dass Du es Dir nicht allzu schwer machst und irgendwann vielleicht könnt ihr euch wieder begegnen ohne Schmerz. Glaube mir, du bedeutest auch Jasmina viel, es ist aber für eine Ehe nicht genug.
Ich umarme Dich und sende Dir ganz viel Kraft.
In Liebe
Gabi und Faik
Ihr sollt keine Kommentare dazu schreiben, sondern Helfen um den Text zu uebersetzen
I dashur Shaban,
edhe une kam deshire te te shkruaj disa rreshta. Ti je ne Zemren time sikur te ishe djali im dhe me vjen shume keq, po ashtu edhe neve na erdhi e papritur kjo Pune.
Por jam e gezuar, qe Jasmina e nuhati perpara Marteses. Ajo nuk ka qene kurre mendjelehte, dhe ka qene nje kohe te gjate e dashuruar ne ty. Por ajo e nuhati qe te jesh e dashuruar dhe Dashuri nuk jan e njejta gje, dhe para se gjithash ajo nuhati, qe akoma nuk eshte e gatshme te marre nje Pergjegjesi kaq te madhe si Martesa, mbi vete.
Shaban, kam qene shume e gezuar per ju, dhe tani jam shume merzitur per ju te dy. Por une e di, qe keshtu eshte me mire, ju jeni te dy shume te rinj, dhe gjithcka eshte e mundshme.
Te Uroj nga Zemra, qe kete kjo te mos merzise shume dhe ndoshta dikur ju mund te takoni perseri njeri-tjetrin pa dhimbje. Besome mua, ti ke domethenie te madhe per Jasminen, por per nje Martese nuk eshte e mjaftueshme.
Te perqafoj dhe te dergoj shume Fuqi.
Me dashuri
Gabi dhe Faiku